Stian89 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg er med på en klubb. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg irriterer meg over at jeg skal være så tett i nesa. Det gjør nesten vondt, og jeg liker ikke nesespray!!!! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Synd dere ikke har lærerene mine. Da betyr Itslearning leksefri! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg irriterer meg over at jeg skal være så tett i nesa. Det gjør nesten vondt, og jeg liker ikke nesespray!! Selv har jeg vært tett i nesen i halvannen måned nå, og det begynner jaggu meg å bli rimelig irriterende. Endret 12. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noe som irriterer meg veldig mye, er når du bøyer deg ned, og ledningen til øreproppene vikler seg rundt kneet, og du reiser deg fort opp igjen, og hele greia blir revet ut av ørene dine med et skikkelig rykk. Endret 12. november 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Irriterer meg at pappa fant ut om det nyeste innkjøpet mitt av kamerautstyr.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kvifor? Vart det så dyrt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Irriterer meg over at forkortelser og dialekt og masse unødvendig bruk av c, z, w etc på steder som Nettby, Blink, deiligst og andre steder jeg er totalt avhengig av og ikke klarer å slutte og frekventere. Men enda mer det at skjermen min siden i går har stått og blinket med 2 sek mellomrom og det gir meg huepine og gjør meg kvalm >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noe som irriterer meg veldig mye, er når du bøyer deg ned, og ledningen til øreproppene vikler seg rundt kneet, og du reiser deg fort opp igjen, og hele greia blir revet ut av ørene dine med et skikkelig rykk. Haha, det skjer med meg hele tiden =D Det og at de henger seg fast i dørhåndtak etc. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Når folk kjører under fartsgrensa.. DA blir jeg grenseløst forbanna! Og når folk må bremse helt opp bare for å svinge inn en annen vei! aaaaarrghh, road-rage Kunne ikke vært mer enig. Pokker altså. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) At klassene våre har blitt splittet opp og absolutt ALLE (utenom 1) kompisene mine er i den andre klassen. Og dette er 10. klasse, siste året. Hyggelig. Grunnen er visst at den ene klassen (min) er en hjelpeklasse, der de som trenger ekstra hjelp er + noen tilfeldige andre (meg f.eks). Dette betyr at vi konstant har 2 lærere i timene + en 5-6 elever som ALLTID klager over timene, og driter i de (stikker ut å inn, prater (mer enn meg faktisk) og begynner å gå rundt i klasserommet, synge osv). Og, åssen GREIDE de det? Jeg har en veldig stor vennegjeng (vi er 2 "gjenger" på skolen, de som spiller cs, og driter i skolen, og vårs, de som driver med sport, henger sammen på fritida, og faktisk tenker litt seriøst på skolen.) Og alle, absolutt alle, ble puttet i den andre klassa. Alle 4 bestekompisene mine + restene av vennene og venninene. Som sagt, uten om en litt god kompis og noen venninner, som så klart er satt i motsatt hjørne av klasserommet. Faen asså! Endret 13. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 De bruker visst fjotiss-språk på hundepølser nå også...."Dogz" av alle ting ! Er det mulig lol ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) HÆ? hvor? Husker jeg så het spill som het Horzes Endret 13. november 2007 av thadon Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Når man har tygga så lenge på tyggisen av den begynner å gå i oppløsning. Jeg blir kvalm lenge før tyggisen går i oppløsning. Den falne smaken er direkte kvalm. Samme her Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Irriterende at jeg må på jobb når jeg mye heller har lyst til å krype under dyna igjen! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) At klassene våre har blitt splittet opp og absolutt ALLE (utenom 1) kompisene mine er i den andre klassen. Og dette er 10. klasse, siste året. Hyggelig. Grunnen er visst at den ene klassen (min) er en hjelpeklasse, der de som trenger ekstra hjelp er + noen tilfeldige andre (meg f.eks). Dette betyr at vi konstant har 2 lærere i timene + en 5-6 elever som ALLTID klager over timene, og driter i de (stikker ut å inn, prater (mer enn meg faktisk) og begynner å gå rundt i klasserommet, synge osv). Og, åssen GREIDE de det? Jeg har en veldig stor vennegjeng (vi er 2 "gjenger" på skolen, de som spiller cs, og driter i skolen, og vårs, de som driver med sport, henger sammen på fritida, og faktisk tenker litt seriøst på skolen.) Og alle, absolutt alle, ble puttet i den andre klassa. Alle 4 bestekompisene mine + restene av vennene og venninene. Som sagt, uten om en litt god kompis og noen venninner, som så klart er satt i motsatt hjørne av klasserommet. Faen asså! Den er lei. I 7. skulle vi skrive navn på 3 stykker. vi ville gå i klasse med. Jeg fikk ingen av de. Trøsten fra læreren var: "Det var vanskelig å innfri alle ønsker". Edit: 100 poster! Endret 13. november 2007 av SuKa Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Når jeg tenker på ting som er lenge til jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kvifor? Vart det så dyrt? Ja... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Irriterer meg noe jævlig over at søstra mi sutrer fordi jeg fikk 22" til stefaren min som han fikk som bonus av jobben.... Luksusproblem? Kanskje men like fullt irriterende som faen. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 At jeg ikke klarer å huske på ting folk ber meg om.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg