Petrvs Romanvs Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg blir irritert over folk som blir irritert av noe de egentlig selv er delaktig i. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 NgZ: Det er jo ikke den verste sangen å ha på hjernen, da. x) I går hadde jeg nightwish med nemo på hjernen. Det var et jævla mareritt. Hadde den på hjernen i nesten tre dager. Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 At jeg har fått Aerosmith's "I don't wanna miss a thing" på hjernen... Ikke noe galt med sangen, men jeg går rundt og nynner på det jævla reffrenget hele tiden... Nå irriterte DU meg som i det hele tatt NEVNTE den sangen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg blir irritert over folk som blir irritert av noe de egentlig selv er delaktig i.Jeg har hatt nisselue på avataren min siden forrige jul, hvis det var den du siktet til. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 At jeg har fått Aerosmith's "I don't wanna miss a thing" på hjernen... Ikke noe galt med sangen, men jeg går rundt og nynner på det jævla reffrenget hele tiden... Nå irriterte DU meg som i det hele tatt NEVNTE den sangen Haha, ingen årsak! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) "I et rosa helikopter skal jag flyga hem til ....." Klassisk! Endret 8. november 2007 av SuKa Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) "I et rosa helikopter skal jag flyga hem til ....." Klassisk! Deeeeg, i en rosa helikopter skal jag flyga til dej värje daaaa! Eller: *sensurert* Endret 8. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha, jeg har aldri hatt den på hjernen. Kan ikke det etter "Hun heter Anna". Lenke til kommentar
helto Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 nooo, ikke nevn den sangen der! Jeg kommer til å nynne og plystre og synge på den sangen der resten av dagen.. nesten litt pinelig å si, men jeg kan hele teksten til botten Anna utenatt, så det at jeg ikke kan teksten blir ikke noen stopper for at jeg kan synge på den. Så WheelMan: Du har ødelagt dagen min, og alle mine venners og families dag.. Takk! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 nooo, ikke nevn den sangen der! Jeg kommer til å nynne og plystre og synge på den sangen der resten av dagen.. nesten litt pinelig å si, men jeg kan hele teksten til botten Anna utenatt, så det at jeg ikke kan teksten blir ikke noen stopper for at jeg kan synge på den. Så WheelMan: Du har ødelagt dagen min, og alle mine venners og families dag.. Takk! Sorry helto , fjerna den jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg plasserte ut julekalendre i butikken i dag. NRK sin blant annet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Argh, laptoppen min som kostet ~20k for 2-3 ar siden. Har ikke USB2.0 eller tradlost NIC innebygd, sa jeg ma bruke en USB Adapter. Men da far jeg bare 12Mbit, istedenfor de 300MBit jeg teoretisk skulle hatt. Ihvertfall mer enn 12Mbit da. argh Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "I et rosa helikopter skal jag flyga hem til ....." Klassisk! Det er et limegrønt helikopter. Et limegrønt og et rosa. Intern greie, så ikke spør. Irriterer meg over at jeg har 2 prøver i morgen når det eneste jeg greier å tenke på er at jeg får besøk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Limegrønt er jo mye kulere da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Særemne i norsk irriterer vettet ut av meg for øyebliket. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Feilskriving i regelperm i matte irriterer meg nå. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Forresten. En ting som irriterer meg nesten mer enn alt annet; folk som røyker inne med ungene sine! At det går an å være SÅ totalt blottet for fornuft i 2007. Det IRRITEEEEEERER meg grenseløst!! Helt enig med deg der. Når jeg ser damer gå med røyken i ene hånden og pushe barnevognen med den andre så tenker jeg mitt. Når man får beskjed om å ikke røyke eller drikke når babyen er i magen, så skal man vel ikke røyke rundt ungen når den er baby heller. Babylunger er ikke laget for å leve rundt røyk konstant. Syntes det virker totalt mangel på intelligens når folk røyker rundt ungene sine. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Minner meg på et bilde jeg så for noen dager siden (har det ikke her). Det er fra en avisartikkel som var om en mor som bekymrer seg for at støy fra noe arbeid nær hjemmet kunne skade ungen hennes fordi hun var gravid. På bildet i artikkelen står kjerringa og holder en røyk i hånda >< Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Minner meg på et bilde jeg så for noen dager siden (har det ikke her). Det er fra en avisartikkel som var om en mor som bekymrer seg for at støy fra noe arbeid nær hjemmet kunne skade ungen hennes fordi hun var gravid. På bildet i artikkelen står kjerringa og holder en røyk i hånda >< Jeg får lyst til å slå... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tybgdekraften irriterer meg til tider, kan ting falle på gulvet, så gjør de det. Greit å hatt et arbeidsrom uten tyngdekraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg