Jason P. C. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Når de skal lage nye produkter av gamle produkter, som f.eks vanilje cola og cappuccino daim. De ser jo prikk like ut som de vanlige! Ark, cappuccino daim var dårlig Endret 4. november 2007 av kmfdm Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Åh... Folk som er eksperter om et tema etter å ha sett en av michael moore (eller hva han gnomen heter)... Piss sier jeg! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Åh... Folk som er eksperter om et tema etter å ha sett en av michael moore (eller hva han gnomen heter)... Piss sier jeg! og folk som skal redde verden etter å ha sett al gore filmen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 LOL Zyfah! Wannabe-gangstere* De som "Hater" utlendinger (er ikke det jeg da)* De som tror de vet hva "LOL" og "ROFL" betyr... "LOL BETYR HA HA ! :spy:* De som kopierer dritt fra andres sider, aka Piczo sider* littegranne her ja Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 det er vel mer deprimerende enn irriterende? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det er begge deler, skal jeg si deg. Edit. Dessuten finnes det ingen "Ting som -deprimerer- så grenseløst!" tråd. Endret 4. november 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er begge deler, skal jeg si deg. Edit. Dessuten finnes det ingen "Ting som -deprimerer- så grenseløst!" tråd. jo faktisk, nesten. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har postet plenty i den også, jeg. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Irriterer meg over hønsehjerner på BF, og de er det alt for mange av. Som for eksempel når jeg spilte som commander i sted, så blei folk sure fordi jeg ikke satte ut UAV, men hvis de faktisk hadde orka å ta frem kartet så hadde de sett at UAV greia var ødelagt og basen tatt over. Jeg gir ordre til to squader at de skal ta over flagget igjen, siden det er et viktig strategisk flagg med tanke på UAV, artillery osv. Men neida, blir møtt av negative fra squadlederne hele tiden, de er alt for opptatte med å statshore på den fremste basen, mens motstanderne stadig tar over flaggene bak. Blir så provosert av slike folk. Det hele endte med at jeg ble forbanna og løp oppover og tok over basen sammen med en til som ikke var i noen squad. Men klarte de å holde på basen eller reparere UAV'n? Neida, de fortsatte statshoringa som vanlig, og flagget ble nok en gang kapret. Til slutt gidde jeg bare opp, og ikke lenge etter tapte vi, ikke overraskende akkurat. Begynner å bli mektig lei av å spille public av og til, i alle fall når jeg møter på slike idioter som er værre enn botene på spillet. Endret 4. november 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Åh... Folk som er eksperter om et tema etter å ha sett en av michael moore (eller hva han gnomen heter)... Piss sier jeg! og folk som skal redde verden etter å ha sett al gore filmen Folk som skal rakke ned på de som ikke sitter på rumpen. Endret 4. november 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 At Pepsi Max må ristes i 30 minutter før den kan drikkes. I hate those freakin' bubbles Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Folk som skal rakke ned på de som ikke sitter på rumpen. okei, for å forumlere det på en annen måte; alle de som snakker om å redde verden fem minutter etter å ha sett filmen, og deretter å glemme hele driten og bare sette seg på rumpen Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da er vi to. Nei, tre.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Da er vi fire Fruktkake Endret 4. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nei, chokke liker ikke folk som meg generelt har jeg fått intrykk av. Det er ikke spesifisert det med 5 minutter. (Hvis jeg forstod inlegget ditt rett) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 "Be the change you wish to see in the world" -Gandhi. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 AT jeg ikke finner ut hva 1000 er på spansk. Kan bruke freetranslation, men jeg vet ikke hva 1000 er på engelsk heller HORE FITTE FAGEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg