Laffe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Komme gruppe med folk som ikke gjør en dritt og som ikke kan gjøre de tinga man ber om selv om det "lite" iforhold til det andre gjør.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja enig. folk som tror folk som hører på Black metal er emoer!! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja enig.folk som tror folk som hører på Black metal er emoer!! så ENIG.. Alt er jo EMO tildags. Bare man går med svart genser eller bukse whatsoever.. så er man automatisk emo. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det virker som om vi "PC-nerder" generelt sett har litt bedre peiling på ting og tang. Noen som er enig? Nei, selvfølgelig ikke. "Vi" kan bare litt mer enn den gjennomsnitlige nordmannen om datamaskiner og andre elektroniske duppeditter, fordi det er noe vi finner underholdende. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 At så mange skriver "almenn" er litt irriterende. Gikk litt fort der ja. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det virker som om vi "PC-nerder" generelt sett har litt bedre peiling på ting og tang. Noen som er enig? Nei, selvfølgelig ikke. "Vi" kan bare litt mer enn den gjennomsnitlige nordmannen om datamaskiner og andre elektroniske duppeditter, fordi det er noe vi finner underholdende. Rait, chicks utklasser oss i motemerker. (De fleste av oss.) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 At mobilen min kræsjer oftere enn en ubuntuinstallasjon på en nyere acerlaptop med nvidiabrikkesett. I tillegg varer batteriet knapt en dag, og den jævla laderen er herpa og funker bare når den er satt forsiktig skeivt halvveis nedi stikkontakten. Argh! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, hvorfor ser jenter ned på folk som er flinke med pc og skole? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Rait, chicks utklasser oss i motemerker. (De fleste av oss.) Jeg tipper du slår meg i motemerker. :\ EDIT: Og jeg ser ikke ned på nerder. Nerdegutter er nice. Endret 22. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, hvorfor ser jenter ned på folk som er flinke med pc og skole? "Nerd" Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Profilbilde til Skarstad irriterer meg, ser ut som om han er 30 år, og har bilde av sønnen sin.. (No offence) Endret 22. oktober 2007 av Nautique Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 At jeg ikke har kontanter... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Profilbilde til Skarstad irriterer meg, ser ut som om han er 30 år, og har bilde av sønnen sin.. (No offence) Fint å vite at jeg fremstår som så moden, da. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det virker som om vi "PC-nerder" generelt sett har litt bedre peiling på ting og tang. Noen som er enig? Det skal du ikke se bort ifra nei! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen av dem har peiling på å unngå å dra opplagte konklusjoner i hvert fall. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 At jeg tydeligvis er allergisk mot Dowe såpe, og må dusje en gang til Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Plingelyder fra nyere biler, som sier fra når: du ikke har på belte, når bilen står i gir, når lyset er på, når døren er åpen, når nøkkelen er i, når nøkkelen er utenforbilen, når panseret er åpent, for og nevne noe......... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Foreldre som stapper i sine overvektige barn, enda mere junk og feit mat.. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg blir også litt irritert over slikt. Om man er feit selv, så burde man ihvertfall passe på at barna ikke blir det også? Overvektige foreldre har ofte overvektige barn. Lite ansvarsfult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg