Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_o

Så det hadde lite med kulhet å gjøre.

 

I min klasse drar de opp røyk så fort læreren går ut av klassen. Ikke for å røyke, men for å vise. De snakker om det i timen og det LUKTER røyk overalt. Jeg for min skyld har mye morro med å fortelle de om farene ved røyking og hvor ekkelt de lukter. :!:

Lenke til kommentar
Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_o

Så det hadde lite med kulhet å gjøre.

 

Hva er det da? Ingen tvang deg vel til å røyke?

 

Det verste jeg synes med røykere (da hovedsaklig unge røykere), er at de pusher på andre folk for at de også skal bli avhengige.

 

(edit: rettet opp skriveleifer)

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Å nei, å røyke var mitt valg, og jeg syntes det var godt. Livskvalitet over -kvantitet. Og det ville aldri falt meg inn å tvinge noen til å røyke. Selvsagt sier man på tull "Lyst på?" til ikke-røykere, men det er bare for moro O__o

Men jeg ville ikke eksponere meg til klassen min. For de var liksom anti-røyk hele gjengen.

Lenke til kommentar
Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_o

Så det hadde lite med kulhet å gjøre.

 

I min klasse drar de opp røyk så fort læreren går ut av klassen. Ikke for å røyke, men for å vise. De snakker om det i timen og det LUKTER røyk overalt. Jeg for min skyld har mye morro med å fortelle de om farene ved røyking og hvor ekkelt de lukter. :!:

 

Freakin' losers! (Dette var da min subjektive mening).

 

Et annet argument for ikke å røyke er jo at du ender opp med å stinke som faen. (Dette var muligens nevnt lenger oppe). Hender ofte at jeg, på skolen, går bak folk som røyker hyppig, og dermed også lukter noe hinsides. Lukta brenner seg inn i klær og kropp uten like.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...