Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Hva sier pappa og mamma når jeg spør om å få lov/låne penger til å kjøpe? "Har du ikke prosessor da? du har jo en prosessor.. Hva skal du med en ny en?" :nei:

Nei fy f*** for noe piss..

Å fy fan, det er kjent.. F.eks. "Vi har jo internett, hva skal vi med raskere?" :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bare si at den plutselig gikk i stykker? At den klikker hele tiden osv, kansje det funker da :)

Tja.. har tenkt tanken, men den går de ikke på.. for jeg har faktisk garantien til gode ca 5 måneder til :( .. har btw. en skolepc til og :grumpy: så det nytter nok ikke :p

Lenke til kommentar
Ulykken skjedde idet mannen mekket understellet på bilen.

- Jekken sviktet og han fikk bilen over seg, forteller operasjonsleder Wiktor Pedersen i Sør-Trøndelag politidistrikt.

Publisert 28.10.2007 - 18:52 adressa.no

Hvordan kan folk være så dumme og legge seg under en bil på en jekk uten å bruke faste støtter?

Det er jo det samme som å pusse et ladd gevær, håper forsikringen hans ikke dekker et øre.

Endret av War
Lenke til kommentar
Ulykken skjedde idet mannen mekket understellet på bilen.

- Jekken sviktet og han fikk bilen over seg, forteller operasjonsleder Wiktor Pedersen i Sør-Trøndelag politidistrikt.

Publisert 28.10.2007 - 18:52 adressa.no

Hvordan kan folk være så dumme og legge seg under en bil på en jekk uten å bruke faste støtter?

Det er jo det samme som å pusse et ladd gevær, håper forsikringen hans ikke dekker et øre.

HAHA!! LOOL! Utrolig prestasjon! :new_woot:

Lurer på hva som hadde skjedd hvis det hadde skjedd med et av flya her på flyfag når en av oss hadde ligget under, mens understellet var oppe :p

Endret av gilera
Lenke til kommentar
noe som irriterer meg er dritt-exphil som ødelegger for alt annet jeg burde lest... øving my ass.. Her sitter jeg og føkker med en oppgave som er like stor som en eksamen, når jeg egentlig burde fokusere på viktigere fag! :thumbdown:

Er det bare meg som lurer på hva "dritt-exphil" er? :blush:

Lenke til kommentar

Jeg kan overhode ikke skjønne hvorfor i svarte jeg skal begynne å føre logg over hver arbeidsdag.

Hadde det vert slik at jeg måtte dokumentere ting jeg gjorde, hadde det vert noe annet, men logg... Skjønner ikke hva det skal være godt for.

Lenke til kommentar

Ein ting som er fryktelig irriteandes er å koma på jobb 06.30 kvar morgon å få beskjeden: Heisann, nei, i dag er det absolutt ingeng ting å gjera på. så..tja...Ta turen innom i morgon.

Så no set me her. 8 timar for dagen. på rassen og gjer absolutt iiingen veeerdens ting! ARGH! Heldigvis berre 1 time igjen no.

Men so er det berre 15 timar til me starte det heile omigjen.

Lenke til kommentar
Det værste som finnes er jo å komme på jobb og ikke ha en drit å gjøre.

Jeg synes det må være ganske så deilig jeg da :p

Husker sommerjobben.. Kom på jobb og så bare satt vi der uten å gjøre en dritt i en halvtime-time før vi vurdert å begynne å sette oss på klipperen og kjøre :p

Lenke til kommentar

Husker sommerjobben.. Kom på jobb og så bare satt vi der uten å gjøre en dritt i en halvtime-time før vi vurdert å begynne å sette oss på klipperen og kjøre :p

Nå kommer det jo an på jobben også;p F.eks jobben min så kan det hende noenganger at vi ikke gjør en dritt og bare sitter på ræva foran sitter PC-en eller spille xbox/wii.

Men det er skjeldent

Lenke til kommentar

Ja, av og til er det deilig. Men når det er for eksempel en hel dag uten noe å gjøre, da blir du lei, tro meg. I tillegg er det sperrer på nettet på jobb, så det eneste tilgjengelige for underholdning er youtube, og det blir du også lei av etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Ja, av og til er det deilig. Men når det er for eksempel en hel dag uten noe å gjøre, da blir du lei, tro meg. I tillegg er det sperrer på nettet på jobb, så det eneste tilgjengelige for underholdning er youtube, og det blir du også lei av etterhvert. :)

Ååå da er det kjipt ja...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...