Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over at det ikke er like godt å sove på kvelden, som det er om morran.

Også irriterer jeg meg over at det er så forbanna kaldt, og vått.

Second that.

 

Og irriterer meg over at jeg er så sykt trøtt hele tida og ikke får gjort noe skolearbeid eller noen ting. Argh!

Lenke til kommentar
irriterer meg over at min eksamensplan er syk i år.. 15 nov, 30 nov, 3 des, 6 des, 8 des OG 15 des........

 

Har du eksamen på lørdager? Åssen skole er det du går på da? Hvis det er tilfelle, håper jeg den 15. desember bringer deg lykke, for da har jeg bursdag ;)

 

Jepp på TO lørdager.. og ikke nok med det, jeg jobber 3 av 4 lørdager i mnd, og SELVFØLGELIG er den ene eksamen på min ENE frilørdag... :dontgetit: jeg går på NTNU

Lenke til kommentar
Alle kjendiser som blir tatt for å kjøre i fylla!! De har jo penger i hue og ræva, har de ikke råd til en drosje?? de har for faen meg råd til å kjøpe hele drosjefirmaet hvis de vil det!! Står sikkert tusen limousiner på rekke rad, klare til å kjøre dem..

 

Det er jo nye kjendiser som har kjørt i fylla hver uke jo! vi "vanlige" folk tar jo taxi og buss eller en edru kompis! mesteparten av oss ihvertfall... 2 stk fra Lost har blitt tatt for å fyllekjøre, det er jo verdens mest populære serie, skulle tro de hadde noen kronasjer ekstra å rutte med!? Paris Hilton, han fyren fra Prison Break som drepte en ung gutt pga fyllekjøring.. you name it.. Virker som at det er den nyeste trenden, å bli tatt for fyllekjøring..

 

Hva er galt med dette bildet? :blink: De må jo være idioter hele gjengen!! :mad:

Fyllekjøring blir ikke tatt like alvorlig i Usa som f.eks. her i Norge.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som har masse skrivefeil; skriver "di" istedenfor "de" og ikke kan og/å reglene.

 

Det irriterer meg at det ikke går an å ha sex lenger (fordi ungen timer det med skriking til passende tidspunkt HVER JÆVLA GANG).

 

Det irriterer meg at jeg ser ut slik jeg gjør, og det irriterer meg mer at jeg bruker tid til å irritere meg over noe så overfladisk.

 

Når vi er inne på denne siden; det irriterer meg at telefonene jeg har lyst på alltid lar vente på seg så inni h..... lenge!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...