vStyle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nei, fordi du ikke vet hva du snakker om. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Half life går ikke under gode spill" populære spill kanskje, men ikke gode... VG lista topp 10 er populære sanger, ikke gode. Hva er så et godt spill, da? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 At det tar tid før jeg får tilbake bærbare'n;( Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Han liker sikkert sånne pek-og-klikk-spill. Old shkool adventure. Egentlig så håper jeg at de lager oppfølgere til Blue Shift og Opposing Force. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Grammatiske feil i lærebøker. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Half life går ikke under gode spill" populære spill kanskje, men ikke gode... VG lista topp 10 er populære sanger, ikke gode. Hva er så et godt spill, da? Strategispill. Heroes, age of empires. (Lenge siden jeg spilte det nå, 4-5 år. Spiller for det meste Cod på Xbox. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Strategispill. Heroes, age of empires. (Lenge siden jeg spilte det nå, 4-5 år. Spiller for det meste Cod på Xbox. Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Om du ikke liker førstepersonskytere i det hele tatt skjønner jeg ikke hvorfor du kritiserer HL2 på den måten. Det er stor forskjell på å si "HL2 suger" og "jeg liker ikke FPS-sjangeren." Forresten: AoE går ikke under gode spill" populære spill kanskje, men ikke gode... VG lista topp 10 er populære sanger, ikke gode. Endret 22. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Forresten: AoE går ikke under gode spill" populære spill kanskje, men ikke gode... VG lista topp 10 er populære sanger, ikke gode. AoE er et bra spill, det er balansert, mange muligheter og grafikken er ikke gale i forhold til produksjons år... Dessuten er det faktisk mulig å lære litt i det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Folk som ikke skjønner seg på satire. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Folk som må skrive alt på den her måten i denne tråden. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vel, emnets tittel legger jo opp til det. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Grammatiske feil i lærebøker. Den er slem. Spesielt på viktige ord. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Grammatiske feil i lærebøker. Eller matematiske feil i matte/fysikk bøker. Ikke nok med at man ikke skjønner driten til å begynne med, man skjønner heller ikke hvor de får tallene sine fra. Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 børsen;/ tapt penger? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Folk som går Media og Kommunikasjon fordi de tror de skal spille CS i 3 år. Få er faktisk interessert i faget, de tror bare det er 3 år med fri bruk av tekniske hjelpemidler som de tror de mester fullt ut. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt "Gå lang, flash CV" eller "jeg er pro i photoshop" og for ikke å snakke om nickene deres i CS, som de for en eller annen merkelig grunn bruker "IRL" som det så fint heter (in real life(?)) Jeg hater "whiggas" som tror de er de eneste i verden. Som tror de kan spille deres utrolige irriterende musikk i klasserommet så høyt de vil. Som ennå på videregående tror det er utrolig kult å skippe leksene. Som sier "Faan asså, vi bør få avspasering" for hver lille time de må bruke ekstra på skole-relaterte aktiviteter. Vi fikk i lekse å lese en bok i høstferien, det første jeg hørte var "faan, forventer du at vi skal lese rundt 300 sider på èn uke?!!" Fy faan hvor utrolig irriterende dette er, jeg trodde vi var heldige å fikk luket bort idiotene ved å gå media, hvor i alle fall jeg trodde karkatersnittet var litt høyere enn hva det var. Kan de ikke bare ha seg på mekken, elektro eller noe slikt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Er vel sånn type "Vi orker ikke å gå almenne, derfor går vi media istedet" Jeg går nå almenne, å mange i klassen har gått medier tidliger. Men byttet til almenne for å få mindre fag. De er no bråkmakere. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 At så mange skriver "almenn" er litt irriterende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg irriterer meg over at folk skriver allmenn (almenn) når de mener studiespesialisering og ikke allmenne økonomiske fag. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Eplefe irriterer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg