Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

 

forran?

Mener du ikke "Foran"?

 

Mulig jeg mener "foran" ja, ikke "Forran"...

Ville det ikke da vært bedre å skrive det først i steden for å skrive "forran2?

 

Jeg skrev ikke "forran2... Jeg skrev "forran", hvor den ene r'n var en skrivefeil.

 

 

Disse diskusjonene blir aldri gamle. Alltid like morsomme.

 

-_______-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brødhuer som står foran innganger. Som regel er det emokids som røyker.

 

Var akkurat på SPAR (skata bort og greier:)), og måtte betale 24.5,- for en Freia 200g melkesjokolade, det er RAN! Burde aldri støtta det, men jeg trengte det sårt!

I går fikk jeg vite at Europris hadde tilbud på Freia 200g melkesjokolade til 15,- jeg kommer lykkelig bort til godissjoppen, men neida, der koster sjokoladen 23 penger. åååå så sint jeg ble. Hadde tenkt til å kjøpe 10stk og greier :D

Det var ei veninne som fortalte meg det, hun så det i en brosjyre, men da jeg sjekket brosjyren hos Europris stod det for faen ikke noe tilbud på sjokolade..

 

Vel, det hunt for cheap Freia's must go on!

 

EDIT: at Axelmusic.com ikke har sendt Ratatouille'n min på BD, irriterer SYKT. Hadde preorda mange uker i forveien, men ser ut som om de er out of stock. digg :(

At deepdiscount.com bruker over 13 dager (and counting) på å sende Meet the Robinsons er også kraftig irriterende, har heller ikke fått noe annet jeg har bestilt derfra!

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
I går fikk jeg vite at Europris hadde tilbud på Freia 200g melkesjokolade til 15,- jeg kommer lykkelig bort til godissjoppen, men neida, der koster sjokoladen 23 penger. åååå så sint jeg ble. Hadde tenkt til å kjøpe 10stk og greier :D

 

Mener det var Spar som hadde tilbud pa 200g. De er de eneste jeg vet om som pleier a ha det ihvertfall. Men det er en stund siden jeg sa det, sa den kan godt vaere perioden er over.

Sa det, men gadd aldri leite etter naermeste butikk. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...