Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det snart er jul igjen. Ikke misforstå, jeg elsker stemninga og den delen, men økonomisk er det katastrofe. Lever nok ikke i en verden hvor tanken teller like mye som gaven i seg selv.

 

Ikke bare til familie, men venner skal også ha en symbolsk gave. Blir fanden meg bare dyrere og dyrer gaver hvert år.

Samme her. Jeg eer såå lei av julegaver. Fysj.
Lenke til kommentar
At det snart er jul igjen. Ikke misforstå, jeg elsker stemninga og den delen, men økonomisk er det katastrofe. Lever nok ikke i en verden hvor tanken teller like mye som gaven i seg selv.

 

Ikke bare til familie, men venner skal også ha en symbolsk gave. Blir fanden meg bare dyrere og dyrer gaver hvert år.

Samme her. Jeg eer såå lei av julegaver. Fysj.

 

Blir billigere i år til meg... Mamma/Pappa ønsker seg et bilde av lillebroren men, onkel skal få et veggbilde fra en fjelltur i var på i år, og farmor og farfar skal få et bilde av lillesøstera, og mormor og morfar skal få et bilde av gata der vi bor (Et spesielt bilde)

 

400kr per gave, mye billigere enn i fjor...

Lenke til kommentar
Du er ikke blakk hvis du kan ty til sparekontoen.

Jeg er blakk hvis jeg ikke kan leve slik jeg vanligvis gjør fordi jeg må ta av de surt oppsparte pengene mine og de ikke skal brukes til mat o.l.

 

joda, JEG føler meg hvertfall blakk når jeg må ta ut penger av sparekontoen..for det er på en måte penger som jeg ikke skal bruke..skal ikke bruke dem enda hvertfall :p så, jeg er enig med kibs: man er blakk når man må ty til sparebanken..

Bingo.

 

Man er blakk når man sitter med pose hos Frelsesarmeen.

Jeg er så lei av folk som tror de er blakke mens de fortsatt har råd til vanlig mat.

Herregud. Det må da gå an å si at man er blakk selv om man ikke må gå til frelsesarmeen?

 

Slike ting irriterer meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...