dagr0z Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Bøker med glinse-sider, sånn at det blir gjenskinn når lampa lyser på boka. Umulig å se hva som står. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Bøker med glinse-sider, sånn at det blir gjenskinn når lampa lyser på boka. Umulig å se hva som står. Åh, enig. Sitter med matte nå, og gjenskinnet irriterer vettet av meg. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Exactly. Når de hvite sykehus-taklampene på skolen skinner rett i boka, og rett i øynene! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 At jeg ikke veit hvordan man stiller klokka på komfyren og at det skal straffe meg imorgen Det er jo bare og sette alarmen en time før da Er ikke det jeg tenker på når jeg vandrer som en zombie imorra tidlig da Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 At noen syntes det er morsomt og by på eBay med min Epost adresse, jævla dritt unger.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 At noen syntes det er morsomt og by på eBay med min Epost adresse, jævla dritt unger.. Bytt bruker da, og endre mail på den gamle Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen ha lagt en bruke med min epost, gud vett hvordan de har gjort det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen ha lagt en bruke med min epost, gud vett hvordan de har gjort det. Vi skylder på Bush! :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hehe, det kan jo Hende at det er bare tull? ikke sant..? Endret 28. oktober 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, det kan jo Hende at det er bare tull? ikke sant..? Skjønte den ikke helt, men posten min var ment som en spøk Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 At emailen er bare ment på tull. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 At emailen er bare ment på tull. Ja, må være noe sånnt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 men posten min var ment som en spøk Det var bra, hehe. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Folk som legger smilies i skjul-tags. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Folk som legger smilies i skjul-tags. Enig, og folk som legger alt mulig rart å skjul/spoiler. Med mindre det er store bilder, eller en spoiler, selvsagt, så ikke legg det der. I tillegg til folk som tar med fem-seks qoutes og legger de i skjul, for å kommentere den nederste linja, hva faen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Folk som legger smilies i skjul-tags. Enig, og folk som legger alt mulig rart å skjul/spoiler. Med mindre det er store bilder, eller en spoiler, selvsagt, så ikke legg det der. Spoilers er geniale for og vise ironi da Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Spoilers er geniale for og vise ironi da Spør du meg, så har man bomma litt hvis man faktisk må vise med en smiley om man er ironisk eller ikke. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Spoilers er geniale for og vise ironi da Spør du meg, så har man bomma litt hvis man faktisk må vise med en smiley om man er ironisk eller ikke. Men, som alle vet, så fungerer ironi veldig dårlig på nettet, da alle opplever ting forskjellig. Og da blir det lettere om man hinter med en smiley Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) At internett klikker... Man sitter og jobber / chatter / spiller / surfer.. whatever.. Plutselig får man: "connection with server lost", "denne siden kan ikke vises"...osvosv... Skjedde nå for 10 sek sida, faktisk.. Måtte skrive første biten om igjen. Endret 28. oktober 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) En ting som irriterer meg nå: Trenger febrilsk ny prosessor.. Merker det på Crysis, MOHA, FSX osv.. MEN HK støtter ikke Dual/Quad core.. Så jeg må kjøpe ny CPU og HK.. Har jeg penger? Nei. Har jeg jobb? Nei. Får jeg stipend? Ja, men det holder ikke til leie av rom engang.. Hva sier pappa og mamma når jeg spør om å få lov/låne penger til å kjøpe? "Har du ikke prosessor da? du har jo en prosessor.. Hva skal du med en ny en?" Nei fy f*** for noe piss.. Endret 28. oktober 2007 av gilera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg