Heilage Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, hvilke argumenter har du for å få kreft og sløse penger? Mitt. Valg. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tror de fleste skjønner at folk som røyker, nettopp røyker fordi de er blitt avhengige. Ikke fordi det er "kult". Er du så sikker på det? Jeg går i 10. klasse og de fleste i klassen min som røyker, røyker fordi "det er kult". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er du så sikker på det? Jeg går i 10. klasse og de fleste i klassen min som røyker, røyker fordi "det er kult". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_o Så det hadde lite med kulhet å gjøre. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Alle under 18 som røyker er tapere og gjør det kun fordi de tror det er så utrolig kult. Alle over 18 er bare dumme... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mr.Olsen: Alle som kommer med sånne uttalelser er fanatiske, kristne anti-røykere, og fjortisser. Hvis du skal generalisere kan faen jeg og. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Alle under 18 som røyker er tapere og gjør det kun fordi de tror det er så utrolig kult. Alle over 18 er bare dumme... Right on! Det samme gjelder forresten alle som drikker alkohol og spiser usunn mat. Endret 11. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_oSå det hadde lite med kulhet å gjøre. I min klasse drar de opp røyk så fort læreren går ut av klassen. Ikke for å røyke, men for å vise. De snakker om det i timen og det LUKTER røyk overalt. Jeg for min skyld har mye morro med å fortelle de om farene ved røyking og hvor ekkelt de lukter. :!: Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_oSå det hadde lite med kulhet å gjøre. Hva er det da? Ingen tvang deg vel til å røyke? Det verste jeg synes med røykere (da hovedsaklig unge røykere), er at de pusher på andre folk for at de også skal bli avhengige. (edit: rettet opp skriveleifer) Endret 11. november 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Å nei, å røyke var mitt valg, og jeg syntes det var godt. Livskvalitet over -kvantitet. Og det ville aldri falt meg inn å tvinge noen til å røyke. Selvsagt sier man på tull "Lyst på?" til ikke-røykere, men det er bare for moro O__o Men jeg ville ikke eksponere meg til klassen min. For de var liksom anti-røyk hele gjengen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mr.Olsen: Alle som kommer med sånne uttalelser er fanatiske, kristne anti-røykere, og fjortisser. Hvis du skal generalisere kan faen jeg og. Liker bare ikke lukten jeg. Mamma hadde 2 års jubileum i høst, røykfri... Nå skjenner jeg lukta godt, og hater det... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Og så da? Det faktum at jeg røyker går ikke ut over intelligensen min Endret 11. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 At det står "Feeds (1)" i Opera nå. Men ingen av feedene mine har noen nye inlegg. Det er nok fra en jeg slettet, og jeg kan slette den lett hvis jeg går til å vise alle feedene mine. Men jeg kommer ikke dit, river meg i året av det likke 1-tallet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Og så da? Det faktum at jeg røyker går ikke ut over intelligensen min Nei den var lav fra før av Det får være deres valg, jeg kritiserer ikke deg, bare valget du har tatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 "Jeg kritiserer ikke personligheten din, bare den du er" Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_oSå det hadde lite med kulhet å gjøre. I min klasse drar de opp røyk så fort læreren går ut av klassen. Ikke for å røyke, men for å vise. De snakker om det i timen og det LUKTER røyk overalt. Jeg for min skyld har mye morro med å fortelle de om farene ved røyking og hvor ekkelt de lukter. :!: Freakin' losers! (Dette var da min subjektive mening). Et annet argument for ikke å røyke er jo at du ender opp med å stinke som faen. (Dette var muligens nevnt lenger oppe). Hender ofte at jeg, på skolen, går bak folk som røyker hyppig, og dermed også lukter noe hinsides. Lukta brenner seg inn i klær og kropp uten like. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er da gøy med røykere. Du er alltid raskere enn de i gymen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er da gøy med røykere. Du er alltid raskere enn de i gymen. Tror du overdriver effekten røyk har på folks utholdenhet. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er da gøy med røykere. Du er alltid raskere enn de i gymen. Tror du overdriver effekten røyk har på folks utholdenhet. Var vel mer ment som en "morsom kommentar". Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg synest det er synd å se de i klassen som har begynnt med røyking så tidlig. De gikk på fotball og var spreke folk, nå er det bare røyking og festing som gjelder. Snakker om røykerne i klassen. Ikke generellt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg