vStyle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 forran?Mener du ikke "Foran"? Mulig jeg mener "foran" ja, ikke "Forran"... Ville det ikke da vært bedre å skrive det først i steden for å skrive "forran2? Jeg skrev ikke "forran2... Jeg skrev "forran", hvor den ene r'n var en skrivefeil. Disse diskusjonene blir aldri gamle. Alltid like morsomme. -_______- Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvilket blad ble nedlagt? Max Power. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 "Jeg fikk _____ i kara i natt""WTF LOL KØDDERU ELLER DET ER SINNSYKT ASSA LA OSS GÅ PÅ ARMORY OG SE PÅ EPIX OG LETTKLEDDE PIXELJENTER" Lettkledde pixeljenter på Armory?! Hvor? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvilket blad ble nedlagt? Max Power. Du tuller? Why? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Solgte ikke bra nok ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvilket blad ble nedlagt? Max Power. Argh! Det irriterer veldig. Hva skal jeg lese na? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Folk som bare plutselig stopper opp med en gang de har gått av rulletrappen bare for å se seg rundt ol. Går alltid i ryggen på de. Når jeg tenker over det, så hater jeg generelt rulletrapper Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvilket blad ble nedlagt? Max Power. faen, det irreterer meg for øyblikket! nå må jeg lese det elendige gatebil magazine... Folk som må pirke på hver minste skrive/gramatisk feil, er også helt forbanna irreterende... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Brødhuer som står foran innganger. Som regel er det emokids som røyker. Var akkurat på SPAR (skata bort og greier:)), og måtte betale 24.5,- for en Freia 200g melkesjokolade, det er RAN! Burde aldri støtta det, men jeg trengte det sårt! I går fikk jeg vite at Europris hadde tilbud på Freia 200g melkesjokolade til 15,- jeg kommer lykkelig bort til godissjoppen, men neida, der koster sjokoladen 23 penger. åååå så sint jeg ble. Hadde tenkt til å kjøpe 10stk og greier Det var ei veninne som fortalte meg det, hun så det i en brosjyre, men da jeg sjekket brosjyren hos Europris stod det for faen ikke noe tilbud på sjokolade.. Vel, det hunt for cheap Freia's must go on! EDIT: at Axelmusic.com ikke har sendt Ratatouille'n min på BD, irriterer SYKT. Hadde preorda mange uker i forveien, men ser ut som om de er out of stock. digg At deepdiscount.com bruker over 13 dager (and counting) på å sende Meet the Robinsons er også kraftig irriterende, har heller ikke fått noe annet jeg har bestilt derfra! Endret 7. november 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Argh! Det irriterer veldig. Hva skal jeg lese na? "Read a book, read a book, read a motherfucking book." Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Folk som må pirke på hver minste skrive/gramatisk feil, er også helt forbanna irreterende... Og folk som fortsetjer å pirke. Er ikkje vits å pirke så jævlig for ein liten skrivefeil, er det vel? Edit: Fjerna ei unødvendig linje i quote. Endret 7. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Helvette! Død pixel! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg ser to men, er det på et kamera eller skjerm? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er kun en død pixel... Det er på sensoren! Faen! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er kun en død pixel... Ok, her ser det ut som det er to over hverandre, en rosa, og en litt mørkere rosa Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jo, kan være at det er to som er helt sammen... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 I går fikk jeg vite at Europris hadde tilbud på Freia 200g melkesjokolade til 15,- jeg kommer lykkelig bort til godissjoppen, men neida, der koster sjokoladen 23 penger. åååå så sint jeg ble. Hadde tenkt til å kjøpe 10stk og greier Mener det var Spar som hadde tilbud pa 200g. De er de eneste jeg vet om som pleier a ha det ihvertfall. Men det er en stund siden jeg sa det, sa den kan godt vaere perioden er over. Sa det, men gadd aldri leite etter naermeste butikk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Europris har knalltilbud på melkesjokolade for tiden, husker ikke prisen, men lurer på om det ikke var 10kr. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Europris har knalltilbud på melkesjokolade for tiden, husker ikke prisen, men lurer på om det ikke var 10kr. Der skulle eg vert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg