Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg jævl*g at folk i ein tråd ikkje leser innlegga skikkeleg, eller at det i hvert fall virker ut som det. Skreiv det fleire gonger, men faen meg ingen som hadde "fått med seg" ein liten viktig ting. :roll:

 

Edit: SuKa: Overhøyrte det om at det kun var vår skule som hadde skuledag idag då eg gjekk til bussen, så det kan nok godt hende det er feil.

 

Vi hadde skole.

 

Husk, jeg har bare lest quoten til sviker.

 

Vi hadde skole.

Ja, du bor jo i Hordaland.

 

nei, Trøndelag, nermere sagt Trondheim..

 

Jeg kjønte jo nå at det var snakk om kun hordaland, men måten han skrev det på var jo en invitasjon til kverulering/"misforståelser"

 

nei, Trøndelag, nermere sagt Trondheim..

Ja, akkurat.

 

Ja, og?

 

Jeg fortsetter "misforståelsen"

 

Hva er dette et dårlig forsøk på?

Jeg tror han prøver å dekke over feilen han gjorde ved å late som om posten hans var satirisk ment, eller noe slikt.

 

Her er det noen om prøver å være smarte.... nehe...

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over småungene som på død og liv skal leke småkonger i denne tråden. Og også over:

  • Folk som snorker så høyt på toget at de vekker halve kupeen. (Og sovner igjen og gjør det samme fem minutter etter at noen har dultet til dem.)
  • Vinduer på tog som ikke er tette, så du får en vind på -5 - -10 grader rett i fjeset mens du prøver å sove.
  • Togseter på nattog som du ikke kan legge bakover så du kan ha en mulighet til å få sove.
  • Firesetere på tog - Du har ingen lomme å putte ting i.
    red:
  • Bortskjemte unger på tog som maser og hyler.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over småungene som på død og liv skal leke småkonger i denne tråden. Og også over:
  • Folk som snorker så høyt på toget at de vekker halve kupeen. (Og sovner igjen og gjør det samme fem minutter etter at noen har dultet til dem.)
  • Vinduer på tog som ikke er tette, så du får en vind på -5 - -10 grader rett i fjeset mens du prøver å sove.
  • Togseter på nattog som du ikke kan legge bakover så du kan ha en mulighet til å få sove.
  • Firesetere på tog - Du har ingen lomme å putte ting i.
    red:
  • Bortskjemte unger på tog som maser og hyler.

Bra du hadde en fin togtur.

:(

 

Irriterer meg over at noen ting er umulig å vite på forhånd. <.<

Lenke til kommentar

Å herre!

 

I dag tok jeg bussen som vanlig inn til skolen. satt meg ved siden av en jeg kjenner, sier hei, hvordan går det. You know, den samme leksa som man pleier å si til folk man ikke har sett på et par uker.

 

Smeller på meg headphones'a igjen og er klar for å høre 15 minutter med pur nytelse i form av musikk! Det er så forbanna typisk at noen på død og liv må snakke til meg under en busstur, og da spesielt om morran.

 

Å guud hvor jeg hater det. Det er greit å være sosial, men ikke om morgenen, for da må jeg lade opp til skolen.

 

 

En annen ting som irriterer meg (og tydeligvis et fåtall andre) er alle de som går rett på "streker" på gulvet. De går rett på dem. Det er sånt jeg hopper gladelig rett over, for det funker ikke å tråkke rett over en strek

| |

| |

_______ | |__________

____________________

 

Dere kan tenke dere at den vertikale streken er på drøyt 10cm, men fortsatt så tråkker nærmest alle på den. Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan folk klarer å tråkke på noe som er så synlig.

 

EDIT: hyyyyl, de 4 vertikale strekene hører sammen med de to andre. Hvorfor kan ikke ting vises slik JEG vil det skal vises?

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...