xD^^ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 funka flott plug&play med win2k. Volumknappene også =) Testa nå. Ejectknappen virka ikke, tho. Vær klar over at tastaturet har en litt annen layout, selv den norske utgaven. 6500323[/snapback] Tastaturet er herlig <3 Men Mightmouse er enda herligere! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Å få advarsel for at jeg skrev 14tegn i et innlegg rundt 20. juni NÅ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Folk som skriver "Google det" som innlegg nr.2 i et emne... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Folk som skriver "Google det" som innlegg nr.2 i et emne... 6503243[/snapback] Jeg irriterer meg over idiotene som lager en ny tråd og forpester forumene istedenfor å skrive tre ord inn på google å finne dritten deres selv. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Folk som skriver "Google det" som innlegg nr.2 i et emne... 6503243[/snapback] Jeg irriterer meg over idiotene som lager en ny tråd og forpester forumene istedenfor å skrive tre ord inn på google å finne dritten deres selv. 6503377[/snapback] Bra sagt! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 "Alt" kan Googles. Poeng med forumet = 0 utenom rene diskusjoner.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det irriterer meg at jeg ikke fikk tak i Deus Ex Invisible War eller FlatOut2 til Xbox i dag. Faen! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Moderatorer som stenger tråder de personlig ikke syns er morsomme Og når demokrati ignoreres fullstendig. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Helvetes familien som går å tar den colaen min som jeg har ventet på at skal bli kald. Nå er alt borte, H***** JÆ*** idioter Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Helvetes familien som går å tar den colaen min som jeg har ventet på at skal bli kald. Nå er alt borte, H***** JÆ*** idioter 6508137[/snapback] Den er kjip! Tok med meg 24 colabokser fra Teneriffe i år. Å la dem stå i kjøleskapet var en tabbe da søsteren min og den yngste broren min gikk og forsynte seg når det passet dem. Edit: Dessuten tok de grådige gribbene-jævlene og forsynte seg av Red Bull-en også ... Endret 17. juli 2006 av superseven Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Hater jenter som går rundt og er overlegne og tror dem er noe og BARE flyr på folk med Brad Pitt utseende og som har mye penger, eller foreldra dems har mye penger da. Dem kan dra til helvette! Får lyst til å skalle dem rett ned! De dømmer deg før du har åpna kjeften og de gidder ikke engang å snakke med deg som normale folk pleier å gjøre. Må legge til at jeg ser på utseende jeg også, men den stakkars jenta trenger ikke se ut som en modell heller. Endret 17. juli 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 I dag var dagen med irritasjonsmomenter: pappa hadde vaska gangen og kasta alle skoene ut. En fugl hadde bajsa på MINE skinnstøvletter. Piercingen hang seg fast i dusjforhenget i det jeg er på vei inn i dusjen, helvettes vondt. Tre unger spiste opp tom & Jerry kjeksen jeg skulle ha på jobb. jeg spurte om de ville ha EN kjeks, ikke hele forpulte pakka. Måtte sykle heeelt hjem, halvveis greide jeg ikke huske om jeg hadde låst vinduet til bakrommet. Måtte sjekke det. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hater jenter som går rundt og er overlegne og tror dem er noe og BARE flyr på folk med Brad Pitt utseende og som har mye penger, eller foreldra dems har mye penger da. Dem kan dra til helvette! Får lyst til å skalle dem rett ned! De dømmer deg før du har åpna kjeften og de gidder ikke engang å snakke med deg som normale folk pleier å gjøre. 6509047[/snapback] Har inntrykk av at de aller fleste jenter vil vel ha de som er wiggere, får 1,1 i snitt, og har røykt siden de var 10 år. Trendene forandrer seg hele tiden. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 I dag var dagen med irritasjonsmomenter: pappa hadde vaska gangen og kasta alle skoene ut. En fugl hadde bajsa på MINE skinnstøvletter. Piercingen hang seg fast i dusjforhenget i det jeg er på vei inn i dusjen, helvettes vondt. Tre unger spiste opp tom & Jerry kjeksen jeg skulle ha på jobb. jeg spurte om de ville ha EN kjeks, ikke hele forpulte pakka. Måtte sykle heeelt hjem, halvveis greide jeg ikke huske om jeg hadde låst vinduet til bakrommet. Måtte sjekke det. 6509089[/snapback] Hahaha :!: Dagens. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hater jenter som går rundt og er overlegne og tror dem er noe og BARE flyr på folk med Brad Pitt utseende og som har mye penger, eller foreldra dems har mye penger da. Dem kan dra til helvette! Får lyst til å skalle dem rett ned! De dømmer deg før du har åpna kjeften og de gidder ikke engang å snakke med deg som normale folk pleier å gjøre. 6509047[/snapback] Har inntrykk av at de aller fleste jenter vil vel ha de som er wiggere, får 1,1 i snitt, og har røykt siden de var 10 år. Trendene forandrer seg hele tiden. 6509101[/snapback] Ja, derfor jeg ikke liker de.. Det går ann å svare meg når jeg stiller de et spørsmål også. De tror jo jeg skal flørte med de bare jeg spør om et enkelt spørsmål. Var på byen her en helg og spurte 2 jenter som satt å tok seg en røyk om jeg kunne få bomme en, så svarte ho ene sånn her: "Ehh.. ja" og så sa venninda hennes i munnen på meg (Altså mens jeg spurte hu ene): "Halloo!! Nå kan du gå vettu!! Ja, nå har du fått røyken din, nå kan du gå!". Klikka i skallen min så jeg bare sa til ho: "Tror du jeg er intressert i deg eller noe!?", så svarte ho: "Jah.. hallo.. Alle gutter kommer bort til oss og driver å flørter!", Meg: "Vell, jeg tror jeg ville kastet bort min dyre bare tid på noen andre jenter enn slike som dere". Da skulle du sett trynet dems.. Haka helt nedpå stor-tåa omtrent. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 *snip* 6509184[/snapback] Haha! Så jævelig bra sagt! Tenker hu fikk høre det ja Hater sånne folk selv. Som i dag. Hilste på ei jeg kjenner gjennom foreldre mine, for det var lenge siden jeg hadde snakket med henne. Og så sa hun "Eh, jeg har typer altså..." Hva faen sa jeg da! Ble bare satt ut. Jeg spurte åssen det gikk bare Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kom på at jeg irriterer meg over jenter som ligger med alt som beveger seg, og deretter klager på at de blir kalt billige. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg irriterer meg over folk som kommuniserer i SO5 når de bor i samme hus. Endret 17. juli 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kom på at jeg irriterer meg over jenter som ligger med alt som beveger seg, og deretter klager på at de blir kalt billige. 6509259[/snapback] Ja Og noen gutter sier at jentene er så overlegne på musa si, men når det først kommer en jente som ikke er det, så kaller de dem for horer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg