Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg så irritert at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Kjæresten, som tilfeldigvis er en god kompis, til venninnen min skulle egentlig besøke meg idag, fordi jeg har vært sykemeldt i snart tre uker. Nå nettopp fikk jeg en telefon fra han, hvor han forteller at når han hadde fortalt hun om planen så hadde hun klikka i vinkel. Greia er, vi er egentlig veldig gode venninner. Men hun har fått for seg at han og jeg er heite på hverandre, og tror tydeligvis vi har planer om å spille guitarhero nakne.

Guuuuuuuuuuuuuuuud!

Lenke til kommentar

Har klart å glemme hjelmen min i kantina på skolen her for 4 timer siden , og for 20 minutter siden la jeg merke tl at noe mangla :hrm: Spurt alle som kan vite det, så nå er nesten alle jeg kjenner informert, og ca hele personalet og administrasjonen. må nok kjøpe ny hjelm ikveld :hrm:

Forbanna ***jævler som stjeler dyre ting!

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg?? TEITE damer på byen som tror de eier verden i kø på utesteder!

Sto i ei kø og dama ved siden av meg (les VED SIDEN AV!!) legger arma forran meg og inntil veggen så JEG blir presset bakover. Typisk meg starter jeg å presse litt, fordi jeg STÅR her jeg også! Da snur hun seg og kjefter på meg face to face.. eeeh.. hvis du lille prinsessejente ikke tåler at folk er nær deg i ei KØ, da får du være hjemme eller starte ditt eget utested.. eller kan du dra på 18 års plass der oppførselen din hører hjemme! hmf

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg?? TEITE damer på byen som tror de eier verden i kø på utesteder!

Sto i ei kø og dama ved siden av meg (les VED SIDEN AV!!) legger arma forran meg og inntil veggen så JEG blir presset bakover. Typisk meg starter jeg å presse litt, fordi jeg STÅR her jeg også! Da snur hun seg og kjefter på meg face to face.. eeeh.. hvis du lille prinsessejente ikke tåler at folk er nær deg i ei KØ, da får du være hjemme eller starte ditt eget utested.. eller kan du dra på 18 års plass der oppførselen din hører hjemme! hmf

Hehe, gjelder alt av køer, enkelte tror de bare kan presse seg fram :)

Lenke til kommentar
Vi har en lang trang gang på skolen, og det er ikke sjelden 5-10 folk bare stopper opp for å hilse på noen eller noe, slik at alt stopper opp, gjerne på slutten av friminutter :hrm:

Man må jo håndhisle på kompisene og spørre hva skjer, eller om det går bra. Holder ikke å nikke/eller gjøre en gemikk med hodet for å vise at man faktisk har lagt merke til alle personene som man ser for 3. gang idag...

Lenke til kommentar
Vi har en lang trang gang på skolen, og det er ikke sjelden 5-10 folk bare stopper opp for å hilse på noen eller noe, slik at alt stopper opp, gjerne på slutten av friminutter :hrm:

Man må jo håndhisle på kompisene og spørre hva skjer, eller om det går bra. Holder ikke å nikke/eller gjøre en gemikk med hodet for å vise at man faktisk har lagt merke til alle personene som man ser for 3. gang idag...

Ja, jeg forstår det, men når den lille hendelsen forsinker flere titalls elever med flere minutter nesten daglig, så er det ganske så irriterende!

Lenke til kommentar

Ja, jeg forstår det, men når den lille hendelsen forsinker flere titalls elever med flere minutter nesten daglig, så er det ganske så irriterende!

Oppvakt, gitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Å bli syk, som semesteret går mot slutten og eksamenslesning og oppgaveskriving burde vært fokus. Hva skjer med den mekanismen i kroppen som liksom skulle fortrenge sånt til ferien?

Lenke til kommentar

*shake hands - do some gangster gests with thii hands - lek proffbokser og ta deg på pungen - halla kiz, ossen går'e - denga no'n i det siste? - avtale å henge etter skolen, kanskje røyke litt - snakkes da kiz, må gå til timen å skulke....*

:ermm:

Lenke til kommentar

Var sarkasme. Synes det er sykt irriterende selv... Spesielt utlendinger som gjør det (generalisering på det verste og rasiststempel i panna).

Lenke til kommentar
*snip*
Merkelig nok er det nesten alltid jenter som tror de bare kan brøyte seg frem som de vil. Før tenkte jeg at det var fordi de ikke risikerte å få bank, men selv bolere på 2,10 oppfører seg ikke sånn. Nå tror jeg det skyldes at de tenker "tihi, vi skal lizzm bort dit dah, vi kan bare løpe gjennom denne folkemengden her dah lizm, bare dytte _litt_ azz, tihi." Fjortiss er ikke en alder, det er en psykisk deformering.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...