Jason P. C. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er da du burde ta deg en tur innom treningsforumet. ----------- Irriterer meg over vg og adressa.no osv som har flere skrivefeil hver time. 6milliarder døde i bilulykke, ops 1 ment jeg Ba er ikke noe bedre: "Det har vært kaos flere steder i Bergen og restenav fylket på grunn av voersvømmelser og flom. Brannvesenet i Bergen har fått over 500 henvendelser så langt." Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Pga alt regnet i Bergen i dag brukte jeg hele 3 timer på å komme meg hjem etter skolen. 3 timer på en og samme buss. Det er irriterende det! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Regn, ja, hvem kunne vel forutse at man skulle få se det i Bergen? Endret 31. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Regn er i grunn mest irriterende når det kommer sammen med snø, som det har gjort her i dag. Jævla sørpefaen. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ble helt sjokket da jeg så hvor mye det hadde regnet i Bergen! Får håpe at husene deres kommer utav det i god behold. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 de pleier å gjøre det. JEg vurderer å ringe å be pappa hente meg, fordi det regner så grønnjævlig at bussene er alt for sene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kom hjem etter en forelesning og oppdaget at mitt kjære Fyllingsdalen ikke lenger var en dal, men en jævla innsjø. Fyllingsvatnet. Hovedveien som jeg måtte krysse var også blitt til Bergens svar på Nilen, og jeg endte opp med å vasse over den etter å ha konkludert med at det var like vått hele veien nedover. Jeg gikk ikke ut igjen for å gå på seminar. Lenke til kommentar
helto Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Her i Drammen har det ikke regnet i dag, men det snødde! Så nedbøren er ikke noe jeg irriterer meg over for øyeblikket..men holloween-unger som løper rundt å kaste egg; DET irriterer meg grenseløst akkuratt nå! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg blir alt for lett rørt. Skulle ønske jeg var mer tøff Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Irriterer meg over klokker som tikker høyt. Irriterer meg også over diverse TV-reklamer, slik som den teite Solo-reklamen som går for tiden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har nettopp vasset gjennom en undergrunn. Å være våt på beina er hinsides irriterende. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bergen FTW hva Eplefe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja, jeg elsker bergen. Hadde vannet vært varmere og jeg hadde hatt andre sko hadde jeg ikke hatt noe i mot å vasse en gang. xD Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det som iriterer meg er at jeg har et snev av fettlokt på fingrene siden sist har jeg dusjet flere 2 ganger og vasket hender flere ganger Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At jeg er forkjølt og ikke greier å slutte å nyse. Aaaargh.. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At folk skriver i treningstrådene her inne uten å hvite noen ting. Det er greit at det er et forum men jeg stikker da ikke inn på programeringsforumet og poster masse bs som <html lang="nb" > <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset="iso-8859-1" /> <meta http-equiv="Pragma" content="no-cache" /> er den beste kode ,man blit hacket uten!! Folk som poster spis grønnsaker hel dagen i 8 uker man får fett av protein ta situps for å forbrenne magefett Poster bare for å spamme , hjelper ingen og er bare til irritasjon. Dem har tydligvis ikke lest eller forstått noe annet fra treningstrådene heller. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At det snart er jul igjen. Ikke misforstå, jeg elsker stemninga og den delen, men økonomisk er det katastrofe. Lever nok ikke i en verden hvor tanken teller like mye som gaven i seg selv. Ikke bare til familie, men venner skal også ha en symbolsk gave. Blir fanden meg bare dyrere og dyrer gaver hvert år. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At jeg for en gangs skyld er blakk og trenger penger NÅ. Må vel ty til sparekontoen igjen, men fy, så irriterende. Argh!! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er ikke blakk hvis du kan ty til sparekontoen. Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 joda, JEG føler meg hvertfall blakk når jeg må ta ut penger av sparekontoen..for det er på en måte penger som jeg ikke skal bruke..skal ikke bruke dem enda hvertfall så, jeg er enig med kibs: man er blakk når man må ty til sparebanken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg