Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller "Du høre mer på 50 cent". Phøy

 

Og en ting til: unger som sykler sikksakk på veier, gjerne med sneglefart og med kronglete bevegelser når de skal snu. Faen er vitsen? Blir umulig å gå/sykle forbi for andre, spesielt når veien er liten.

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Det er så inni hampen idiotisk.... "Hvem"?!

 

Er det så vanskelig!?

 

 

Irriterer meg over folk som klager på andres skrivefeil, når de ikke klarer å skrive riktig selv.

Skrivefeil og gramatikkfeil er IKKE det samme.

Om du skriver "skrvier" istedet for "skriver" så skjønner man fint hva du mener, men om du skriver hvem skjermkort istedet for hvilket så nytter det ikke å gjemme seg bak skrivefeil.

 

Misforsto jeg hele posten din DeathCab? :blush:

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Alle kjendiser som blir tatt for å kjøre i fylla!! De har jo penger i hue og ræva, har de ikke råd til en drosje?? de har for faen meg råd til å kjøpe hele drosjefirmaet hvis de vil det!! Står sikkert tusen limousiner på rekke rad, klare til å kjøre dem..

 

Det er jo nye kjendiser som har kjørt i fylla hver uke jo! vi "vanlige" folk tar jo taxi og buss eller en edru kompis! mesteparten av oss ihvertfall... 2 stk fra Lost har blitt tatt for å fyllekjøre, det er jo verdens mest populære serie, skulle tro de hadde noen kronasjer ekstra å rutte med!? Paris Hilton, han fyren fra Prison Break som drepte en ung gutt pga fyllekjøring.. you name it.. Virker som at det er den nyeste trenden, å bli tatt for fyllekjøring..

 

Hva er galt med dette bildet? :blink: De må jo være idioter hele gjengen!! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...