Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utlendingsgutter i alderen 12-17 år som er så wangsta at det gjør vondt. Møtte noen sånne på bussen idag, and I shit you not, dette er samtalen:

Wangsta 1: Skjir a, lizzm *sier noe på pakistansk/indisk/whatever*

Wangsta 2: Ingenting for faen, lix *sier også noe på pakistansk/indisk/whatever*

Wangsta 1: Skjir ikveld a?

Wangsta 2: Vet ikke lix, tror jeg skal på rusbrusfylla

Wangsta 1: FYYY FAEN, du er gal azz *gjentar det samme på pakistansk/indisk/whatever*

Rinse and repeat...

Det verste er at de faktisk mener det og at de ypper med alle og enhver. Sikker på at hvis noen et hode høyere enn de hadde tøffet seg tilbake, hadde de begynt å grine.

Lenke til kommentar
Utlendingsgutter i alderen 12-17 år som er så wangsta at det gjør vondt. Møtte noen sånne på bussen idag, and I shit you not, dette er samtalen:

Wangsta 1: Skjir a, lizzm *sier noe på pakistansk/indisk/whatever*

Wangsta 2: Ingenting for faen, lix *sier også noe på pakistansk/indisk/whatever*

Wangsta 1: Skjir ikveld a?

Wangsta 2: Vet ikke lix, tror jeg skal på rusbrusfylla

Wangsta 1: FYYY FAEN, du er gal azz *gjentar det samme på pakistansk/indisk/whatever*

Du glemte å skrive med "aksent": *Tror jaj skal po rosbrosfulla*

Sikker på at hvis noen et hode høyere enn de hadde tøffet seg tilbake, hadde de begynt å grine.

Minner meg om noe. Traff ei venninne å bussen i går. Hun fortalte om at hun hadde vært på fest og en annen i klassen (Gamleklassen min) hadde vært frekk mot henne, så hun hadde bitchslappa fyr'n, og han begynte å grine. Han er liksom 185+ og lubben, men trener styrke, så er litt volum på han.

Jeg lo så ille at mange på bussen snudde seg.

Lenke til kommentar
At prissystemet som er lagt inn i matbutikker ikke er like oppdatert som butikkens egne hyllepriser :realmad:

Forbanna 1,5 liter med brus som stod som 12,50 inkl pant på hylla . ble plutselig 18 inkl pant i kassa.

Akuratt, så tør man ikke si noe fordi det er så flaut å stå i kø og gå tibake bare pga. noen kroner=)

Lenke til kommentar

Lol, irreterer meg at mange har fordommer mot Pakistanere, og generelt folk fra midtøsten, ja de kan være idioter, men det er ikke fordi de kommer fra Pakistan! Det noe blir som og si hvis en fyr på skolen din som kommer fra Norge gjør noe galt, sier du "Jævla Nordmenn!".

Vær så snill og ikke kom med dumme argumenter om at ALLE Pakistanere bare er Gangstere i A-gjengen som spiser Kebab og drikker rusbrus!

EDIT: A-gjengen istedenfor B-gjengen..

Endret av Nautique
Lenke til kommentar
Lol, irreterer meg at mange har fordommer mot Pakistanere, og generelt folk fra midtøsten, ja de kan være idioter, men det er ikke fordi de kommer fra Pakistan! Det noe blir som og si hvis en fyr på skolen din som kommer fra Norge gjør noe galt, sier du "Jævla Nordmenn!".

Vær så snill og ikke kom med dumme argumenter om at ALLE Pakistanere bare er Gangstere i B-gjengen som spiser Kebab og drikker rusbrus!

STØTTES!

Ser ut som det er blitt litt mote å hate pakistanere/midtøsten folk i det siste, greit noen av dem oppfører seg dårlig, MEN skjær da ikke alle over en kam.

Som 2pac sa: I cant take responsibility for what every black man do, I can only take responsibility for my own actions.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg att Vista er så forbanna oppblåst!

Nettopp fått ny laptop. Første jeg gjør er å installere Vista. 10 GB på C. 90 på D.

Kommer inn i Vista --> Min datamaskin --> WTF! 300mb ledig på C :realmad:

Den kunne vel sagt ifra at jeg måtte gi den mer plass. Men neida.

Formatere igjen :wallbash:

Lenke til kommentar
Vær så snill og ikke kom med dumme argumenter om at ALLE Pakistanere bare er Gangstere i B-gjengen som spiser Kebab og drikker rusbrus!

Det kan de umulig være, ellers hadde det ikke vært noen igjen i A-gjengen.

Alle er ikke gangstere. Noen bare (hehe =D) jobber svart.

Lenke til kommentar

Vær så snill og ikke kom med dumme argumenter om at ALLE Pakistanere bare er Gangstere i A-gjengen som spiser Kebab og drikker rusbrus!

EDIT: A-gjengen istedenfor B-gjengen..

Hvis det er det jeg skrev over du viser til, vil jeg bare forsvare det jeg skrev med at det ikke er vondt ment mot utlendinger generellt. Det er bare de enkelte som oppfører seg sånn som jeg beskrev som irriterer meg.

Lenke til kommentar
Ja, men du kan vel ikke irretere deg mer over dem, en nordmenn som oppfører seg likt, eller?

Egentlig, fordi de med utenlandsk opprinnelse er helt ekstreme i forhold til de norske, selv om de norske kan være håpløse de og.

Endret av hakhag
Lenke til kommentar
Ja, men du kan vel ikke irretere deg mer over dem, en nordmenn som oppfører seg likt, eller?

Egentlig, fordi de med utenlandsk opprinnelse er helt ekstreme i forhold til de norske, selv om de norske kan være håpløse de og.

Da har du aldri vært på Hellerud VGS =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...