Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Fy faen, jeg veit at det er nevnt tretusen ganger tidligere - but here goes.

 

Var ute å kjørte i går, og endte opp i en helvettes lang kø. Jeg forsto ikke hva som skjedde før det endelig var min tur til å kjøre forbi "hinderet". Hinderet besto altså av et stk. kvinnemenneske i 40 åra, på en skikkelig gammel sykkel, i omtrent 5km i timen fra eller til. Hun hadde valgt å sykle mitt i veibanen, til TROSS for at det en halvmeter til høyre for henne, var et FLOTT og nyasvalertert fuckings fortau, uten en eneste SJEL på! Jeg klarer ikke fatte å begripe hvordan sånne folk ikke er istand til å tenke LITT på sine medtrafikanter.

 

Anyway, når det var min tur til å kjøre forbi, la jeg meg på hornet for å illustrere at jeg var irritert. Det forpulte mennesket snudde seg da rundt, og gav meg fingern!

 

Jeg kan ikke FATTE "where these people get off!". Hvorfor i helvete MÅ du ødelegge for alle andre trafikanter i veibanen.

 

Hadde dette vært en "racer"-syklist som hadde holdt mye høyere hastighet enn gående på fortau, hadde saken hvert en helt annen - men når du er ute på "søndagstur" i gangfart, sykler du FAEN MEG IKKE MITT I VEIEN!

 

Fikk utrolig lyst til å stoppe bilen, gå ut, og skjelle livskiten ut av henne! Men klarte å holde meg i skinnet.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk utrolig lyst til å stoppe bilen, gå ut, og skjelle livskiten ut av henne! Men klarte å holde meg i skinnet.

 

Du skulle bare dulta litt i bakhjulet hennes så hun hadde tryna :p Jeg møter stadig på slike folk som sykler i veien og det irriterer noe forferdlig, spesielt når det er den fine sykkelstien ved siden av.

Lenke til kommentar
Fikk utrolig lyst til å stoppe bilen, gå ut, og skjelle livskiten ut av henne! Men klarte å holde meg i skinnet.

Du skulle bare dulta litt i bakhjulet hennes så hun hadde tryna :p Jeg møter stadig på slike folk som sykler i veien og det irriterer noe forferdlig, spesielt når det er den fine sykkelstien ved siden av.

 

Hehehe, det hadde vært noe ja! :p

Lenke til kommentar
Irriterer meg over ikke-røykere som har fått staten til å sende røykerne ut, for så klage over at røykerne står ute.

 

Hvorfor tok de vekk røykerommene egentlig ? Da hadde jo røykerene hatt et sted og røyke uten at ikke-røykerene hadde blitt plaget.

 

Ja, også hater jeg når ikke-røykere ikke skjønner hvorfor vi røyker, og kommer opp med den utrolig orginale " De tror de er så kult fordi de røyker" teorien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det at den jævla Hallelujah-sangen skal komme hver eneste forbanna gang noen stryker med i en TV-serie. Tror de ikke at vi får med oss at de dør hvis ikke sangen kommer?

Lenke til kommentar
Irriterer meg over ikke-røykere som har fått staten til å sende røykerne ut, for så klage over at røykerne står ute.

 

Hvorfor tok de vekk røykerommene egentlig ? Da hadde jo røykerene hatt et sted og røyke uten at ikke-røykerene hadde blitt plaget.

 

Ja, også hater jeg når ikke-røykere ikke skjønner hvorfor vi røyker, og kommer opp med den utrolig orginale " De tror de er så kult fordi de røyker" teorien.

Ja, hvilke argumenter har du for å få kreft og sløse penger?

Lenke til kommentar

Tror de fleste skjønner at folk som røyker, nettopp røyker fordi de er blitt avhengige. Ikke fordi det er "kult".

 

Jeg irriterer meg over at folk kan være dumme nok til å begynne med røyking til å begynne med. Det finnes absolutt ingen god grunn til å begynne.

 

Røyking fucker opp din egen helse, samt de rundt deg, itillegg til at det er dyrt som faen. So what's the point?

Lenke til kommentar

Når valget står mellom at folk som lider av asma eller har med seg små spedbarn må holde seg hjemme pga folk som røyker, eller folk som røyker kan stå 5 minutter utenfor så vet jeg lett hva jeg velger. Ingen som skal tvinge folk til å slutte å røyke, men det handler rett å slett om å ta litt hensyn. De aller fleste røykende med normal iq som klarer å tenkte litt forbi sin egen situasjon klarer dette helt fint.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at folk kan være dumme nok til å begynne med røyking til å begynne med. Det finnes absolutt ingen god grunn til å begynne.

 

Røyking fucker opp din egen helse, samt de rundt deg, itillegg til at det er dyrt som faen. So what's the point?

Kanskje de synes det er godt og setter livskvalitet over livskvantitet.

 

"I'm willing to die sever years before my time just so I'll be cool each last fucking day."

- Bill Hicks

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...