Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe irriterer meg

Ok.

Irriterer meg grenseløst over folk som uten mål eller vilje til å prøve å sette seg inn i den man kommuniserer med sin tankegang. Om jeg skriver almenn så skjønner du veldig godt hva jeg prøver å si. Ingen vits å dunke seg i panna av den grunn...

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Snip

haha.. Jeg er glad at vi ikke har noe sånne på skolen vår.

menne hvor er lærerene når folk spiller cs? greit at de spiller spill i friminutte men i timene da begynner jeg å lure.

Vi har en lærer som overvåker alle macene.. ser han vi gjør noe som IKKE har noe med faget o.l så får vi anmerkning;O

EDIT:

børsen;/

tapt penger? tongue.gif

Jaaa! :=)

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Forbanna Gilde påleggspakker :hrm:

Åpne lukke my ass!

Når du først har åpnet en pakke kjøttpålegg går det faen ikke ann å lukke igjen, å om man ikke har en pose å ha det i så blir pålegget eller posjonsosten sur å fæææl på 2 dager.

Gilde har noe å lære av Prior, går hvertfall ann å lukke Prior sine å spise av det 3 dager etterpå!!

Lenke til kommentar
Irriterer meg grenseløst over folk som uten mål eller vilje til å prøve å sette seg inn i den man kommuniserer med sin tankegang. Om jeg skriver almenn så skjønner du veldig godt hva jeg prøver å si. Ingen vits å dunke seg i panna av den grunn...

Vet ikke om den var rettet mot meg eller Skarstad. Skarstad sier han irriterer seg over skrivemåten. Det gjør ikke jeg, skrivefeil er lov (irriterende til tider, men ikke ulovlig), men å si at man går "allmenn" når man mener studiespesialisering er litt teit, siden allmenne fag (studiespesialisering) har skiftet navn, og allmenne fag nå faktisk er allmenne og økonomiske fag.

Lenke til kommentar
Eplefe irriterer meg

Du er tom for dårlige og grunnløse argumenter i tungesplittingstråden, så du lar meg faktisk irritere deg? Det er litt søtt. :wee:

Har ingenting med tungesplittingstråden å gjøre, bare at du skal være så pirkete med dette med allmenn, uansett om det har skiftet navn eller ikke, kan du vel prøve å forstå. Hva så om det heter allmenn, eller allmenne og økonomiske fag. Irriterer meg fortsatt over deg eplefe.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Vet ikke om den var rettet mot meg eller Skarstad. Skarstad sier han irriterer seg over skrivemåten. Det gjør ikke jeg, skrivefeil er lov (irriterende til tider, men ikke ulovlig), men å si at man går "allmenn" når man mener studiespesialisering er litt teit, siden allmenne fag (studiespesialisering) har skiftet navn, og allmenne fag nå faktisk er allmenne og økonomiske fag.

Ja huff. Var egentlig ment mot dere begge. Poenget var at selv om du lett forstår at en person mener almenn eller studiespesialiserende så lar du deg irritere. Noe jeg ser på som poengløst (og valgte å bruke ordene "irriterer meg grenseløst").

Mener du det samme om det som tidligere het sivilingeniør, som nå heter Master of Science/technology (eller noe sånt)? Alle skjønner hva du mener når du sier sivilingeniør uansett.

(Hah, min endring..)

Endret av chokke
Ryddet litt smått ~Alastor
Lenke til kommentar

I dag i den ene timen så hadde vi bærbare PC-er. Så sier noen ta på musikk til en jente og da sier en gutt "Nei ikke gidd, hun hører jo bare på black metal" (hun hører på atrytu og canibal).

Jeg skriker ut i et latterbrøl så høyt og lenge at læreren ble ganske så forundret, tørker tårene og ser at gutten sitter med et dønn alvorlig fjes og ikke skjønte hva som var så morsomt.

