Batnobbit Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ler selfølgeli litt av SP men når jeg ser folk som ler av dem bak ryggen, folk som er 14 og opp over blir jeg ganske sint. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ÅÅÅ! Nå har jeg samla på pant siden i Juli elsn i sommer, og hadde pant for nesten over 500(iafall) og så våkner jeg opp idag, skal ner å pante dem. Men nei! Lillebroren min tok posene tidligere på dagen å pantet dem! FY FAEN FOR EN JÆVLA DRITTUNGE! Og når posene står på MITT rom, under MIN seng sier det seg selv at du ikke går å tar dem. Jeg har så lyst til å banke dritten ut av ham, men jeg kan ikke, ÅÅ! Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Lærern min irreterer meg, hun skulle egentlig pensjonere seg i år, men så valgte hun og jobbe et år til, som klassekontakt for oss, slik at vi kunne gå ut av 10.klasse med den samme gamle hurpa i 3 år.. Hun gjorde altså dette bare for "å være snill" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har så lyst til å banke dritten ut av ham, men jeg kan ikke, ÅÅ! Ta pengene fra han, problem løst. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hater folk som ler av Handikaper. Oi, mye du går glipp av hvis du ikke finner noen vitser omhandlende medfødte egenskaper morsomme. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At kompisen min alltid enten sover, er på jobb eller er full så jeg ikke får tak i WoW-CDene mine. Hvorfor ikke bare laste ned WoW? Finner det på wow-europe.com. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Når jeg får en melding på msn så blinker det oransje! Går det ikke ann å få skrudd det av? At det ikke blinker, men bare er oransje Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At hjemmesiden til asus er så jævlig treig hele tia!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Når jeg kommer hjem fra jobben etter en halvtimes spasertur i ruskevær og finner ut at jeg har glemt å gi fra meg nøklene til sjefen. ARGH. Og domain squatters, måtte de brenne noe så glohett. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At hjemmesiden til asus er så jævlig treig hele tia!! Og når dem har sluppet ny BIOS, så skriver dem ikke hva som er forskjellen fra den gamle :\ Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Folk som nærmest roper ut: "å herregud du har ingenting du skulle ha sagt, de har det mye, mye, mye verre i [sett inn u-land]" UANSETT hvis man klager på noe. For helv***, så fordi de har det ille så har ikke vi lov til å klage på ting? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At kompisen min alltid enten sover, er på jobb eller er full så jeg ikke får tak i WoW-CDene mine. Hvorfor ikke bare laste ned WoW? Finner det på wow-europe.com. Da trenger jeg en del raskere nett enn hva jeg har nå for at det ikke skal ta hele jævla helga 8mbit my ass, virker mer som 56k >< Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Lærern min irreterer meg, hun skulle egentlig pensjonere seg i år, men så valgte hun og jobbe et år til, som klassekontakt for oss, slik at vi kunne gå ut av 10.klasse med den samme gamle hurpa i 3 år.. Hun gjorde altså dette bare for "å være snill" hahahah :!: Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Å komme på 2 plass i et spill! ;p Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At folk ikke svarer på pm'er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At internettet mitt har vært føkka i 3+ år og hver gang jeg spør mutter'n om hun kan fikse det eller kjøpe nytt, så ser hun bare bort eller sier "ingenting galt med internettet. ... neida... Ingenting galt når du sitter på VG.no en gang i uka! -.- Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sitter i fokushallen i dag med masse folk, så ser jeg at ei fra skolen også er der som jeg er rimelig tent på er der. Så sitter hun å venninna å tar bilder mot meg. Er det meg de tar bilder av? Aargh! Jeg vil ikke legge ann på henne fordi en annen i gjengen er hypp på henne, og har sagt det at han "ønsker henne" men han tør jo ikke å gjøre noe. Så vil ikke jeg være den som prøver meg på hu om han også har tenkt å gjort det, da ville jeg følt meg som den drittsekken. But she's so hot! Har sett at hu ser mot meg og slikt, og etter at hu fikk vite hvor jeg jobber har hun kommet innom flere ganger, og jeg har aldri sett henne før og jeg har jobber der i 10 mnd. Jeg ble så utrolig sjokket da jeg fikk vite at hu ikke var sammen med noen, og nå klarer jeg ikke slutte tenke på henne! Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg ble så utrolig sjokket da jeg fikk vite at hu ikke var sammen med noen, og nå klarer jeg ikke slutte tenke på henne! Go for it;) Hvorfor skal kameraten din få lov og ikke du? tilbake til Tpoic, Navnet mitt Odd irriterer meg, spesielt når man møter folk fra Engelskspråklige land Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg ble så utrolig sjokket da jeg fikk vite at hu ikke var sammen med noen, og nå klarer jeg ikke slutte tenke på henne! Go for it;) Hvorfor skal kameraten din få lov og ikke du? tilbake til Tpoic, Navnet mitt Odd irriterer meg, spesielt når man møter folk fra Engelskspråklige land Hello, I'm odd..... (Rar) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ting som irriterer meg grenseløst er når broren min tisser på doskåla og ikke vasker etter seg, og når faren min snorker til verdens heftigste action filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg