Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over folk som har masse skrivefeil; skriver "di" istedenfor "de" og ikke kan og/å reglene.

 

Det irriterer meg at det ikke går an å ha sex lenger (fordi ungen timer det med skriking til passende tidspunkt HVER JÆVLA GANG).

 

Det irriterer meg at jeg ser ut slik jeg gjør, og det irriterer meg mer at jeg bruker tid til å irritere meg over noe så overfladisk.

 

Når vi er inne på denne siden; det irriterer meg at telefonene jeg har lyst på alltid lar vente på seg så inni h..... lenge!

 

Si meg å/og regelen.... Er ganske sikker på at du ikke vet den...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altfor mye dessverre.

 

En kompis jeg nettop har flytta sammen med. Han roter ikke noe spes egentlig, men det er det at han ikke rydder opp etter seg. Til nå er det jeg som har tatt oppvaska, rydda inn oppvaska, gått ut med søpla og vaska dassen.

 

Han har støvsugd så vidt i stua, pakka sammen søpla og lagt det i gangen i en stor haug, så nå er det masse hvite mark i hele gangen. Spiser middag, men rydder ikke inn etter seg så det står middagstallerkener fra 2 uker tilbake på bordet. Tar ut brødet av brødposen og lar det ligge på kjøkkenbenken til det blir tørt og jævelig. Lar vaskemaskinen stå og gå etter at klær er tatt ut. Legger alt i en haug oppå tørkestativet, bruker vel en uke på å tørke så han blir sinna hvis jeg fjerner klærne hans og sier at "nei de er jo ikke tørre ennå". Låner jobbskoa mine som er jævelig sølete og går inn på badet med de for å fikse håret sitt. Jeg har ikke giddi å gjort noe på ei uke nå for å se om det skjer noe, men det skjer faen meg ingenting. Har ikke dasspapir engang. Har ikke hatt det på ei uke. Kiwi ligger rett over gata også.

 

Var nettop detta jeg flytta fra da jeg bodde med to andre kompiser. Har ikke lyst til å flytte igjen, men det er så jævelig irriterende. Hvis jeg lar rotet flyte så blir det ikke gjort noe. Jeg bor her jeg å, og jeg klarer det ikke.

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som har masse skrivefeil; skriver "di" istedenfor "de" og ikke kan og/å reglene.

 

Det irriterer meg at det ikke går an å ha sex lenger (fordi ungen timer det med skriking til passende tidspunkt HVER JÆVLA GANG).

 

Det irriterer meg at jeg ser ut slik jeg gjør, og det irriterer meg mer at jeg bruker tid til å irritere meg over noe så overfladisk.

 

Når vi er inne på denne siden; det irriterer meg at telefonene jeg har lyst på alltid lar vente på seg så inni h..... lenge!

 

Si meg å/og regelen.... Er ganske sikker på at du ikke vet den...

 

Jeg pleier faktisk å se når det passer med og/å. Hovedregelen er jo foran verb i presens, men ikke mellom to verb i presens(?). Skal ikke være forstå-seg-påer, for slike folk IRRITERER meg - og det er faktisk noen ganger jeg er usikker på og/å. Som sagt; jeg pleier å se det (får en "bad feeling" hvis jeg har brukt feil).

 

Det er der det er "obvious" jeg blir irritert. Folk som helt TYDELIG aldri har giddet å studere norsk grammatikk et sekund! Eksempel: "Nå stikker vi å surfer"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...