Isbilen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Etter mykje om og men klarte eg endelig å bestille ny pc.Etter 2 veker med meldingen "venter på deler" skifta eg litt på ting og PC-en vart sent dagen etter. Og no! No ligg den på postkontoret, men trur du pokker meg eg ikkje manglar 280kr for å få den utlevert!! Eg vil sei at utrykket "Så nær, men likevel så fjern" passer fint her... Still deg utenfor med lua i hånda. "Ehhh, du hakke en tier til oppkravsgebyr, vel?" Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Irriterte vettet av meg da jeg ikke fikk på laptopen, den kom bare på i idiotisk Quickplay-modus. Jeg prøvde alt. Så spurte jeg broren min for å se om han hadde noen tips. Det eneste han gjorde var å trykke på på-knappen. Jeg hadde trykket samme knapp minst tyve ganger før og akkurat da han gjør det slår den seg på. Herregud hvor det irriterte meg! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Irriterer meg over at hovedkortprodusenter ikke greier å levere et HK med Southbridge kjøler, liker ikke at tempen nærmer seg 90*C. Det som irriterer meg mest er alle de brikkesettkjølerene jeg har liggende, ja gjett.. <-- er fortvilet så irritasjon blir panisk. Endret 2. november 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Reklamer som enda sier at man kan kjøpe en mobil for 1 krone, bare for å se at under står det med liten skrift "Totalpris på 2800,-", skjønner ikke hvorfor de enda gjør dette. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Syklister som ikke bruker refleks! De koster bare 20 kr på Rimi/Rema 1000! Endret 3. november 2007 av kmfdm Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gad, jeg blir så irritert når folk begynner å mase om hvor mye julestemning de får av Tre Nøtter til Askepott. Det er det verste drittprogrammet ever! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gad, jeg blir så irritert når folk begynner å mase om hvor mye julestemning de får av Tre Nøtter til Askepott. Det er det verste drittprogrammet ever! Woot?!? Mener du det samme om for eksempel "Reisen til julestjernen"? Glir rett i julestemning med en gang slike filmer kommer på tv. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 De filmene + reisen til julestjernen er instant julestemning.. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Irriterer meg at jeg har fått Baccaras "fantastiske" låt på hjernen, og ikke klarer å slutte å høre på den. Thats quite fun. Lasta den ned for 2 (JA 2) uker siden. Irriterende med brb. skal bare høre "homolåta" først Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Strømsparingen i huset. Her ligger jeg i senga og leser Ringenes Herre i en eller to timer på rommet mitt i dynen. Jeg går ut av rommet for å se hvordan det står til med resten. Det står lys i gangen. Det står lys på kontoret ved siden av rommet mitt. Det står lys på i trappen. Det står lys på i stuen. Det står lys på kjøkkenet. PC-en står på. Det står lys på i hele kjelleren. Ingen er i huset utenom meg. At det skal være så vanskelig å slå av det helvetes lyset når man ikker er i rommet, eller til og met HUSET! Sparte vel en kW bare på å slå av lyset. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Folk som skal hamstre julebrus i oktober, og nå november. Julekataloger som strømmer inn. Nå hadde de to sider med priser på julenisser i Rema 1000 katalogen. Og juleavatarer på forumet. Vi er i starten av november. Er det bare meg, eller hva går det av folk generelt? Er det ingen prinsipper i Norge? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Reklame, det er jo alltid stapp hakke fult i postkassa med skiten. Hvis jeg tømmer postkassa en dag, så er den like stappfull neste dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Edderkopper. De er overalt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Reklame, det er jo alltid stapp hakke fult i postkassa med skiten. Hvis jeg tømmer postkassa en dag, så er den like stappfull neste dag. Så bestill et gratis klistremerke fra Grønn Hverdag da! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ta det med ro, den der er jeg vant med. Jeg har lært meg å ignorere dumme mennesker til en viss grad. Søta mi. Stolt av deg. Irriterer meg over at jeg ikke har fått det nye simkortet mitt enda. Telefonen har kommet, men ikke simkortet. Aaargh. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Å ikke få solgt leiligheten! Å måtte sitte med både hus og leilighet.... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fiks den opp, eller senk prisen. Som oftest er det en av de to du gjør feil. Jeg irriterer meg over at jeg egentlig skulle fått gjort masse i dag, men tviler sterkt på det skjer. Jeg er lat når jeg får muligheten til å være det. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Været som har vært her i Trondheim i dag! Det er rett og slett ufyselig! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Været som har vært her i Trondheim i dag! Det er rett og slett ufyselig! Ganskje dritt ja.... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Å ikke få solgt leiligheten! Å måtte sitte med både hus og leilighet.... Hva med å leie den ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg