chokke Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg blir alt for lett rørt. Skulle ønske jeg var mer tøff Vær glad du ikke er like ignorant som meg... Er ikke noe artig det heller. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Man er blakk når man sitter med pose hos Frelsesarmeen. Jeg er så lei av folk som tror de er blakke mens de fortsatt har råd til vanlig mat. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At det snart er jul igjen. Ikke misforstå, jeg elsker stemninga og den delen, men økonomisk er det katastrofe. Lever nok ikke i en verden hvor tanken teller like mye som gaven i seg selv. Ikke bare til familie, men venner skal også ha en symbolsk gave. Blir fanden meg bare dyrere og dyrer gaver hvert år. Samme her. Jeg eer såå lei av julegaver. Fysj. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At det snart er jul igjen. Ikke misforstå, jeg elsker stemninga og den delen, men økonomisk er det katastrofe. Lever nok ikke i en verden hvor tanken teller like mye som gaven i seg selv. Ikke bare til familie, men venner skal også ha en symbolsk gave. Blir fanden meg bare dyrere og dyrer gaver hvert år. Samme her. Jeg eer såå lei av julegaver. Fysj. Blir billigere i år til meg... Mamma/Pappa ønsker seg et bilde av lillebroren men, onkel skal få et veggbilde fra en fjelltur i var på i år, og farmor og farfar skal få et bilde av lillesøstera, og mormor og morfar skal få et bilde av gata der vi bor (Et spesielt bilde) 400kr per gave, mye billigere enn i fjor... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er ikke blakk hvis du kan ty til sparekontoen. Jeg er blakk hvis jeg ikke kan leve slik jeg vanligvis gjør fordi jeg må ta av de surt oppsparte pengene mine og de ikke skal brukes til mat o.l. joda, JEG føler meg hvertfall blakk når jeg må ta ut penger av sparekontoen..for det er på en måte penger som jeg ikke skal bruke..skal ikke bruke dem enda hvertfall så, jeg er enig med kibs: man er blakk når man må ty til sparebanken.. Bingo. Man er blakk når man sitter med pose hos Frelsesarmeen.Jeg er så lei av folk som tror de er blakke mens de fortsatt har råd til vanlig mat. Herregud. Det må da gå an å si at man er blakk selv om man ikke må gå til frelsesarmeen? Slike ting irriterer meg. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Irriterer meg at jeg har fått Baccaras "fantastiske" låt på hjernen, og ikke klarer å slutte å høre på den. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er faktisk ond tvers gjennom. Nå fikk jeg den på hjernen også. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er faktisk ond tvers gjennom. Nå fikk jeg den på hjernen også. Takk skal du ha. Er den så farlig?, jeg har ikke trykka på linken enda Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 søren at jeg trykket på den, nå kommer treningen til å bli boogie Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Du er faktisk ond tvers gjennom. Nå fikk jeg den på hjernen også. Takk skal du ha. Er den så farlig?, jeg har ikke trykka på linken enda Ikke jeg heller, tør ikke. Det siste jeg trenger nå er enda en sang på hjernen. Endret 1. november 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er faktisk ond tvers gjennom. Nå fikk jeg den på hjernen også. Takk skal du ha. Er den så farlig?, jeg har ikke trykka på linken enda Ikke jeg heller, tør ikke. Det siste jeg trenger nå er enda en sang på hjernen. Hehe, den høres forferdelig smittsom ut Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hehe, den høres forferdelig smittsom ut Finnes det virkelig mennesker som ikke har hørt den enda? Se å få det gjort! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, ikke gå i fella, hør heller på denne , mye bedre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, ikke gå i fella, hør heller på denne , mye bedre. Der har vi SKIKKELIG musikk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Pøh. Se filmen hos Youtube Endret 1. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Å være dømt til å være ensom livet ut, det er irriterende det Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Irriterer meg at jeg har fått Baccaras "fantastiske" låt på hjernen, og ikke klarer å slutte å høre på den. Haha, I can boogie, boogie boogie - all night loooong!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det her kommer til og ende med massemord... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg irriterer meg over musikk som setter seg på hjernen akuratt nå >_< Spesielt den linkin park låta som ble linka til her, dem spiller den jo faenme hele forbanna tiden på radioen Jeg irriterer meg også over han ene duden på jobb som ALLTID skal høre på radio... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg