Bruker-93156 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Slik at ting bare fløt rundt ja... jeje Lenke til kommentar
helto Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 man kunne jo bare ha festet en magnet til alt sammen da, så slipper man problemet med at ting begynner å fly når tyngdekraften blir borte! Men da trenger man jo egentlig ikke å fjærne tyngdekraften heller da, for da sitter jo alt fast uansett, og ting ville ikke falle ned Men bare en liten digresjon: det hadde jo vært fint å fjærne tyngdekraften da, for jeg sliter stadig vekk med at pulten blir overfylt av ark når jeg jobber. Men hvis det ikke var noe tyngdekraft kunne jeg jo bare "henge" akrene i løse luften! Genialt! Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som skryter over hvor gode de er (dersom det ikke er sant). At ikke folk kan mene noe i stedet for å si "Jepp, sånn er det! Og jeg har alltid rett!" DET IRRITERER MEG OPPI HEKKEN! Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Irriterer meg at jeg ikke klarer å lese rett Og at media ikke vet forskjell på pistol og revolver. Og skiskyttervåpenet er jo en vanlig .22 kanskje det er viktig å få frem at det er en skiskytters hus/familie. Endret 9. november 2007 av War Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det står da SKIskytter- og ikke SNIKskytter-våpen? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva i helvete... Har Tv2 begynt med nynorsk tekst? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva i helvete... Har Tv2 begynt med nynorsk tekst? Stilig! Nynorsk er jo kjempegreier. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvor tekster de Nynorsk? I "Med hjarta på rette staden"? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 friends på nynorsk me like Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Irriterer meg sykt over folk som sier at di har ting som di egentlig ikke har... Uff!! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Folk som blander seg inn i ting de ikke har noe med. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det som irriterer meg grenseløst nå er medgangssupportere. Brann er plutselig ikke interessangt lenger, men for noen uker siden var det alt de snakket om! Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Væ, at jeg nettop klippet håret og det ble dritstyggt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det som irriterer meg grenseløst nå er medgangssupportere. Brann er plutselig ikke interessangt lenger, men for noen uker siden var det alt de snakket om! Vel, det er jo ikke så spennende nå som serien er avgjort. Endret 9. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er ikke så mye snakk om noen lag akkurat nå, men jeg syntes fremdeles at det er fascinerende å følge laget mitt, det er bare ingen vits i å hyle hurra lengre så hele forumet/norge/verden får det med seg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Irriterer meg over "Friends" på nynorsk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Selv synes jeg det er fornøyelig. Jeg liker kanskje ikke å måtte skrive på nynorsk selv, om enn bare fordi jeg behersker bokmål bedre, men jeg liker å lese det nå og da. Endret 9. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 At jeg byttet modem fordi det koblet seg fra internett 8 ganger dagen. At jeg aldri har fått riktig hastighet , og at hastigheten etter at jeg byttet modem ligger på det laveste som går ann. 718kbs/218kbs!! . Hater leverandøren min max akkurat nå Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hater nextgentel, 20000linje som er 13500. Det er greit for jeg bor litt fra sentralen men i det iste ligger den på 800-1300 og dette betaler jeg 8000 i året for Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hater når Internetten faller ut med jevne mellomrom. Det er så sykt plagsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg