Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aidskake: Drikker du brus- må du bare akseptere at det skal være kullsyre inni der, drikk heller juice om du absolutt må ha noe søtt.

Irriterer meg over nrk-lisensen, hvorfor skal jeg betale for å se på tv, holder det ikke med at jeg har betalt for tven?

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Irriterer meg over syklister i bilveien, finns det ikke en lov imot det?

Dette har vi tatt opp før (søk!), og sykkel er kjøretøy og skal derfor ikke være i gangveien.

Det er vel sånn at du kan sykle på fortau om du ikke er til hinder eller ulempe for fotgjengere? :hmm:

On Topic: Irriterer meg at jeg sagde meg i fingeren med elektrisk stikksag i stad. Ba om det også, holdt rett under der jeg skulle sage, huff så distre jeg er. :p

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

"Wheelman er rød på nesen, tra lala la la la laaa" (Regner med dere kan rudolfsangen :p)

Irriterer meg at søstra mi absolutt skulle bort og se en film på en kanal vi ikke har her hjemme. og jeg måtte gå ut, i 2 minusgrader, klokka halv 11 på natta og hente hu laangt unna... Og, det er ikke lurt og gå ut i 2 kalde med nydusja hår, for når du kommer tilbake har bittesmå istapper hengene ned fra panneluggen :hrm:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...