dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dschinghis Khan - Moskau er jo mye bedre! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Apropos musikk, talentløse tullinger som insisterer på å få synge på fremføringsdagen under Internasjonal uke. "E ska nå syng Hurt av Johnny Cash." Jeg døde litt inni meg. Endret 1. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fremføringsdag? Går du på barneskolen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Fremføringsdag? Går du på barneskolen? Videregående. Internasjonal uke er en slags forlengelse av Operasjon dagsverk, hvor alle elevene skal holde på med forskjellige meningsløse aktiviteter som man på en eller annen intrikat måte kan koble sammen med OD-temaet, og på den siste dagen skal enkelte grupper vise hva de har gjort. Endret 1. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Supah cool kidz i 12-13års alderen, som bare er dødskule og har ett ordforråd som hovedsaklig består av "faen i helvete", og som snakker om når de skal "drikke seg så jævla fulle og røyke så fuckings mye." Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dschinghis Khan - Moskau er jo mye bedre!Moskau er jo bra. Kunne nevnt slike sanger i fleng, men det passer vel strengt tatt bedre inn i en annen tråd. (Tunak Tunak Tun, , Novii God osv.) I can boogie, all night looooong. Klarer... ikke... å... slutte... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det som irriterer meg akkurat nå er at jeg må klippe meg.. Det er i grunn nok kjedelig bare det, men tanken på å gå flere km til nærmeste frisør frister ikke akkurat det heller. Hvertfall ikke hvis jeg tar det på vei hjem fra skolen med sekk og pc.. Må forresten kjøpe mat til helga i morra og.. Nærmeste matbutikk ligger rett ved siden av frisøren og Gørr... Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Spesielt den linkin park låta som ble linka til her, dem spiller den jo faenme hele forbanna tiden på radioen ja, radio ødelegger alle bra sanger! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det irriterer meg at Nie har chips og jeg ikke kan spise det. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At Jensen August ikke kan klippe seg klarer ikke se på Hotel cæcar lenger på grunn av det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Irriterer meg at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken sykkel jeg skal kjøpe. Binachi Crono Carbon med Pro 50mm hjul eller med Pro plate og 4-spoke. Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At Jensen August ikke kan klippe seg klarer ikke se på Hotel cæcar lenger på grunn av det jeg tror kanskje det er like greit jeg, for hotel cæsar er ikke noe å se på uansett! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At Jensen August ikke kan klippe seg klarer ikke se på Hotel cæcar lenger på grunn av det Jens august? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg far ikke denne ut av hodet, og na: ikke de dere har postet heller :s (8) props for the ice rocker (8) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At Jensen August ikke kan klippe seg klarer ikke se på Hotel cæcar lenger på grunn av detHvis man har vært strandet på ei øde øy i to år, er jo det første man gjør når man kommer tilbake å klippe seg og stelle seg. Takler ikke Jens August. Dessuten synes jeg han spiller grisedårlig. Har heldigvis slutta å se cæsar. Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Etter mykje om og men klarte eg endelig å bestille ny pc. Etter 2 veker med meldingen "venter på deler" skifta eg litt på ting og PC-en vart sent dagen etter. Og no! No ligg den på postkontoret, men trur du pokker meg eg ikkje manglar 280kr for å få den utlevert!! Eg vil sei at utrykket "Så nær, men likevel så fjern" passer fint her... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vondt i tungen irriterer vettet av meg. Om det bare hadde vært en jevn smerte hadde det vært greit, men det gjør KUN vondt på venstre siden. >_< Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sånn går'e når du absolutt må kjøre metall igjennom tunga. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva med å bite deg hardt i andre siden? Jevn smerte.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg