Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg drikker vann når jeg kjeder meg eller er trøtt. Oo

Jeg hadde hvert glad om det var meg, jeg ender ofte opp med hodepine pga jeg glemmer å drikke.

Atm irriterer jeg meg over harddisken i laptopen min, høres ikke ut som livsgleden dens er helt på topp lengre.

Den driver å spinner opp å begynner å lese/skrive, så KLAKK!, så parkerer den, høres ikke spesielt sundt ut, og jeg er redd jeg må handle ny disk til den om ikke lengre :\

Jævla emodisk, slutt å skade deg selv! :mad:

Lenke til kommentar
At hver gang jeg rydder rommet så er det like rotete dagen etter. Hvordan klarer jeg det? Det burde være menneskelig umulig. :roll:

Ergo du er ikke menneskelig.

En logisk brist fant sted.

Har gitt opp å rydde, selv om jeg kun bruker skolebøkene fra rommet så ser ting til å flyte utover og se ut som et bomba horehus...

Lenke til kommentar
Jeg hadde hvert glad om det var meg, jeg ender ofte opp med hodepine pga jeg glemmer å drikke.

Jeg har sluttet å få hodepine, så hver gang etter at jeg har drukket skikkelig må jeg "venne meg til" å drikke lite igjen. _Det_ er irriterende.

Lenke til kommentar
At hver gang jeg rydder rommet så er det like rotete dagen etter. Hvordan klarer jeg det? Det burde være menneskelig umulig. :roll:

Har gitt opp å rydde, selv om jeg kun bruker skolebøkene fra rommet så ser ting til å flyte utover og se ut som et bomba horehus...

Jeg er nok ikke perfekt. Søren der falt livet mitt i grus :tease:. Problemet er bare at jeg er skikkelig flink til å rydde, men jeg er enda flinkere til å rote. Jeg har havnet i et dilemma jeg ikke vet helt hvordan jeg skal løse.

Lenke til kommentar

Jeg er nok ikke perfekt. Søren der falt livet mitt i grus :tease:. Problemet er bare at jeg er skikkelig flink til å rydde, men jeg er enda flinkere til å rote. Jeg har havnet i et dilemma jeg ikke vet helt hvordan jeg skal løse.

Skal vi bytte?

Lenke til kommentar

Satans forpulte møkkaunger som snek seg inn bakveien under Sleuth på BIFF og snakket HØYLYTT 20 minutter i løpet av filmen, utelukkende for å være kjipe, og svarte "DU kan holde kjæft" til oppfordring om å dempe seg. Takk for at dere ødela festivalens beste film så langt, helvetes lavpanna bystasjon-chav-fitter av noen Nygårdspark-aspiranter. Skulle gladelig skaffet dere klippekort hos odontologisk alle tre, og det mest irriterende av alt var at jeg lot være.

Lenke til kommentar
En mygg har klart å komme seg inn på soverommet mitt og jeg finner den ikke... Makan til irriterende vesen *zuuum zuuum*

Det som er mest irriterende, er når de oppholder seg rundt øret.

Og dør ikke uansett hva faen man slå de med...!

bzzzzzzzzzzzzzzzzz, du hører den er i nærheten før det plutselig blir helt stille...

Lenke til kommentar
En mygg har klart å komme seg inn på soverommet mitt og jeg finner den ikke... Makan til irriterende vesen *zuuum zuuum*

Det som er mest irriterende, er når de oppholder seg rundt øret.

Og dør ikke uansett hva faen man slå de med...!

bzzzzzzzzzzzzzzzzz, du hører den er i nærheten før det plutselig blir helt stille...

Så summer den langt inne i øregangen og du stikker fingern inn, men myggen har forsvunnet for lengst. En mygg holdt meg våken en hel natt..fy faen så plagsomt...

Lenke til kommentar
Jeg hadde en veps i dyna i sommer. Skal si jeg var kjappt ute av senga da jeg hørte summinga. Det var så sinnsykt høyt også!

Jeg hadde død på meg. Eller rettere sagt besvimt av skrekk. Jeg er seriøst redd for veps og løper langt til helvete om de begynner å bli innpåslitne. Det kan ha noe med at jeg har blitt stukket x antall ganger når jeg var liten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...