Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Ja, men du kan vel ikke irretere deg mer over dem, en nordmenn som oppfører seg likt, eller?

Egentlig, fordi de med utenlandsk opprinnelse er helt ekstreme i forhold til de norske, selv om de norske kan være håpløse de og.

Da har du aldri vært på Hellerud VGS =P

85 % utlendinger? Nei takk.

(jaja, overdrivelse)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Utlendinger er verre" La si hvis Nordmenn var like ille. Da kan du vel ikke bli mer provesert av utlendiger, med mindre du er så uheldig at flertallet av utlendigene du kjenner er idioter.

Men siden de du kjenner er idioter, må du ikke dømme alle?

Endret av Nautique
Lenke til kommentar

UTLENDIGER er farlig END OF THE DISCUSSION! Uansett hvilken opphav dem er fra

Hvorfor kan ikke folk bare si det rett ut enn å finne løsninger på hvordan man skal si det?

Folk som ikker inser at dem er tjukke

EDIT: S kom iveien;p

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Bor rett ved siden av en lysløype og hver forbanna helg grytidlig på morran, er det ett eller annet som skjer.

Enten er det en helsikes traktor, eller små unger som hyler å fekter med kjepper. Har bare så jævla lyst å løpe etter de med gressklipperen!

Endret av Bolebop
Lenke til kommentar

Fått inkassovarsel fra DHL på 3300kr for "biltransport". Jeg har aldri brukt DHL til å sende noe som helst...

Fikk heller aldri orginale faktura eller purringene som skal komme før et inkassovarsel heller. Når sånne ting skjer så er det så forbanna irriterende at det er rett før eg sprenger!

Lenke til kommentar

At MTV (Music TeleVision) aldri viser musikkvideoer, bare teite TV-serier.

At kompisen min alltid enten sover, er på jobb eller er full så jeg ikke får tak i WoW-CDene mine.

AT Windows Vista er bæsj og at det skal være så forbanna komplisert å overføre kontaktene fra min Nokia 7610 over på min nye Nokia 6500 Slide

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...