theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 At det er så vilt mye kullsyre i pepsi max. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 SURE GAMLE KJERRINGER ER JEVLI IRRITERENDE Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Aidskake: Drikker du brus- må du bare akseptere at det skal være kullsyre inni der, drikk heller juice om du absolutt må ha noe søtt. Irriterer meg over nrk-lisensen, hvorfor skal jeg betale for å se på tv, holder det ikke med at jeg har betalt for tven? Endret 19. oktober 2007 av Sonja84 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 At det er så vilt mye kullsyre i pepsi max. Rist den da... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Aidskake: Drikker du brus- må du bare akseptere at det skal være kullsyre inni der, drikk heller juice om du absolutt må ha noe søtt. Jeeeeeeezez. Urge har ikke like mye kullsyre, f.eks. Men har vi urge, eller? Nei. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg syns det er forbanna flott å få en faktura som gjelder et helt år med kommunale avgifter. 2000kr går opp i flammer. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er vel ikke mer kullsyre i Pepsi Max enn andre bruser, men jeg er helt enig med at den skummer sykt mer. Brus er jo saft med kullsyre egentlig. men men .. jaja .. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er vel ikke mer kullsyre i Pepsi Max enn andre bruser, men jeg er helt enig med at den skummer sykt mer. Kan være en reaksjon med andre stoffer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er vel ikke mer kullsyre i Pepsi Max enn andre bruser, men jeg er helt enig med at den skummer sykt mer. Kan være en reaksjon med andre stoffer Kan også være det omvendte av det motsatte som er skyld i skummingen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Når jeg sender bursdagsmeldinger til de som har bursdag her på forumet, og ikke får svar. Why do i even bother Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Når jeg sender bursdagsmeldinger til de som har bursdag her på forumet, og ikke får svar.Why do i even bother Du er jo bare snill, det jo ikke din feil at folk er frekke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vel, PM funksjonen er jo helt klikk. Det står aldri om man har fått noen nye meldinger. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Irriterer meg over syklister i bilveien, finns det ikke en lov imot det? Dette har vi tatt opp før (søk!), og sykkel er kjøretøy og skal derfor ikke være i gangveien. Det er vel sånn at du kan sykle på fortau om du ikke er til hinder eller ulempe for fotgjengere? On Topic: Irriterer meg at jeg sagde meg i fingeren med elektrisk stikksag i stad. Ba om det også, holdt rett under der jeg skulle sage, huff så distre jeg er. Endret 19. oktober 2007 av Lefse Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vel, PM funksjonen er jo helt klikk. Det står aldri om man har fått noen nye meldinger. Jo. Om du sender meg en PM kan jeg vise deg bilde at det kommer sånn irriterende bilde når man oppdaterer/går inn på forumet (selv med firefox) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har merket at noen har en bug, at det kommer opp at man ikke har fatt noen nye meldinger. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Akkurat nå er jeg passe irritert over Idol, fatter ikke at jeg pleide å like det, arrrgh!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Irriterer meg over at jeg ikke finner de falske øyevippene mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Når webhosten faller ut når jeg endelig har lastet opp det jeg skal installere! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) "Wheelman er rød på nesen, tra lala la la la laaa" (Regner med dere kan rudolfsangen ) Irriterer meg at søstra mi absolutt skulle bort og se en film på en kanal vi ikke har her hjemme. og jeg måtte gå ut, i 2 minusgrader, klokka halv 11 på natta og hente hu laangt unna... Og, det er ikke lurt og gå ut i 2 kalde med nydusja hår, for når du kommer tilbake har bittesmå istapper hengene ned fra panneluggen Endret 19. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg