Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ogjeg har spist MYE JUNK food.. men blir jeg feit? NeeeeeeeI!

Husk at selv om det ikke syns på utsiden, så er det veldig lite gunstig for kroppen å spise usunt. Å ikke være feit er ikke det samme som å være sunn. Det er mengden det kommer an på, ikke om du spiser usunt.

iknow;p slutta jævlig fort når jeg fikk høre det for noen par år sida..

Lenke til kommentar
Når helsefolk sier "Få dem ut av huset, ikke bare sitt foran datan.. det er ikke noe rart at folk blir feite" For det første.. Hvorfor i helvete er ikke jeg feit? jeg har sitti foran datan/tvn etc LIKE mye som en tjukk person Ogjeg har spist MYE JUNK food.. men blir jeg feit? NeeeeeeeI!

Så nei, man blir ikke feitere av å bare sitte foran datan. Enten så er det fordi jeg har høy forbrening eller er det bare de som tar feil.

Lev livet!

EDIT: la til qoute

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

At den forbanna engelsk læreren er så forbanna retard. Ok, hør nå:

Dette her skjer HVER jævla time. Hvorfor lærer hu ikke?!?!?!?!?!

Jeg sitter på første rad. og i hver engelsk time skjer dette:

Lærer putter cd I PC-en.

"Alexander (altså meg), Hvordan funker dette igjen?"

" Du må trykke på Min datamaskin også på Dvd-Disk stasjonen"

"ja, sånn var det"

Altså. det skjer HVER TIME. hvordan er det mulig? greit nok at hu er godt over 50, men dem må da huske noe? Tenk på alt vi må huske på iforold til dem. det er jo helt latterlig. blir deprimert=(

/wrist

Lenke til kommentar
Folk som forventer å få utbetalt over 4000,- av en liten kiosk som tippepremie. Det irriterer meg skikkelig. Særlig når de kjefter på meg fordi jeg ikke kan betale det ut.

haha, den irriterer meg og! Og prøve å forklare at det er slik at man ikke kan få tatt ut mer enn 1000kr hos de fleste komisjonærer er jo helt blokka! Og folk som tror bare butikken er en minibank! Eller at jeg kan gi prosenter. Eller folk som kjefter på meg fordi andre kjører feil ut fra utkjøringa der jeg jobber!

Usj.

Og jeg irriterer meg faktisk litt over meg selv nå fordi jeg er sulten men ikke orka å gå å lage meg en skive, så nå legger jeg meg sulten i stede

Lenke til kommentar
Folk som forventer å få utbetalt over 4000,- av en liten kiosk som tippepremie. Det irriterer meg skikkelig. Særlig når de kjefter på meg fordi jeg ikke kan betale det ut.

haha, den irriterer meg og! Og prøve å forklare at det er slik at man ikke kan få tatt ut mer enn 1000kr hos de fleste komisjonærer er jo helt blokka! Og folk som tror bare butikken er en minibank! Eller at jeg kan gi prosenter. Eller folk som kjefter på meg fordi andre kjører feil ut fra utkjøringa der jeg jobber!

Usj.

Og jeg irriterer meg faktisk litt over meg selv nå fordi jeg er sulten men ikke orka å gå å lage meg en skive, så nå legger jeg meg sulten i stede

Si til dem at du ikke er noen minibank, det pleier å funke, samtidig som du henviser dem til nermeste minibank. Pleier å funke for meg.

Lenke til kommentar

Åh, dæven jeg er lei av tråder hvor folk roper om hvordan de har sluttet å spille et MMORPG og hvor dårlige karakterer de har fått mens de spilte det, og dill og dall og fanteri i faen. For svarte, ta ansvar for egne handlinger og ditt eget nakkeskinn om du gjør det dårlig på skolen og "what-the-fuck-not". Skikkelig deilig å kunne skylde på et spill når man i latskap ikke tørker seg i ræva og driten hoper seg opp! :w00t:

Jo dæven, glemte en ting: Trege folk som går 3 i bredden og stopper rett utfor inngangen av et kjøpesenter/butikk eller lignende og sperrer veien som noen tykke udyr. Lørdager og kjøpesenter er et stress uten like, og når jeg atpåtil er sulten, trøtt og kaffetørst er det helt grusomt, føler at jeg har lyst til å flippe når jeg må vagge bakom noen treige "gangstere" som går sjøgang i de svære buksene sine, før jeg blir møtt av en sky av Prince Mild og Petterøes, pøst ut av ekle fjortisjenter med blodåre-armer og blåfrosne lepper når jeg endelig kommer ut. Og da regner det selvfølgelig ute og jakken som liksom skulle være vanntett suger til seg regnet som en jævla svamp.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...