Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har aldreg røykt sjølve, men eg elskar røyklukt. Det har eg gjort heilt frå eg var born, kvar gong eg kjente røyklukt satte eg meg nærmare røyklukta for å snffe det inn! Ganske irriterende, at andres røykning, har utsatt meg for passiv røykning, slik at eg utan at det er mn feil så elskar eg røyklukt. :mad:

Lenke til kommentar
Eg har aldreg røykt sjølve, men eg elskar røyklukt. Det har eg gjort heilt frå eg var born, kvar gong eg kjente røyklukt satte eg meg nærmare røyklukta for å snffe det inn! Ganske irriterende, at andres røykning, har utsatt meg for passiv røykning, slik at eg utan at det er mn feil så elskar eg røyklukt. :mad:

 

Jeg digger bensin (eksos) lukt...

Lenke til kommentar
Nesten all "vanlig" røyklukt luktar faktisk godt ,utanom viss ein brenn hår eller noke sånn det lukter heilt forjævlig

 

Røyk-lukt (Sigaretter) er ikke godt...

Synes det lukter godt i små mengder jeg. Om en står på litt avstand og røyker og noe av røyken treffer meg så synes jeg det er greit. Man slipper jo ånden til personen da.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg gidder ikke å dra opp mine personelige grunner til at jeg røyker, så det får dere leve med.

 

Men jeg tror da at innstillingen til ikke-røykere bare er sånn at de tror vi er så kule fordi vi røyker. Men siden dere ikke har hatt behov for en røyk, så kan vell dere ikke forstå hvorfor noen av oss begynte.

 

Det er ikke sikkert at det kome helt riktig frem, men jeg prøvde da i alle fall.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært noen gode grunner til å røyke hadde det vært en smal sak å slutte, og ingen hadde begynt heller.

 

1: Det er faktisk digg å ha noe å være avhengig av. Det å endelig få seg en sigg er det tredje diggeste i verden etter sex og pissing når man er skikkelig trengt.

 

2: Røyk er godt.

 

3: Røyk er sosialt og koselig.

 

4: Man legger ikke på seg av røyk, i motsetning til det meste andre som finnes av godis i hverdagen.

 

5: Man frastøter seg prektig avskum, uten at det fratar en muligheten til å ta hensyn til og omgås astmatikere.

 

Dere som røyker kan legge til flere selv, dere som ikke gjør det vet ikke hva dere snakker om.

Selvfølgelig finnes det mange motstykker til disse punktene, men det betyr ikke at de ugyldiggjøres.

 

Røykfri i halvannet år, men lurer litt på om livet egentlig er for kort til ikke å røyke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...