Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over folk som røyker foran innganger. Utrolig plagsomt å ikke kunne gå ut en dør uten å blir truffet av en røyksky som resulterer i et kraftig hosteanfall.

Hold pusten i fem sekunder?

 

Red.: Uten at jeg skjønner helt hvordan den bittelille mengden røyk du innhalerer vil gi deg et kraftig hosteanfall.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk som røyker foran innganger. Utrolig plagsomt å ikke kunne gå ut en dør uten å blir truffet av en røyksky som resulterer i et kraftig hosteanfall.

 

Det irriterer meg mer pga det er forbudt , henger jo til og med skilt der.

Når jeg ser gravide som røyker klarer jeg ikke holde meg og snapper røyken fra hånda dems og kaller dem en jævja egoist. Ingen som har blitt veldig sure enda pga dem vet jo at det er galt.

Flesteparten av dem gjør det uten for sykehusinngangen der det sitter andre i rullestol som bare vil ha frisk luft.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk som kritiserer andre sin musikksmak uten noen form for argumenter. "Det er jo drittmusikk", "De suger". Bare tenk hvor kjedelig det hadde vert dersom alle hadde samme musikksmak! :yucky:

Slenger meg på den. I tillegg til de som dømmer musikk utifra noe som ikke tilhører sjangeren :wee: . Må bare le inni meg samtidig som jeg blir oppgitt. "Trance suger fordi basshunter suger"...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...