Bruker-93156 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Irriterer meg over de forbanna bussene. Om man er 20 meter unna holdeplassen når den svinger inn så kjører den bare, selv om man kommer løpende som en gal. Kom fra trening i dag,med vått hår, og den bare kjørte selv om den så meg.... Reste oppgtt med armene da den passerte meg. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mamma fant nettopp en kondom i Yoghurten min... som faktisk ikke er min engang. Irriterende. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mamma fant nettopp en kondom i Yoghurten min... som faktisk ikke er min engang. Irriterende. Jeg ville blitt kvalm om jeg fant en kondom i yoghurten min. Æsj! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mamma fant nettopp en kondom i Yoghurten min... som faktisk ikke er min engang. Irriterende. Haha! :!: Maks uflaks? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den forbanna overmadrassen min som hele tida sklir halvveis ut av senga! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mamma fant nettopp en kondom i Yoghurten min... som faktisk ikke er min engang. Irriterende. Jeg ville blitt kvalm om jeg fant en kondom i yoghurten min. Æsj! Den var ikke uåpnet da, men ferdigspist, så lå den på golvet mitt ved siden av tv'en, så den ikke selv engang. Før mamma tok den opp. "HVA FAEN?!" så tok hun helt i kanten på den å løftet den opp... Altså, hva skal man si til slikt? Å si "Den er faen ikke min!" funker jo faen ikke. Nå får pappa vite det og hele famillien. Helvete og. Og ja, SuKa. Faen maks uflaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den forbanna overmadrassen min som hele tida sklir halvveis ut av senga! Enten så kan du ta det bittelitt mer med ro, eller så kjøper du borrelås. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 At jeg ikke får tatt bilder nå som jeg trenger KAMERAN! cryy Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jo. Om du sender meg en PM kan jeg vise deg bilde at det kommer sånn irriterende bilde når man oppdaterer/går inn på forumet (selv med firefox) Jeg tenkte på "Nye meldinger"-funksjonen i menyen, da. Uansett, ofte oppdaterer man jo siden uten å scrolle opp til toppen, så da forsvinner notifikasjonen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jo. Om du sender meg en PM kan jeg vise deg bilde at det kommer sånn irriterende bilde når man oppdaterer/går inn på forumet (selv med firefox) Jeg tenkte på "Nye meldinger"-funksjonen i menyen, da. Uansett, ofte oppdaterer man jo siden uten å scrolle opp til toppen, så da forsvinner notifikasjonen. Sant nok. Men står jo en ny melding i stedet for 0 nye meldinger . Kjempeforskjell... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mamma fant nettopp en kondom i Yoghurten min... som faktisk ikke er min engang. Irriterende. Lurer på hva de på fabrikken driver med Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den forbanna overmadrassen min som hele tida sklir halvveis ut av senga! I know exactly what you're talking about! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 -At fjernkontrollen alltid ligger utenforbi rekkevidde så jeg må reise meg opp for å hente den. Urettferdig verden, ikke sant? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 -At fjernkontrollen alltid ligger utenforbi rekkevidde så jeg må reise meg opp for å hente den. Urettferdig verden, ikke sant? Har ingen fjernkontroll til TVen jeg *savne* Må ut av senga, og så bort til TVen hver gang Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Sant nok. Men står jo en ny melding i stedet for 0 nye meldinger . Kjempeforskjell... Har aldri sett den forandre seg, jeg, i hvert fall ikke før oppdateringen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mamma fant nettopp en kondom i Yoghurten min... som faktisk ikke er min engang. Irriterende. Kanskje Tine har begynt med en "mot eids" kampanje? Eller de putter "leker" i yoghurten så det blir mer gøy å spise! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg syns det er irriterende at jeg fikk en regning på 3200,- fra skolen for materiellbruk. Har brukt 1 brennedvd elsn. av skolen, så jeg fatter ikke hvor de tar det tallet av. EDIT: Går MK, bruker egen laptop og eget kamera. Har ikke brukt noe forbruksmateriell fra skolen, så det virker litt rart. Endret 20. oktober 2007 av ze5400 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) kanskje utskrifter ogsånt? sikker på at dere ikke ha fått "ekstra" materiell? Her på skolen vår må vi betale 1kr for hvergang vi skal skrive ut noe.. EDIT: MK? sikker på at dere ikke har fått noe hardisker, hodetelefoner eller lignende? Endret 20. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg syns det er irriterende at jeg fikk en regning på 3200,- fra skolen for materiellbruk. Den er litt drøy. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mamma fant nettopp en kondom i Yoghurten min... Den setningen er bare... episk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg