krizkriz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg irriterer meg over folk som kommuniserer i SO5 når de bor i samme hus. 6509277[/snapback] Jeg veit! Kan du dempe musikken din litt, skal legge meg Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg irriterer meg over folk som kommuniserer i SO5 når de bor i samme hus. 6509277[/snapback] Jeg veit! Kan du dempe musikken din litt, skal legge meg 6509289[/snapback] Mhm, nettopp. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noe som irriterer meg ganske men kanskje ikke mest her i verden er folk som er saa sykt late. Du maa mase og mase og mase paa de for at de skal gjoere hva som helst. Haaaaaaaater naar jeg omgaas med saanne folk.. (er med en saann no) Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg HATER buss-sjåfører som TVINGER meg til å betale voksen billett. DE FÅR DA VEL SAMME LØNNEN UANSETT OM JEG BETALER 12 eller 23? Endelig fått meg legitimasjon, gleder meg til de spør etter legitimasjon, så jeg skyte kortet opp i ansiktet deres og si: HAHA! NOT THIS TIME MAKTMISBRUKER! Skal nyte dette siste halve året jeg kan betale som barn på bussen. Det var min preken. Misliker også gamledamer som ikke lar meg sykle på fortauet når det ikke er sykkelfelt. "FORTAUET ER FOR OSS" For ikke å snakke om læreren min som sier: "HAR DU IKKE GJORT LEKSENE ERIK"? Når jeg bare har glemt boken hjemme. Kunne forsatt slik i det uendelige, jeg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 En ting som har begynt å irritere meg, er folk som alltid skal avslutte setningen med samme ordet. Jeg var ute på byen, så det Jeg har kjøpt meg ei bukse, så det Jeg liker fisk, så det Jeg er glad i barn liksom Jo jeg har 10 tær jeg liksom Det er ikke no fint da liksom Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg irriterer meg over folk som kommuniserer i SO5 når de bor i samme hus. 6509277[/snapback] 10-4 ____ Jeg irriterer meg over jenter som ikke vil prate med deg, og ikke gir noen grunn for det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg irriterer meg over min svake konsentrasjonsevne. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 *snip* Og når demokrati ignoreres fullstendig. 6506449[/snapback] Demokrati kan være ganske irriterende iblant. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Noe som irriterer meg ganske men kanskje ikke mest her i verden er folk som er saa sykt late. Du maa mase og mase og mase paa de for at de skal gjoere hva som helst. Haaaaaaaater naar jeg omgaas med saanne folk.. (er med en saann no) 6509362[/snapback] Jeg irriterer meg over folk som ikke skriver æ, ø eller å. Det er bare så SINNSYKT irriterende å lese. + at Rema stenger om 1 min. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 At jeg fortsatt bare har 2mbit linje, i stedet for 16mbit fordi Telenor ikke skjønner hva som er feil med linja mi. "Kanskje det er modemet? Vi sender deg et nytt." "Hmmm, hjalp det ikke sier du? Hmm, vi får sende en montør til sentralen" "Hmmm, han finner ikke noe galt. Du får bare sette ned hastigheten på aboet ditt" "NEI! Dere får være så gode å fikse det. Jeg betaler for 16mbit "Hmmm, ja vi får kikke litt til på det. Du hører fra oss" *Telle dager (2 Uker nå)* Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jenter som ikke takler en unnskyldning og bare holder kjeft til deg i steden... Fyllesyka Våte håndklær på rommet mitt Dritt på musematta mi som må vaskes av for så og komme tilbake igjen fordi jeg setter musa nedpå uten og vaske den og. Kviser som bare ligger og ulmer. Kan ikke ta de uten og rive av deg store kjøttstykker. Det at jeg ikke klarer å slutte og bite negler. +++ Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 At jeg fortsatt bare har 2mbit linje, i stedet for 16mbit fordi Telenor ikke skjønner hva som er feil med linja mi. "Kanskje det er modemet? Vi sender deg et nytt." "Hmmm, hjalp det ikke sier du? Hmm, vi får sende en montør til sentralen" "Hmmm, han finner ikke noe galt. Du får bare sette ned hastigheten på aboet ditt" "NEI! Dere får være så gode å fikse det. Jeg betaler for 16mbit "Hmmm, ja vi får kikke litt til på det. Du hører fra oss" *Telle dager (2 Uker nå)* 6521118[/snapback] Det tok Siba 2 måneder å finne ut hva som var galt med PC-en min, og man er desverre nødt til å belage seg på å vente noen måneder når man ber de store haiene om hjelp. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Noe som irriterer meg ganske men kanskje ikke mest her i verden er folk som er saa sykt late. Du maa mase og mase og mase paa de for at de skal gjoere hva som helst. Haaaaaaaater naar jeg omgaas med saanne folk.. (er med en saann no) 6509362[/snapback] Jeg irriterer meg over folk som ikke skriver æ, ø eller å. Det er bare så SINNSYKT irriterende å lese. + at Rema stenger om 1 min. 6521071[/snapback] Jeg føler at det blir en litt sånn negativ stemning mot hverandre.. har jeg rett? Jeg blir irritert på meg selv fordi jeg er oppe så seint, på fjortisser sOm skrIveR sÅnN hEr fOrDi De TrOr dET eR sÅ UtrOlIG KuLt aSS 4 EvaH <3333<33 Og de som har 238472893479182347198 Smileyer på MSN.. så man ikke kan lese hva de skriver. Jeg blir også irritert på folk som anklager deg for å plage dem uten grunn. Og fordi de skriver FEIL så retter jeg de opp og de blir sure på meg (ER DET MIN SKYLD AT DE IKKE HAR LÆRT Å SKRIVE?). OG folk som bruker ` sånn i stede for ' sånn i engelsk. folk som bruker ' i norsk er også like irriterendes. Og mest av alt, folk som skriver med liten i når det er engelsk: i am, i have a dog. Jeg blir irritert av at ting som blir sendt i posten kommer aldri fram, blir irritert av fluer som setter seg på beine ditt og surrer rundt deg, irritert av når PCen ikke funker, blir irritert når noen trenger hjelp med PC til å trykke på EN LITEN KNAPP DER DET STÅR: "OK". Blir irritert når jeg ikke får sitte på med halv ett bussen hjem fra skolen fordi buss-sjåføren sier at busskortet ikke er gyldig. WTF? Jeg blir veldig irritert når folk tror at de kan ALT mulig, så har de ikke peppling på hva de prater om, folk som avbryter deg midt i en setning når man diskuterer, folk som prøver å brife med ting de ikke kan i det hele tatt. Folk som lover ting, men aldri holder de. Folk som er frekke som ... satan. Folk som ikke EIER folkeskikk i det HELE tatt. jeg blir ÜBER IRRITERT av folk som ikke sier TAKK! og irritert når man er hjemme hos en venn, og vennen din kommer med potetgullpose og spiser mens han ikke spørr om du vil ha en gang! Jeg blir irritert av at jeg ikke har førerkort, jeg blir irritert av å tenke på naboer som klager på ting som de ikke har NOENTING med! blir irritert over at folka på Sonen på TV2 sier: "Send M til 1984 nå, M til 1984" KONSTANT 25/8.... Blir irritert av han som laget denne tråden (ikke ta det irriterendes personlig) for at jeg ble irritert når jeg så på den, og måtte skrive en irriterende melding som andre kommer til å irritere seg over, jævli takk for at du gjør meg irriterende. irritert over at jeg er irritert. Jeg blir også irritert av at det står: Dette innlegget har blitt redigert av Andak, når jeg har redigert på min post. Endret 20. juli 2006 av Andak Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Irriterer meg over gammalt øl søl som jeg får på henda når jeg panter flasker. Irriterer meg også over folk som absolutt ikke skal drikke den siste slampen med øl, og deretter bruker det som askebeger... Irriterer meg også over folk som forventer at jeg skal dele, men ikke deler, eller klager når de må dele. Irriterer meg over svette kege sosser, med new era caps, som prøver å være hip-hoppere... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Dysleksi/skrivevansker på et skriftlig forum. Det er ingenting mer provoserende eller irriterende enn å måtte lese feil etter feil, jeg blir rett og slett nødt til å ignorere samtlige brukere som ikke klarer å uttrykke seg skikkelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Sinus-reklamen på Blink. Jeg har så fått nok av jukking hver gang en ny side lastes. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker. 6523247[/snapback] Haha, så sarkastisk. Men om de ikke er vanlige mennesker, hva er de da ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg irriterer meg over utlendinger og homofile som absolutt skal late som de er vanlige mennesker. 6523247[/snapback] Haha, så sarkastisk. Men om de ikke er vanlige mennesker, hva er de da ? 6523325[/snapback] Dyr. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Irriterer meg over svette kege sosser, med new era caps, som prøver å være hip-hoppere... 6523152[/snapback] Kunne ikke vert mer enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg