Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Kvifor? Vart det så dyrt?

Ja...

Faren min er også sånn :ermm:

"Hva skal du med nytt skjermkort, du sa jo det du kjøpte for to år siden var det beste!"

ehh :!:

 

At jeg ikke klarer å huske på ting folk ber meg om.... :glare:

Har det problemet jeg å :p, popper stadig opp noe på MSN, hvor folk minner meg på ting jeg må huske :p

 

Det minte meg på at jeg må ta med penger i morra :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv har jeg vært tett i nesen i halvannen måned nå, og det begynner jaggu meg å bli rimelig irriterende.

 

Jeg kan fortelle deg noe enda mer iriterende...

 

Jeg har vært tett i nesen i litt over et år. Nå venter jeg i en (tilsynelatende) endeløs sykhuskø for å komme til en øre-nese-hals spesialist.

 

Å være tett i nesen kan man lære å leve med, men å må vente i en endeløs sykhuskø er _IRITERENDE_. Hadde det vært opp til meg så skulle hypokonderi vært straffet med døden, slik at vi som faktisk har reele plager får den hjelpen vi trenger!. :realmad:

Lenke til kommentar
Irriterer meg over å springe opp trapper når man har lagt mobiltelefonen i ett annet rom, og i det man akkurat skal trykke svar så slutter det å ringe, på toppen av det hele er det ukjent nummer :realmad:

Kanskje litt meir irriterande å liggje i senga og dra seg (ikkje tenk koffert :p), vere åleine heime, og så ringjer telefonen. Skjedde med meg på laurdag. Det einaste eg tenkte var «Kan ikkje nokon ta den h******* telefonen!?» og kort etter kom eg på at det var kun eg heime då. Eg sprang til telefonen, men ho la på akkurat då eg løfta røyret. Så var det berre søstra som ringte. :hrm:

 

Edit: Kan, ikkje kanskje.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Prøver generellt irriterer meg. Men de er gøy å få tilbake da! (Av og til)

 

 

Irriterer meg over å springe opp trapper når man har lagt mobiltelefonen i ett annet rom, og i det man akkurat skal trykke svar så slutter det å ringe, på toppen av det hele er det ukjent nummer :realmad:

 

Da jeg var syk i sist uke og lå hjemme i senga ringte telefonen. Jeg reiste meg, rusla ned og mumla ett hallo. "Hei! Snakker jeg med Arthur?". "Nei, jeg er sønnen hans", svarte jeg irritert. "Ok", så la hun på.

Jeg gikk opp trappa, uten å ta telefonen med meg så klart. Litt etterpå ringte det. Jeg tenkte jeg skulle drite i det, men så kommer tankene om at det kan være ett nødstilfelle. Jeg gikk ned, mumla ett enda mer irritert "hallo". "Hei! Snakker jeg med Arthur?". "NEI!"

:p

Det kan være litt morsomt nå, men da var det ett helvette!

Lenke til kommentar

At jeg ikke finner en sang som jeg hadde tenkt å gi til læreren min når hun reiser.

Visst noen kan hjelpe. Sangen heter Can you forgive me, men jeg vet ikke hvem som synger den.

Refrenget:

 

Can you forgive me, what I have done?

Can you love me? Will you be strong?

'Cause I need you, to be by my side, so I wont cry no more.

Lenke til kommentar
At jeg ikke finner en sang som jeg hadde tenkt å gi til læreren min når hun reiser.

Visst noen kan hjelpe. Sangen heter Can you forgive me, men jeg vet ikke hvem som synger den.

Refrenget:

 

Can you forgive me, what I have done?

Can you love me? Will you be strong?

'Cause I need you, to be by my side, so I wont cry no more.

Dette er en fin tråd hvis du leiter etter sanger. Uansett, det nærmeste jeg kom utifra lyrics-søk på google var Return - Can You Forgive Me.
Lenke til kommentar

Kunder som:

- mumler så jeg må spørre hundre ganger om hva de sa

- ikke greier å bruke den forbanna kjeppen til å legge mellom kundene (!!)

- som ikke sier hei, takk eller hade

- som absolutt skal betale 36,50,- i enkroninger

- klager over at det er så lite ris i riskremen. Lager jeg produktene jeg selger, eller? Nei. SKRIV EN MAIL!!

- som skal ha tilbake 50 øre, fordi det sto at eplenektaren kostet 11,50 og ikke 12 - på trass av at de handlet for 150-200 kroner.

- bestemmer seg for "nei, jeg vil visst ikke ha rømme idag alikevel. Jeg legger den sammen med potetgullet, jeg! :)".

 

 

osvosovosvosovoosovov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...