Jeg sier "tror du seriøst at det er black metal"? da svarer han det mest irriterende svaret/argumentet jeg hater så mye at jeg kunne dø hvis folk sluttet og si det :"hva er gale? de skriker jo"

Herrgud får noen Tards, fy faen jeg hater slike folk av hele mitt hjerte!! BM pga de skriker? da jeg sa at det var et tragisk forsøk på og være metal ble han(og mange flere) fornærmet. Idioter :no::angry:

Sorry for forvirrende innhold og skrivefeil.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar

Fy faen så enig, Bat! En kjærring kaller all musikk med growling for "geite-rock". Og når hun sier hvorfor de bandene HUN liker er best: "Fordi de ligger på 8. plass på listen over tidenes band."

FOR HELVETE, ER IKKE NOE SOM HETER TIDENES BAND! Og lister er faen bare teite. Lister over beste trommis. Trommiser (et eksempel) har hver sin spesialitet. Mike Portnoy har teknikk, en annen kan ha sinnsyk fart etc. etc.

Geiterock my ass, bare fordi hun liker David Bowie og Blondie, hva faen er det for en musikk da? Hønse-core?

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar

Nå mente jeg faktisk ikke i dagligtalen. Altså, i dagligtalen sier jeg og at jeg går allmenn, det er liksom sånn det alltid har vært, og det er det folk som oftest forstår. Men når noen spørs spesifikt hvilken linje jeg går, så svarer i hvert fall jeg "Studiespesialisering med programfag samfunnsfag og økonomi", for da regner jeg med de vil ha et svar som jeg ville ventet om jeg spurte spørsmålet.

EDIT: Og der fikk du og svar, Sonja84. Jeg er pirkete, det kan du ta faen på. Det kalles for å være faktaorientert. I stedet for å bare gi helt faen, så bryr jeg meg i stedet. Jeg bryr meg om grammatikk og, og folk bitcher med meg for det og. Jeg gir like godt faen i dem som jeg gir i andre som irriterer seg over meg. :)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

I dag velger jeg å irritere meg over:

- Folk som til stadig kommer for sent på forelesningene

- Folk som kommer for sent og bruker den automatiske døråpneren (den bråker noe helt forferdelig)

- Folk som sitter på en forelesning og på død og liv skal prate om hvor kult vorset var i helga. Jeg trodde det var forbeholdt fjortisser...

- Folk som bestandig går fem minutter før forelesningen er ferdig og bruker døråpneren!

- Forelesere som kommer når forelesningen skal starte. Det skader ikke å komme noen minutter før slik at en får testet om mikrofonen virker, svamp er tilstede og lignende...

Kjære late folk: Den døråpneren er plassert for at det skal være lettere for folk som er funksjonshemmet å komme inn, ikke for å forstyrre forelesningen

Lenke til kommentar
Enig med deg Fancypants, mange sier at musikken min suger pga de aldri har hørt om dem...Hva slags jævla argument er det? :confused:

Minner meg om enda en ting om den jenta der. Vi satt å diskuterte, hun gikk tom for argumenter mens jeg satt med fem esser, for å si det slikt. Så sier hun dette geniale utsagnet: "Vel, jeg er ikke idiot som sitter å skriver sitater!" Altså, hvem i helvete siterte jeg? Jeg siterte ingen. Jeg bare sa at hun er idiot som følger lister. (Glømt de andre argumentene.) Med en gang jeg nevner et band de ikke har hørt om "Åja, den hylingen, ja. Noe dritt!" Akkurat det samme tenker vi når vi hører musikk som 2 nerder har laget, med et fancy musikkprogram som de har skjøllt ned fem tusen kroner i doen med. De hater metal, vi hater Hip Hop, Trance etc. Jeg kan respektere det til tider, men når de rakker ned fordi jeg hører på "brøle" musikk, da får jeg lyst til å slegge vedkommende veggimellom.

DÈT irriterer meg grenseløst.

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...