Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over at forkortelser og dialekt og masse unødvendig bruk av c, z, w etc på steder som Nettby, Blink, deiligst og andre steder jeg er totalt avhengig av og ikke klarer å slutte og frekventere.

 

Men enda mer det at skjermen min siden i går har stått og blinket med 2 sek mellomrom og det gir meg huepine og gjør meg kvalm ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Noe som irriterer meg veldig mye, er når du bøyer deg ned, og ledningen til øreproppene vikler seg rundt kneet, og du reiser deg fort opp igjen, og hele greia blir revet ut av ørene dine med et skikkelig rykk. :thumbdown:

 

Haha, det skjer med meg hele tiden =D Det og at de henger seg fast i dørhåndtak etc.

Lenke til kommentar

At klassene våre har blitt splittet opp og absolutt ALLE (utenom 1) kompisene mine er i den andre klassen. Og dette er 10. klasse, siste året.

 

Hyggelig.

 

Grunnen er visst at den ene klassen (min) er en hjelpeklasse, der de som trenger ekstra hjelp er + noen tilfeldige andre (meg f.eks). Dette betyr at vi konstant har 2 lærere i timene + en 5-6 elever som ALLTID klager over timene, og driter i de (stikker ut å inn, prater (mer enn meg faktisk) og begynner å gå rundt i klasserommet, synge osv).

 

Og, åssen GREIDE de det? Jeg har en veldig stor vennegjeng (vi er 2 "gjenger" på skolen, de som spiller cs, og driter i skolen, og vårs, de som driver med sport, henger sammen på fritida, og faktisk tenker litt seriøst på skolen.) Og alle, absolutt alle, ble puttet i den andre klassa. :dontgetit: Alle 4 bestekompisene mine + restene av vennene og venninene. Som sagt, uten om en litt god kompis og noen venninner, som så klart er satt i motsatt hjørne av klasserommet.

 

Faen asså!

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
At klassene våre har blitt splittet opp og absolutt ALLE (utenom 1) kompisene mine er i den andre klassen. Og dette er 10. klasse, siste året.

 

Hyggelig.

 

Grunnen er visst at den ene klassen (min) er en hjelpeklasse, der de som trenger ekstra hjelp er + noen tilfeldige andre (meg f.eks). Dette betyr at vi konstant har 2 lærere i timene + en 5-6 elever som ALLTID klager over timene, og driter i de (stikker ut å inn, prater (mer enn meg faktisk) og begynner å gå rundt i klasserommet, synge osv).

 

Og, åssen GREIDE de det? Jeg har en veldig stor vennegjeng (vi er 2 "gjenger" på skolen, de som spiller cs, og driter i skolen, og vårs, de som driver med sport, henger sammen på fritida, og faktisk tenker litt seriøst på skolen.) Og alle, absolutt alle, ble puttet i den andre klassa. :dontgetit: Alle 4 bestekompisene mine + restene av vennene og venninene. Som sagt, uten om en litt god kompis og noen venninner, som så klart er satt i motsatt hjørne av klasserommet.

 

Faen asså!

 

Den er lei. I 7. skulle vi skrive navn på 3 stykker. vi ville gå i klasse med. Jeg fikk ingen av de. Trøsten fra læreren var: "Det var vanskelig å innfri alle ønsker".

 

Edit: 100 poster! :p

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...