morningstar665 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Det meste jeg irriterer meg over/ler av for tiden er leieboeren min som deler leiligheten min. Han går ikke ut med søpla eller rydder på plass oppvask etter maskinvasken. Han lar brukt spisetøy hope seg opp på rommet sitt sånn at vi andre av og til ikke får brukt det vi trenger. Han lar ofte juicekartonger ligge horisontalt i kjøleskapet sånn at de ofte lekker nedover hyllene. Han kaster kondom i dassen og lar den flyte der når han har damebesøk. Apropos damebesøk så vet han ikke hva "lytt leilighet" betyr. Etter at han har dusja så er det MØRKEGRÅ såperester etter ham på badet. Når han tørker hendene med håndkleet så blir ofte håndkleet misfarga. Rommet hans ser ut som bomba horehus (de gangene jeg går forbi og han har døra oppe så ser man rett inn), bortsett fra når det er damebesøk, for da kreves det 2 dager med rydding og vasking i strekk for å få en standard som i det minste ligner på resten av leiligheten. Han stikker av med flaskeåpneren min fra kjøkkenet (som om bare han har behov for den...). Han vet ikke at man må henge våt klut på tørk og ikke klumpe den sammen ellers råtner den, dette måtte jeg faktisk lære ham. Notis: ord har en tendens til å komme ut av det andre øret hans. Og han legger igjen en koselig signatur i dassen etter at han har vært på bommelom 90% av tilfellene. Og her kommer verdens beste gull fra ham: han vet IKKE åssen man åpner håndsåpepumpa til bruk for første gang etter man har kjøpt den. Så han skrudde opp hele toppen av håndsåpa si og helte ut såpe til bruk istedet. Jeg har ikke avslørt det til ham enda fordi jeg vil se hvor lang tid det tar før han finner ut av det. Og pr. i dag vet han det ikke enda. Og hvis det skulle ha en sammenheng (hehe neida): han er svensk Men alt i alt så syns jeg han er veldig spesiell person...i den retning at jeg har aldri sett noen andre som er 50% av det han er en gang. No competition. *riste på hodet* Edit: hahaha jeg kom plutselig på en ting. Denne helgen som var så hadde han damebesøk. Normalt ville jeg antatt at gutten ville diske opp en middag av høyere kvalitet for å vise sin gentle side. Men de 2 spiste frossen pizza med Tuborg ved siden av og hørte på cheesy musikk via høytalerne på en Apple iBook. Absolutt klassisk. Jeg syns jeg ser likhetstegn mellom han og Jokke fra Pondus Endret 29. oktober 2007 av morningstar665 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 At jeg skal skrive et foredrag/studiearbeid til i morgen... Det kommer til og gå till helvete Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Morningstar; Er karen mentalt tilbakestående? Hvor gammel er han? (Ikke i hode for der kan vi trygt si at det snakkes høyest om 15 år) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nedlastning via STEAM. Makan til sirup har jeg aldri vært borti Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva laster du ned og hvor fort? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Morningstar; Er karen mentalt tilbakestående? Hvor gammel er han? (Ikke i hode for der kan vi trygt si at det snakkes høyest om 15 år) Han fylte 21 i september. Jeg tror ikke han er tilbakestående. Bare utrolig lat, distre og umoden. Tror ikke han forlot mammas rede for så lenge siden med tanke på hvor bra han tar vare på seg selv og omgivelsene. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 At når jeg endelig setter meg ned og skal for en gangs skyld gjøre noe får jeg det ikke til pga konsentrasjons problemer. At hver gang jeg prøver virkelig intenst legger sjela i arbeidet så går det ikke, nå sitter jeg her stresset har rundt en og en halv time igjen til og bli ferdig og jeg har ikke noe clue om hva mer jeg kan skrive om. Hater det av hele mitt hjert. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 At Oddvar Brå er en løgner. Ordinær papp er bedre enn den pizzaen Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det meste jeg irriterer meg over/ler av for tiden er leieboeren min som deler leiligheten min. Han går ikke ut med søpla eller rydder på plass oppvask etter maskinvasken.... Jeg syns jeg ser likhetstegn mellom han og Jokke fra Pondus Kan du ikke kaste han ut? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 At jeg skal kunne 4 kap om norsk politikk innen i morgen. Blir øving hele natten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 : Er karen mentalt tilbakestående? Alle tilbakestående er vel ikke slubberter , mange tar jo tross alt litt ansvar :/ : At Oddvar Brå er en løgner. Ordinær papp er bedre enn den pizzaen Du hadde sikkert pratet skit i en reklamefilm hvis du ble tilbydd tja 50k Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Selvsagt hadde jeg det, og Brå ser ikke akkurat overbevisende ut heller. Det som egentlig irriterte meg var at også den pizzaen var omtrent like lite god som resten av Grandiosaene. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det irriterer meg litt at jeg prioriterer å sitte og teipe hender og fingre med maskeringsteip, fremfor å gjøre leksene mine. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har 4 innleveringer til torsdag. Og matteprove pa fredag. Jeg spiser snop. Damnit. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Haha. Har nynorsk skriveøkt og matteprøve imorgen. Fysikkprøve på torsdag, innlevering i historie og relativt krevende kjemilekse til freddan'. Her er jeg I tillegg til at jeg skulle ha kjøretime klokka 1800, men ble utsatt til 1900 så derfor har jeg ikke begynt enda. Blir spennende å lære seg sannsynlighet klokka 2100 og legge meg 2300 og lese nynorskt tull. Sier til meg selv, "nå skal jeg bli flinkere", men neida. Har ikke skjedd enda... Karakterene står, mens livet begår. Endret 30. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Irriterer meg ganske bra at ikke Transformers eller Bourne Ultimatum kommer til BD Pærecideren som jeg åpnet akkurat smaker for mye alkohol, og det er bare 4.7%! Blir nok ikke noe Grevens på meg heretter. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Irriterer meg ganske bra at ikke Transformerskommer til BD Hmm, sikker på at Transformers ikke kommer på BD? Så den nettop var kommet ut på x264 i 1280x720. Men det kan selvfølgelig være en HD-DVD kilde. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Transformers hadde alt for god kvalitet pa den handcam.avi med monolyd jeg lastet ned. Var ikke vaerdt bandbredden jeg brukte. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 IT prøve i morgen... Databaser (i Modelator osv)... Blæh! Satser på at bussen velter i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg