Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg jævl*g at folk i ein tråd ikkje leser innlegga skikkeleg, eller at det i hvert fall virker ut som det. Skreiv det fleire gonger, men faen meg ingen som hadde "fått med seg" ein liten viktig ting. :roll:

 

Edit: SuKa: Overhøyrte det om at det kun var vår skule som hadde skuledag idag då eg gjekk til bussen, så det kan nok godt hende det er feil.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Irriterer meg jævl*g at folk i ein tråd ikkje leser innlegga skikkeleg, eller at det i hvert fall virker ut som det. Skreiv det fleire gonger, men faen meg ingen som hadde "fått med seg" ein liten viktig ting. :roll:

 

Edit: SuKa: Overhøyrte det om at det kun var vår skule som hadde skuledag idag då eg gjekk til bussen, så det kan nok godt hende det er feil.

 

Vi hadde skole.

Lenke til kommentar
Ting som irriterer så grenseløst er å høre hvem som banket hvem i helgen som var. Bor på en plass hvor det er populært å banke "liksjiten" ut av den andre. Som oftest holder det bare ved å være fremmed, og si på fest at du ikke liker plassen du befinner deg på. Iløpet av kort tid vil du sannsynligvis ligge å blø mens noen feige jævler sparker og slår deg til du våkner på legevakten.

 

De som banker deg er svake, feige og noen utspekulerte jævler som trenger å slå løs på noen for å vise hva de duger til. Dette irriterer. Etter hver jævla helg får du høre om hvor kul disse gjengene er som har banket den uskyldige personen som var på feil plass til feil tid!

 

Det irriterer!

 

Herregud, jeg er så alt for enig. Har selv vært offer for noe slikt. Forpulte feige fitter, tåler ikke en drit. Ene løpte rett til storebroren sin for backup, når ei veninne av meg bitchslappet han.

 

Overhørte en samtale skoleplassen forleden dagen.

"Føy faen, din sjuking. Hørte du hadde banka ein niger i helga!"

- Hehe, ja. Hehehehe.

"Hehehe, sjuuking, hehehe. Du e faen ikkje go du, banka nigera"

- Jaaah, hahahaha.

 

Kan nevnes at han som sa 'føy faen', snakket med tygelig respekt. Kjenner han fra min tidligere skolen, han er en aspirerende småkriminell, og en feige rasist fitte. Han som ble tilsnakket, har alltid vært en outsider, men nå ser han ut til å være mer inn blant de kule. Den enkleste løsning å bli tøff her, er vist å banke innvandrere.

 

Kan og nevne at folk på u. / barneskolen min sa; "Gi meg ain nigger", når de skulle kjøpe sjokoladelitago. Snakket du med læreren om dette, fikk du bare; "Neeeida. Slikt sier man ikke her!"

 

Sist gang jeg vare ute med min gamle vennekrets, 16. mai ifjor, ble en helvetes diskusjon startet slik.

"Fy faen. Ain nigger nede ved elvi. Ser han opp hit, teke mi han!"

- Ja!

"FY FAEN, ENDA AIN NIGGER, SER HAN PÅ MEG, TEKE EG HAN!"

- Ja!

 

Jeg stakk rimelig fort, for å si det slik. Siste jeg hørte, var, "Faen helle, no teke mi han!".

Ikke at de gjorde det da, idioter som skal være tøffe i kjeften. Glad for at de ikke er en del av min vennekrets lenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...