Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jepp, den nærmer seg med stormskritt... Pleier å være treigt her i november og mai/juni Kom på en ting til: Julebordssesongen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Polakken med sommerdekk som holdt 40 i 70-sonen foran oss i halvannen mil, ikke hadde øye for å kjøre til side ved bussholdeplasser og møtesteder, og gjorde at vi akkurat mistet 22:00-ferja og måtte ta den som gikk en time senere. Brenn. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Irriterer meg at det er mange dårlige/nye spelarar rundt meg på Travian. Det verste er at dei to som er inntil meg har kun to og fire innbyggjarar (som er dårleg). Lenke til kommentar
someOen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg irriterer meg over folk som røyker foran innganger. Utrolig plagsomt å ikke kunne gå ut en dør uten å blir truffet av en røyksky som resulterer i et kraftig hosteanfall. Endret 10. november 2007 av someOen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg irriterer meg over folk som røyker foran innganger. Utrolig plagsomt å ikke kunne gå ut en dør uten å blir truffet av en røyksky som resulterer i et kraftig hosteanfall. Hold pusten i fem sekunder? Red.: Uten at jeg skjønner helt hvordan den bittelille mengden røyk du innhalerer vil gi deg et kraftig hosteanfall. Endret 10. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
someOen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Veldig gøy å holde pusten hver gang jeg skal ut en dør ja. Og jeg hoster nå jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Gøyere enn å få et hosteanfall i hvert fall, din lille martyr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg irriterer meg over folk som driver og whiner over at vi stiller oss under tak og røyker når det regner smådjevler ute. (Det skjer faktisk ganske ofte her i Bergen...) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg irriterer meg over alle forumbrukerne som skriver at de irriterer seg over et eller annet, som et hint til noen litt lengre opp, uten å være helt klar. *Hint hint* liksom... Og ja, jeg skyter meg selv i foten, men noen ganger må man det for å få fram et poeng. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Irriterer at jeg skulle på byn for første gang på alt for lenge, gledet meg, skulle treffe folk og greier. Fikset meg opp, drukket, og så velger bussen å ikke komme. Kjekt. Forøvrig ironisk at busselskapet heter Tide. Endret 10. november 2007 av stakan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Mr.Olsen: Til tider kan denne tråden fungere som en påminnelse over ting som irriterer deg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Særemne! FAEN! Faen! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Særemne! FAEN! Faen! Dobbeltfaen! Må finne en krimbok til, lese krimbok, analysere og sammenligne med første bok. NEI! Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg irriterer meg over folk som røyker foran innganger. Utrolig plagsomt å ikke kunne gå ut en dør uten å blir truffet av en røyksky som resulterer i et kraftig hosteanfall. Det irriterer meg mer pga det er forbudt , henger jo til og med skilt der. Når jeg ser gravide som røyker klarer jeg ikke holde meg og snapper røyken fra hånda dems og kaller dem en jævja egoist. Ingen som har blitt veldig sure enda pga dem vet jo at det er galt. Flesteparten av dem gjør det uten for sykehusinngangen der det sitter andre i rullestol som bare vil ha frisk luft. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sult, Pan, Markens grøde, Svermeren og Erobreren. Blæh. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg irriterer meg over folk som kritiserer andre sin musikksmak uten noen form for argumenter. "Det er jo drittmusikk", "De suger". Bare tenk hvor kjedelig det hadde vert dersom alle hadde samme musikksmak! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Enig der SuKa. Hater hiphoppers som mener Killswitch o.l musikk er bråkemusikk. "Man hører ikke hva de sier engang jo" og masse slike kommentarer. Bedre enn å høre på samme melodi i bakgrunnen mens en neger synger "Yo", "westside", "nigger" hele tiden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg irriterer meg over folk som kritiserer andre sin musikksmak uten noen form for argumenter. "Det er jo drittmusikk", "De suger". Bare tenk hvor kjedelig det hadde vert dersom alle hadde samme musikksmak! Slenger meg på den. I tillegg til de som dømmer musikk utifra noe som ikke tilhører sjangeren . Må bare le inni meg samtidig som jeg blir oppgitt. "Trance suger fordi basshunter suger"... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Særemne! FAEN! Faen! Dobbeltfaen! Må finne en krimbok til, lese krimbok, analysere og sammenligne med første bok. NEI! Bare 2 boker ?! Vi skal ha 3, og jeg ma ha en ekstra som omhandler humor. Ikke spesielt morsomt synes na jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg