Snublefot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg klarte en gang å tråkke på en veps så den stakk meg i storetåen, 2 ganger på en og samme dag. Jeg var liten, men husker forsatt hvor vondt det var. Er liksom ikke vanligeste stedet å bli stukket, og i hvertfall ikke to ganger på rad. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Folk som ikke bruker blinklys får meg til å få lyst til å gå ut av bilen og slå de hardt i magen. Jeg stopper i rundkjøringen og venter, men så kaster de seg ut til venstre. Huff. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Er det bare meg, eller bytter moderatorer til sære navn nå? b-real har jo bytta til colbert08.org Kanskje jeg skal bytte til "B-Real" med "" for moro skyld? typo Endret 21. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det bare meg, eller bytter moderatorer til sære navn nå? b-real har jo bytta til colbert08.org Kanskje jeg skal bytte til "B-Real" med "" for moro skyld? Ja! Bytt navn til b-real og bruk den gamle avataren hans. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor mange for? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nå går vi vel litt off-topic, gjør vi ikke? Kanskje vi skal prøve å holde oss til temaet? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 foor;D At jeg har brukket beinet!! RETT FØR VINTERSESONGEN! Hvorfor meg`. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Okey. Det irriterer meg at B-real har skiftet navn, og ingen tar navnet hans. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vel, jeg ble bannet i fjorten dager for å ta avataren til en moderator, så hvem vet hva som vil skje om man tar navnet. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 En jævla idiot på Muse konserten i går. Sto med ansiktet sitt trykket opp i mitt og ropte på en som stod bak meg. Fortalte han hva jeg mente også. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vel, jeg ble bannet i fjorten dager for å ta avataren til en moderator, så hvem vet hva som vil skje om man tar navnet. Da tror jeg at jeg dropper det foreløpig, men jeg pmer b-real nå og ser hva det blir til.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 bare lurer..men hva heter B-real nå? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Først byttet han til colbert08.org, men nå lurer jeg jammen meg på om han bare kaller seg colbert. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jau, han bytta nå nettopp. Den tosken...... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg hadde en veps i dyna i sommer. Skal si jeg var kjappt ute av senga da jeg hørte summinga. Det var så sinnsykt høyt også! Jeg hadde død på meg. Eller rettere sagt besvimt av skrekk. Jeg er seriøst redd for veps og løper langt til helvete om de begynner å bli innpåslitne. Det kan ha noe med at jeg har blitt stukket x antall ganger når jeg var liten. :o da er vi to! . On topic: folk som er venn den ene dagen og uvenn den andre <.< irriterer meg! Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jenter som tror de kan snike i øl-køen bare fordi de er pene. Hater meg selv som aldri tørr å konfrontere de med saken. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 irriterer meg at Brann har feiret gullet før de har fått det!! greit nok når det er klart men vent til da Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Irriterer meg at folk har så lyst til å ødlegge. Jeg hadde fest fredagkveld og det gikk litt hardt for seg.^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg