Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At

-Ubuntu på min bærbar er omtrent like stabilt som en ihjelkonfigurert nokia n80 med personlighetsforstyrrelser.

-Jif for vinduer og speil stinker som et helvete.

-tiden går for fort og for sakte på samme tid.

-jeg ikke lenger har en gigantisk matbutikk med bra utvalg fem minutters gange unna.

-Rema 1000 og den nærmeste ICA-butikken har et elendig utvalg

-ting plutselig er blitt borte av seg sev

Lenke til kommentar
Når kheege folk går med STRIKKER rundt beinet. Hva faen?

Det irriterer meg så sykt, i tillegg ser man ut som en forbanna idiot også ><

EDIT: leif

Kheege? Kule? Sosser? Wannabe sosser?

Men ja, ser helt tåpelig ut, like ille som å stappe buksa ned i sokkene.. (Ikke skyld på sykkelen, mange av de jeg har sett har ikke sittet på en sykkel på mange år, I guess)

Lenke til kommentar
Når kheege folk går med STRIKKER rundt beinet. Hva faen?

Det irriterer meg så sykt, i tillegg ser man ut som en forbanna idiot også ><

EDIT: leif

Kheege? Kule? Sosser? Wannabe sosser?

Men ja, ser helt tåpelig ut, like ille som å stappe buksa ned i sokkene.. (Ikke skyld på sykkelen, mange av de jeg har sett har ikke sittet på en sykkel på mange år, I guess)

I min ordbok er kheege folk sosser, ja =) Og det er faktisk akkurat det de gjør, de stapper boksa ned i sokkene, og i tillegg bruker 3-4 strikker rundt. Hvor er poenget? Fortell meg hvor det skal se bra ut?

Lenke til kommentar

Når helsefolk sier "Få dem ut av huset, ikke bare sitt foran datan.. det er ikke noe rart at folk blir feite" For det første.. Hvorfor i helvete er ikke jeg feit? jeg har sitti foran datan/tvn etc LIKE mye som en tjukk person Ogjeg har spist MYE JUNK food.. men blir jeg feit? NeeeeeeeI!!!

Så nei, man blir ikke feitere av å bare sitte foran datan. Enten så er det fordi jeg har høy forbrening eller er det bare de som tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...