Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fiks den opp, eller senk prisen. Som oftest er det en av de to du gjør feil.

Jeg irriterer meg over at jeg egentlig skulle fått gjort masse i dag, men tviler sterkt på det skjer. Jeg er lat når jeg får muligheten til å være det. :hmm:

Hehe, leiligheten var ny i fjor, og et par leiligheter som ikke var påkostet like mye som denne ble solgt til høyere priser.

Det er neppe min feil at vi ikke får solgt. Det er rett og slett et elendig marked for leiligheter i Hønefoss for tiden.

Lenke til kommentar

Verk i muskler irriterer meg så inni svartskauen mye. Kommer alltid når du er mest keen på å trene... Nå er det bicepsen som har fått ungjelde overtrening :hrm:

At jeg i går stortapte (10 kamper på rad) i FIFA (xbox360) mot en blærete kompis er forbanna kjipt ! At Arsenal ufjortjent terroriserte min tippelapp og klarte 2-2 på overtid tidligere i dag. Chelsea vant og Liverpool fikk U. Dvs Chelski er rundens vinner og lappen røyk - Det irriterer meg værre enn værst. (footy freak, ja)

Lenke til kommentar

Folk som lurer på hvormye jeg regner med at de og familien på 4-5 voksne og ørten barn trenger av diverse kjøttvarer. Er selvfølgelig bare ho mor som handler, de andre er hjemme så jeg får ikke sett hvordan de ser ut. Hvordan i helvete tror de at jeg, en totalt ukjent som aldri har sett dem før skal vite bedre enn mor i huset hvor mye de eter hver? :shrug:

... og at formuleringsevnen min blir nedsatt proporsjonalt med inntaket av alkohyler.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

At jeg drakk meg full for første gang på 4 mnd . Havner på byen og prater bare tull og dritt. Sjekker opp damer som er 10 år eldre en meg og prater enda mer dritt. tar taxi den korte veien hjem og bruker penger på det også. drikker øl til det skummer ut av kjefen min og spyr i det jeg kommer inn døra til leiligheten . Etterpå sitter jeg å småsyter til eksen at jeg savner henne. wtf?

Alkohol gjør meg irriterende, for meg og for andre

nå skal det ikke drikkes før nyttårsaften!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...