Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Etter mykje om og men klarte eg endelig å bestille ny pc.

Etter 2 veker med meldingen "venter på deler" skifta eg litt på ting og PC-en vart sent dagen etter.

Og no!

No ligg den på postkontoret, men trur du pokker meg eg ikkje manglar 280kr for å få den utlevert!!

Eg vil sei at utrykket "Så nær, men likevel så fjern" passer fint her...

Still deg utenfor med lua i hånda. "Ehhh, du hakke en tier til oppkravsgebyr, vel?" :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterte vettet av meg da jeg ikke fikk på laptopen, den kom bare på i idiotisk Quickplay-modus. Jeg prøvde alt. Så spurte jeg broren min for å se om han hadde noen tips. Det eneste han gjorde var å trykke på på-knappen. Jeg hadde trykket samme knapp minst tyve ganger før og akkurat da han gjør det slår den seg på. Herregud hvor det irriterte meg! :mad:

Lenke til kommentar
Gad, jeg blir så irritert når folk begynner å mase om hvor mye julestemning de får av Tre Nøtter til Askepott. Det er det verste drittprogrammet ever!

Woot?!? Mener du det samme om for eksempel "Reisen til julestjernen"? Glir rett i julestemning med en gang slike filmer kommer på tv.

Lenke til kommentar

Strømsparingen i huset. Her ligger jeg i senga og leser Ringenes Herre i en eller to timer på rommet mitt i dynen. Jeg går ut av rommet for å se hvordan det står til med resten. Det står lys i gangen. Det står lys på kontoret ved siden av rommet mitt. Det står lys på i trappen. Det står lys på i stuen. Det står lys på kjøkkenet. PC-en står på. Det står lys på i hele kjelleren. Ingen er i huset utenom meg. At det skal være så vanskelig å slå av det helvetes lyset når man ikker er i rommet, eller til og met HUSET! Sparte vel en kW bare på å slå av lyset.

Lenke til kommentar

Folk som skal hamstre julebrus i oktober, og nå november. Julekataloger som strømmer inn. Nå hadde de to sider med priser på julenisser i Rema 1000 katalogen. Og juleavatarer på forumet. Vi er i starten av november. Er det bare meg, eller hva går det av folk generelt? Er det ingen prinsipper i Norge?

Lenke til kommentar
Ta det med ro, den der er jeg vant med. :wee:

Jeg har lært meg å ignorere dumme mennesker til en viss grad. :)

Søta mi. Stolt av deg. :)

Irriterer meg over at jeg ikke har fått det nye simkortet mitt enda. Telefonen har kommet, men ikke simkortet. Aaargh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...