Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over folk som står for tett inntil meg på bussen, når det egentlig er plass til at de ikke trenger det. Eller når folk hoster og snufser konstant og jeg MÅ høre på (som på bussen)..

Slutte å ta buss, kanskje.

6529680[/snapback]

 

Jeg vil også ha stått tett inntill deg ;)

 

Jeg irriterer meg mer over folk som SNORKER på bussen.

Lenke til kommentar

Øhm, ja, men det er ekkelt når gamle menn skal klenge. Eller folk som bare lukter....vondt.

Ser jeg en kjekkas så kan jeg også klenge litt :!:

 

Folk som snorker på bussen bare ler jeg av.

Ja, og så irriterer jeg meg over folk som tror de diskuterer når de egentlig bare gjentar seg selv til det kjedsommelige.

Lenke til kommentar
Øhm, ja, men det er ekkelt når gamle menn skal klenge. Eller folk som bare lukter....vondt.

Ser jeg en kjekkas så kan jeg også klenge litt :!:

 

Folk som snorker på bussen bare ler jeg av.

Ja, og så irriterer jeg meg over folk som tror de diskuterer når de egentlig bare gjentar seg selv til det kjedsommelige.

6529709[/snapback]

 

Holder ikke med bare å være litt ung da ? :p

 

Vi har ei sånn på jobb, hun sier det samme 2-3 ganger om dag, i en uke.

 

Så alle på jobb veit det, ja ALLE. Utenatt.

Lenke til kommentar
Jeg hater Chat.no!

 

Hvis man logger seg inn er det 40 kåte menn som er ute etter å se jenter på cam, 5 gutter som utgir seg for å være jenter, og ei jente som logger av like fort som hun logget på pga hun blir bombadert med tusen slibrige meldinger i minuttet.

6531244[/snapback]

 

Haha, ja.. Har du prøvd det du også ja og utgi deg for å være jente.

 

Jeg kalte meg "KåtJente14" engang og så kom det tusenvis av folk som snakka til meg... Hele PC'en hang seg så jeg måtte restarte driten :p

 

Det er faen meg mange syke folk her i verden!

Lenke til kommentar
Jeg hater Chat.no!

 

Hvis man logger seg inn er det 40 kåte menn som er ute etter å se jenter på cam, 5 gutter som utgir seg for å være jenter, og ei jente som logger av like fort som hun logget på pga hun blir bombadert med tusen slibrige meldinger i minuttet.

6531244[/snapback]

ja...sant det :hrm: . meeen man kan vel ikke forvente seg noe annet fra slike nettsteder :dontgetit:
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker.

6523247[/snapback]

Er ikke utlendinger vanlige mennesker?

6529220[/snapback]

selfølgelig er de det! det er han som ikke er normal :hrm: . herregud..homofile OG utlendinger er da akkurat like normale som oss Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker.

6523247[/snapback]

Er ikke utlendinger vanlige mennesker?

6529220[/snapback]

 

 

Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker.

6523247[/snapback]

 

Du skrev netopp noe som irriterte meg. Er ikke utlendinger vanlige mennesker? :dontgetit:

6529222[/snapback]

 

 

Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker.

6523247[/snapback]

Den der var drøy, tror ikke det er lovlig å komme med rasistiske utspill på diskusjon.

 

Tenker moderatorene får vurdere den der litt :p

6529282[/snapback]

Tre kommentarer om utlendinger, ikke en eneste om homofile.

 

Dobbeltmoral ftw oh yeah.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker.

6523247[/snapback]

Er ikke utlendinger vanlige mennesker?

6529220[/snapback]

 

 

Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker.

6523247[/snapback]

 

Du skrev netopp noe som irriterte meg. Er ikke utlendinger vanlige mennesker? :dontgetit:

6529222[/snapback]

 

 

Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker.

6523247[/snapback]

Den der var drøy, tror ikke det er lovlig å komme med rasistiske utspill på diskusjon.

 

Tenker moderatorene får vurdere den der litt :p

6529282[/snapback]

Tre kommentarer om utlendinger, ikke en eneste om homofile.

 

Dobbeltmoral ftw oh yeah.

6546276[/snapback]

hva med meg a? jeg sa DE ikke bare utlendinger ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...