Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontrollspørsmålene i norsken. Først skal jeg ha disse på hovedmål, og så skal jeg faen ha stil etterpå på sidemål. Tror de at vi har en jævla av og på-knapp i hodet for sidemål og at det er dritlett å bare bytte mellom disse? Nå hadde jeg stilt meg inn på å skrive nynorsk, sliter med å skrive korrekt bokmål nå. Dette er direkte flaut.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer så grenseløst er å høre hvem som banket hvem i helgen som var. Bor på en plass hvor det er populært å banke "liksjiten" ut av den andre. Som oftest holder det bare ved å være fremmed, og si på fest at du ikke liker plassen du befinner deg på. Iløpet av kort tid vil du sannsynligvis ligge å blø mens noen feige jævler sparker og slår deg til du våkner på legevakten.

 

De som banker deg er svake, feige og noen utspekulerte jævler som trenger å slå løs på noen for å vise hva de duger til. Dette irriterer. Etter hver jævla helg får du høre om hvor kul disse gjengene er som har banket den uskyldige personen som var på feil plass til feil tid!

 

Det irriterer!

Lenke til kommentar

At den skulen eg går på er den einaste i Hordaland, etter det eg har høyrt, som gjekk på skule idag.

 

Og at i gymmen skulle me ha volleyball (?) og så sa lærarinna «Viss det er nokon som har vondt elns kan dykk setja dykk på benken medan me andre speler,» men eg og ein annan fekk ikkje. Han hadde vrikka foten og eg hadde vondt i armen, men me måtte spele fordet, medan eit par andre fekk sitja på benken. Kjipt. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...