chokke Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, men du kan vel ikke irretere deg mer over dem, en nordmenn som oppfører seg likt, eller? Egentlig, fordi de med utenlandsk opprinnelse er helt ekstreme i forhold til de norske, selv om de norske kan være håpløse de og. Da har du aldri vært på Hellerud VGS =P 85 % utlendinger? Nei takk. (jaja, overdrivelse)... Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) "Utlendinger er verre" La si hvis Nordmenn var like ille. Da kan du vel ikke bli mer provesert av utlendiger, med mindre du er så uheldig at flertallet av utlendigene du kjenner er idioter. Men siden de du kjenner er idioter, må du ikke dømme alle? Endret 27. oktober 2007 av Nautique Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Og her kommer kaptein generalisering igjen, for ente gang i denne tråden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan jo begynne å klage på generalisering så fort du gjør forskjell på folk... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) UTLENDIGER er farlig END OF THE DISCUSSION! Uansett hvilken opphav dem er fra Hvorfor kan ikke folk bare si det rett ut enn å finne løsninger på hvordan man skal si det? Folk som ikker inser at dem er tjukke EDIT: S kom iveien;p Endret 27. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Folk som ikker inser at dem er sjukke Or the opposite, folk som hele tiden er sjuke. "Sjuke" vel og merke Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Torrents som laster i 2-3 KB\s, og etter noen uker så stopper dem helt på 70-99 % Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Bor rett ved siden av en lysløype og hver forbanna helg grytidlig på morran, er det ett eller annet som skjer. Enten er det en helsikes traktor, eller små unger som hyler å fekter med kjepper. Har bare så jævla lyst å løpe etter de med gressklipperen! Endret 27. oktober 2007 av Bolebop Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Slike untermenschen. Det irriterer meg så grenseløst. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Slike untermenschen. Det irriterer meg så grenseløst. Mhm, hun greide ikke å hamle opp med en liten jentegjeng engang. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Slike untermenschen. Det irriterer meg så grenseløst. Pakistanere. Skarstad: Hadde du klart og tatt 15-20 folk på en gang da? Endret 27. oktober 2007 av Håks Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Slike untermenschen. Det irriterer meg så grenseløst. Pakistanere. Skarstad: Hadde du klart og tatt 15-20 folk på en gang da? Hadde de klart seg en mot en? Tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skarstad: Hadde du klart og tatt 15-20 folk på en gang da? Det var egentlig ment som en spøk, men siden du spør: ja, enkelt. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Fått inkassovarsel fra DHL på 3300kr for "biltransport". Jeg har aldri brukt DHL til å sende noe som helst... Fikk heller aldri orginale faktura eller purringene som skal komme før et inkassovarsel heller. Når sånne ting skjer så er det så forbanna irriterende at det er rett før eg sprenger! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At MTV (Music TeleVision) aldri viser musikkvideoer, bare teite TV-serier. At kompisen min alltid enten sover, er på jobb eller er full så jeg ikke får tak i WoW-CDene mine. AT Windows Vista er bæsj og at det skal være så forbanna komplisert å overføre kontaktene fra min Nokia 7610 over på min nye Nokia 6500 Slide Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Slike untermenschen. Det irriterer meg så grenseløst. Mhm, hun greide ikke å hamle opp med en liten jentegjeng engang. Jeg siktet til jentegjengen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Lørdagstrafikken! Herregud, alle MÅ handle på lørdagene. Smarte meg handler alt jeg trenger hver tordag, så jeg fryder meg når jeg går tur ute og ser alle idiotene bak rattet i en 2 km lang kø til kjøpesentrene Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hater folk som ler av Handikaper. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hater folk som ler av Handikaper. *hører på Stephen Lynch - Special Olympics* ... hm? Å ja, jeg er helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg