Jason P. C. Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hissige trøndere. De skulle faen meg fått et nakkeskudd hele gjengen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Irriterer meg ganske bra at ikke Transformerskommer til BD Hmm, sikker på at Transformers ikke kommer på BD? Så den nettop var kommet ut på x264 i 1280x720. Men det kan selvfølgelig være en HD-DVD kilde. Ja, dette er jeg helt sikker på. Og det irrieter. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 At potetgull er så jævlig godt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Enig med den over, bare med cola. 2 hull i tennene sux, og må vente til 19.nov for å få tannlegetime : Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Haha, har kommet ut av tellingen på hållene mine. ( ) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sånn går det med små barn som ikke pusser tennene sine, vet du. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Pusser de bare når jeg våkner. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Enig med den over, bare med cola.2 hull i tennene sux, og må vente til 19.nov for å få tannlegetime :< Hæ hæ! Men jeg kan jo egentlig bare holde kjeft, jeg hadde 3 hull forleden, fikset dem i forrige uke. Enda irriterende er da tannlegen min ga beskjeden "Neste uke pensjonerer jeg meg, så du vil få en annen tannlege når du bestiller time". Ærlig talt ser hun ikke mer enn 50 og når man har hatt samme tannlege i hele livet, er det umulig å ikke bli rørt. Vil savne henne dypt, den beste tannlegen jeg har hatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 At man må bruke 50 år på lekser, som man ikke husker eller lærer noe av og er derfor bortkastet tid. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Pusser de bare når jeg våkner. Ja, da er det jo fullt og helt din egen skyld, da. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har pusset så godt som hver eneste dag, to ganger i døgnet, og har så langt ingen hull. Å gidde å bruke 4-5 minutter av døgnet til tannpuss burde ikke være så altfor hardt? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Enda irriterende er da tannlegen min ga beskjeden "Neste uke pensjonerer jeg meg, så du vil få en annen tannlege når du bestiller time". Ærlig talt ser hun ikke mer enn 50 og når man har hatt samme tannlege i hele livet, er det umulig å ikke bli rørt. Vil savne henne dypt, den beste tannlegen jeg har hatt.Kanskje ikke så rart det er den beste tannlegen du har hatt, når du har hatt samme tannlege hele livet? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Null hull her. Noe som er litt merkelig, fordi jeg begynte ikke å pusse tennene hver morgen og kveld før ungdomskolen... Men har veldig dårlig ånde som jeg ikke greier å bli kvitt da. Litt verre det kanskje. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har ekkel ande jeg ogsa, men kommer mest nar jeg pusser tennene :s Har 2 hull, men timen min er 6. desember =/ Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 munnvann er en ting å prøve da. irriterer meg over at nå er det ikke noe gøy å være gravid. sliten hele tiden jo Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje ikke så rart det er den beste tannlegen du har hatt, når du har hatt samme tannlege hele livet? Har da hatt akutt tilfeller gjennom livet da jeg måtte ty til andre tannleger. Men nok om det. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Akkurat nå er jeg regelrett forbannet på de som formidler kabel-tv til Voll. De klarer å erstatte History Channel med Cartoon Network! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Underbemannede politistyrker irriterer meg grenseløst. I går på jobb kom en fyr inn og laget masse bråk, plaget kundene og truet meg på livet. Men nei, de kunne ikke ta seg av han, fordi det var et annet oppdrag de måtte på. Så han fyren går løs enda. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Det er da du burde ta deg en tur innom treningsforumet. ----------- Irriterer meg over vg og adressa.no osv som har flere skrivefeil hver time. 6milliarder døde i bilulykke, ops 1 ment jeg Endret 31. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Irriterer meg over legekontoret mitt. Kommer aldri igjenom på tlf har du time kl 8 kan du godt komme kl 9 for de er så trege. Dårlig informasjon!!! Så nå skal jeg se om jeg ikke kan bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg