SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bedre enn å høre på samme melodi i bakgrunnen mens en neger synger "Yo", "westside", "nigger" hele tiden. Jeg måtte le der! :!: Men nå kritiserer vel du like mye? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hater at folk kaller meg Emo fordi jeg hører på Green Day, Linkin park ( eeeh ) millencolin, simple plan, blink 182, alkaline trio, zebrahead og lignende. At det går an liksom! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Særemne! FAEN! Faen! Dobbeltfaen! Må finne en krimbok til, lese krimbok, analysere og sammenligne med første bok. NEI! Bare 2 boker ?! Vi skal ha 3, og jeg ma ha en ekstra som omhandler humor. Ikke spesielt morsomt synes na jeg. Vi er sånn idiotskole, så til den heldagsprøven hvo vi sammenligner skal vi bare ha to. Tre på fremføringen rett etter nyttår. Må begynne å lese snart! Og nå må jeg skrive sånn egentrening for fem uker imorgen. I tillegg til å lese til gymteoriprøve, og så gjøre norsklekser som er stor innlevering pluss en kjemirapport. Hurra for arbeidstruktur. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg hører på Green Day, Linkin park, My C Romance og Red hot chillipeppers.. Folk kaller meg femi?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg hører ikke på linkin park, green day, sum41 eller blink182. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hater at folk kaller meg Emo fordi jeg hører på Green Day, Linkin park ( eeeh ) millencolin, simple plan, blink 182, alkaline trio, zebrahead og lignende. Ja, fy søren. Jeg blir også dissa for å være emo, bare fordi jeg hører på MCR og Green Day og sånn........ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bedre enn å høre på samme melodi i bakgrunnen mens en neger synger "Yo", "westside", "nigger" hele tiden. Jeg måtte le der! :!: Men nå kritiserer vel du like mye? Haha, ja egentlig. Er litt selvmotsigende. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er vel greit så lenge det er selvforsvar! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pantet flasker her om dagen. Hadde vel flasker for rundt 60 kr og var godt på vei med å stappe de i automaten da en hissig, middelaldrende mann stilte seg ved siden av meg. Vedkommende forlangte faktisk at jeg skulle stoppe slik at han kunne få pantet de 10-12 flaskene han hadde. Han sa det var frekt og hensynsløst av meg å oppta panteautomaten for så lang tid. Merket at jeg ble skikkelig provosert over måten han henvendte seg til meg på, så jeg ba han enten om å vente til jeg var ferdig eller at han kunne finne seg en annen panteautomat. Det endte med at han kalte meg drittsekk og forsvant. Kort tid etter var jeg ferdig med å pante... Kan ikke annet enn å himle med øynene over slike mennesker... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pantet flasker her om dagen. Hadde vel flasker for rundt 60 kr og var godt på vei med å stappe de i automaten da en hissig, middelaldrende mann stilte seg ved siden av meg. Vedkommende forlangte faktisk at jeg skulle stoppe slik at han kunne få pantet de 10-12 flaskene han hadde. Han sa det var frekt og hensynsløst av meg å oppta panteautomaten for så lang tid. Merket at jeg ble skikkelig provosert over måten han henvendte seg til meg på, så jeg ba han enten om å vente til jeg var ferdig eller at han kunne finne seg en annen panteautomat. Det endte med at han kalte meg drittsekk og forsvant. Kort tid etter var jeg ferdig med å pante... Kan ikke annet enn å himle med øynene over slike mennesker... Jeg hadde bare oversett han... da blir de sure da... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kom på at jeg irriterer meg over folk som står i kø med stappfulle handlevogner, og jeg bare står der med en liten brus. Hvorfor kan de ikke slippe meg frem? Og hvorfor er det ikke kasser som bare tar kunder som handler for mindre enn f.eks. 100kr? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 At butikker er stengt på søndager! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kom på at jeg irriterer meg over folk som står i kø med stappfulle handlevogner, og jeg bare står der med en liten brus. Hvorfor kan de ikke slippe meg frem? Og hvorfor er det ikke kasser som bare tar kunder som handler for mindre enn f.eks. 100kr?Tja. Spør du fint, slipper de deg garantert frem. Ofte følger man ikke så godt med på det som skjer bakover i køen. Selv klarer jeg fint å stå i kø. Hater køsnikere... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke snakk om å snike. Bare spare noen andre for mye tid. Du har vel rett i at det er vanskelig å være oppmerksom på det som skjer rundt deg i køen. Neste gang skal jeg spørre! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kom på at jeg irriterer meg over folk som står i kø med stappfulle handlevogner, og jeg bare står der med en liten brus. Hvorfor kan de ikke slippe meg frem? Og hvorfor er det ikke kasser som bare tar kunder som handler for mindre enn f.eks. 100kr? Det finnes butikker som har slike systemer, men ofte vil det ikke lønne seg å ha så mange kasser åpne. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Eneste butikken jeg var i der de hadde slikt system var en i Spania. Jeg fikk mange stygge blikk, og dama i kassen sa noe uforståelig på spansk. Da så jeg skiltet som viste maks 20 Euro! :!: Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Folk som har veldig gode karakterer, elendig til å synge/spille hvordansomhelstinstrument, og velger Musikk, Dans og Drama på videregående kun fordi de ikke gidder almenn. I klassen min er det litt for mange sangere og gitarister EDIT: Skulle tatt inn mange, mange flere på talent enn på karakterer Endret 11. november 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 At jeg tydeligvis sender ti meldinger i timen når jeg er våken O_o Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Irriterer meg over ikke-røykere som har fått staten til å sende røykerne ut, for så klage over at røykerne står ute. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jeg irriterer meg over folk som røyker foran innganger. Utrolig plagsomt å ikke kunne gå ut en dør uten å blir truffet av en røyksky som resulterer i et kraftig hosteanfall. Har du astma? Hater at folk kaller meg Emo fordi jeg hører på Green Day, Linkin park, simple plan, At det går an liksom! Artistene nevnt ovenfor har da god musikk de men det er få som er enige.. og de er helt koko når det kommer til musikk VG topp ti er ikke musikk. Endret 11. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg