Left Blank Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 At så mange sier "jeg skal det og det på torsdagen" irriterer meg. Hvorfor ikke bare si onsdag, torsdag, fredag, osv., uten den dumme en-en på slutten? Haha, gold. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Irriterer meg over folk som tar PC-en min og gjør masse snusk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, det er ikke ventetid grunnet stor pågang, det er ventetid grunnet forpult talentløs underbemanning. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Irriterende å ikke få den helsikes projektoren til å dukke opp i listen når jeg benytter meg av Wi-Fi-kortet, kun når jeg bruker kablet nettverk. WTF? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Folk uten sosiale antenner. Og det finnes mange av dem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 At -Ubuntu på min bærbar er omtrent like stabilt som en ihjelkonfigurert nokia n80 med personlighetsforstyrrelser. -Jif for vinduer og speil stinker som et helvete. -tiden går for fort og for sakte på samme tid. -jeg ikke lenger har en gigantisk matbutikk med bra utvalg fem minutters gange unna. -Rema 1000 og den nærmeste ICA-butikken har et elendig utvalg -ting plutselig er blitt borte av seg sev Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 At alle GODE pastiller ect. absolutt skal ha en LAKSERENDE virking. Sitter og driter as we speak etter en pakke extra pastiller med lakris smak. (farlig gode) Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Haha, du blir immun mot den lakserende effekten etter en stund Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du pc på dass? :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Den lakserende virkningen slike produkter har er så liten at man merker sannsynligvis ikke noe til det uansett. Endret 23. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) ...Untatt ved store inntak selvfølgelig Endret 23. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Når kheege folk går med STRIKKER rundt beinet. Hva faen? Det irriterer meg så sykt, i tillegg ser man ut som en forbanna idiot også >< EDIT: leif Endret 23. oktober 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vel, man må i så fall spise mange, mange pakker veldig fort. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Når kheege folk går med STRIKKER rundt beinet. Hva faen? Det irriterer meg så sykt, i tillegg ser man ut som en forbanna idiot også >< EDIT: leif Kheege? Kule? Sosser? Wannabe sosser? Men ja, ser helt tåpelig ut, like ille som å stappe buksa ned i sokkene.. (Ikke skyld på sykkelen, mange av de jeg har sett har ikke sittet på en sykkel på mange år, I guess) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vel, man må i så fall spise mange, mange pakker veldig fort. To pakker for dagen er nok til at man merker den lakserende effekten godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du pc på dass? :!: Dette var det første jeg tenkte på. Kanskje PSP etc? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Når kheege folk går med STRIKKER rundt beinet. Hva faen? Det irriterer meg så sykt, i tillegg ser man ut som en forbanna idiot også >< EDIT: leif Kheege? Kule? Sosser? Wannabe sosser? Men ja, ser helt tåpelig ut, like ille som å stappe buksa ned i sokkene.. (Ikke skyld på sykkelen, mange av de jeg har sett har ikke sittet på en sykkel på mange år, I guess) I min ordbok er kheege folk sosser, ja =) Og det er faktisk akkurat det de gjør, de stapper boksa ned i sokkene, og i tillegg bruker 3-4 strikker rundt. Hvor er poenget? Fortell meg hvor det skal se bra ut? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen av de som har med seg kassegitar på fest og begynner å spille og overdøve musikken. Funker bare ikke for meg. Greit en kan spille, men er lite nødvendig å sitte og spille hele kvelden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Irriterer meg at folk tror de kan spille gitar fordi de kan "smoke on the water" på gitar. Og at jeg må opp ca 5 på morgenen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Når helsefolk sier "Få dem ut av huset, ikke bare sitt foran datan.. det er ikke noe rart at folk blir feite" For det første.. Hvorfor i helvete er ikke jeg feit? jeg har sitti foran datan/tvn etc LIKE mye som en tjukk person Ogjeg har spist MYE JUNK food.. men blir jeg feit? NeeeeeeeI!!! Så nei, man blir ikke feitere av å bare sitte foran datan. Enten så er det fordi jeg har høy forbrening eller er det bare de som tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg