Bruker-93156 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Doh! Sitter her nå og skal ha Engelskforedrag på Tirsdag. Det er par-oppgave, og vi skal liksom gjøre det sammen. Han jeg er sammen med mener vi skal gjøre det på skolen på Mandag... men kan jo ikke det, har prøve også på tirsdag og boken min ligger selvfølgelig igjen på skolen. Så må pugge hele mandag... sitter nå ås kriver hele dritten alene.... han er ut på fest.... grrrrr! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva er galt med morgendagen? Men du er noe for deg selv Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva er galt med morgendagen?Men du er noe for deg selv Mr. Olsen Jeg jobber fra 12-19.... jeg sa at han kunne ta å fikse en del av foredraget (En bitteliten del) men han gadd ikke... faen ass! ååh! Helvette! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Han jeg er sammen med mener vi skal gjøre det på skolen på Mandag... ...Det var det som lyste MEG i ansiktet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva er galt med morgendagen?Men du er noe for deg selv Mr. Olsen Jeg jobber fra 12-19.... jeg sa at han kunne ta å fikse en del av foredraget (En bitteliten del) men han gadd ikke... faen ass! ååh! Helvette! Du gjør hele foredraget da? Eller har dere hver deres del? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva er galt med morgendagen?Men du er noe for deg selv Mr. Olsen Jeg jobber fra 12-19.... jeg sa at han kunne ta å fikse en del av foredraget (En bitteliten del) men han gadd ikke... faen ass! ååh! Helvette! Du gjør hele foredraget da? Eller har dere hver deres del? Jeg skriver hele å så får han lese halve... Eplefe: Nei jeg er ikke homo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg vet du ikke er homo, Mr.Olsen, men jeg bare fant det litt morsomt å påpeke at den delen av innlegget ditt lyste meg i øynene :] Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) å komme til helvet.. stygt syyn. Endret 28. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har du sett noen faktisk ankomme helvete? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det som irriterer meg i dag er folk som ikke kan oppføre seg på konsert. I går var jeg på Traviskonserten og stod like fremfor Fran Healy. Midt under konserten kommer to jenter bøllende og tar plassene til de som stod bak meg. Tror de at de har "lov" til det kun for at de er jenter. De to var sikkert av de jentene som er "det svake kjønn" kun når de har noe å vinne på det. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ståplasser på konsert er fritt villt... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 La oss bare si at noen tok med seg masse folk hjem i går kveld, og hadde naschpiel her fra halv fire til halv sju i morges. Tusen takk for at dere ødela nattesøvnen min, det setter jeg virkelig pris på! I tillegg ser det ut som et helvete her, skikkelig messy og mange ting er ødelagt (ikke så dyre ting, men ting som kjøleskapshåndtak osv., som er litt tricky å fikse). Fuck hele greia Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ståplasser på konsert er fritt villt... Det er vel egentlig det, ja. Det er mest holdningen som irriterer meg. At noen jenter gjør som de vil kun for at de er jenter. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 at ikea har pyntet til jul allerede nå, før vi en gang er i november. og at butikkene allerede har begynte å selge den bedritne juleversjonen av champagnebrus Lenke til kommentar
Teig Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 At vi fortsatt har Photoshop CS1 på laptopene våre (går Medier og Kommunikasjon) og skolen lovte oss at vi skulle få CS2 eller muligens CS3 når vi startet på skolen igjen etter sommerferien (som var nå). Fikk vi det? Nei. Nå skal skolen vurdere å gi oss CS2. Merk mine ord, jeg tviler på at vi får se snurten av en oppgradering på den tiden jeg går på den skolen... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Gryter som er umulige å få rene. Hadde en slik jævel i morres som jeg stod i evigheter med, uten å få den helt ren. Endret 28. oktober 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ståplasser på konsert er fritt villt... Det er vel egentlig det, ja. Det er mest holdningen som irriterer meg. At noen jenter gjør som de vil kun for at de er jenter. Er vel egentlig enig, men ser på det mer som en mulighet til å irritere dem tilbake ved å ta deres plass, eller å skubbe dem helt vekk. Var på Satyricon konsert her i fjor tror eg det var, kom en lubben dame med langt hår og presset seg foran meg. Du vet hvor mye lubbne damer kan svette på en metalkonsert, det er ikke lite. Og når hun har svettet såpass mye at håret blir om til en hard pisk som lett treffer meg i øynene, finner jeg det naturlig å presse hun helt ut på siden av moshpitten ( rett foran høytaleren). Lubben som hun er så klarer hun ikke presse seg tilbake i midten av moshpitten, mens jeg har ingen problemer med å komme meg tilbake Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Irriterer meg at alle skriver Ipod. uuuu Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 At jeg ikke veit hvordan man stiller klokka på komfyren og at det skal straffe meg imorgen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 At jeg ikke veit hvordan man stiller klokka på komfyren og at det skal straffe meg imorgen Det er jo bare og sette alarmen en time før da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg