ze5400 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 DEt irriterer meg at folk som ze5400 tror at en macbruker betyr alle macbrukere >.< Det irriterer meg at Fox misforstår meg. "over alle mackbrukere som", betyr nemlig ikke "alle mackbrukere", men "de macbrukerene som" Om det var uklart så får du bare irritere deg grenseløst over det Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er irriterende når man har levert en oppgave til læreren og ikke får den tilbake. Læreren sa at jeg måtte holde bedre orden i sakene mine. Jeg sa at jeg var sikker på at jeg hadde levert, men det nektet hun på. Noen uker senere kom hun med den til meg, men hun kom ikke med noen slags unskyldning. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For meg er dette så frustrerene at jeg er nesten vilig til å ta i bruk vold! har seg sånn at vær gang jeg får dra litt tiligere enn vanelig eller klarer å rekke en tiligere buss, så kommer det på en hel hau med 16 17 18 åringer, fra vidregående, det tar 20 minuter fra jeg setter meg på bussen til dem kommer på, så jeg har 20 minutter på å kose meg i fred med musikken min, men da dem kommer på blir det et spetakel og dem skriker å roper og ja, gud veit! det som er det store probleme er at dem tar fram tlfen og setter på en iriterende lyd og setter den på FULL guffe og setter tlfen ved øre mitt! ikke bare mitt men andres også! men jeg har så godt jeg kan, prøvd å igronere dem, men nå er det nokk! neste gang har jeg lyst å grabbe takk i armen hans. og ta fra han tlfen og KNUSE den! i værste fall slå han så hardt i tryne at han ikke tør ø møte opp på skolen på 1 uke! hva skal jeg gjøre? ta tlfen hans? bruke vold? be han gi seg? igronere han? også har vi dissa nisse fjortisene på bussen da.. som skriker så høyt at det ikke går ann å høre på musikk en gang... en annen kar som også hater fjortiser skrek at dem skulle holde kjæften sin, men da kom det jo SEFF en frekk komenter til bake.. AAA det er et fritt land, jeg kan si å gjøre HVA jeg vil! fy faen når han sa det kokte det inni meg, er det mulig at en 8 9 klassing er såå dumme i hue? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis dem holder telefonen helt oppi øre ditt MED VILJE, da hadde jeg ikke nølt med å rive den ut av neven hans/hennes og kaste den til helvete. Jeg forstår godt du blir forbanna av mobiltelefoner på bussen, tar selv buss som bruker 45 minutter hver vei, heldigvis slutter jeg 16 og skolen 15, så jeg kommer ikke på samme bussen... Noe som irriterer meg grenseløs er folk som sparker i seteryggen på bussen Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis dem holder telefonen helt oppi øre ditt MED VILJE, da hadde jeg ikke nølt med å rive den ut av neven hans/hennes og kaste den til helvete.Jeg forstår godt du blir forbanna av mobiltelefoner på bussen, tar selv buss som bruker 45 minutter hver vei, heldigvis slutter jeg 16 og skolen 15, så jeg kommer ikke på samme bussen... Noe som irriterer meg grenseløs er folk som sparker i seteryggen på bussen JA!!! faen nå kom jeg på nå tirsdagen da alle fjortis jente satt baki der jeg satt og skulle absålutt se han KJEKKE gutten ved nabo bussen! og dem snudde seg om sparka... faen! hva skal man si til folk som faen ikke klarer å holde kjæft eller sitte rolig? buss sjøføreren gir blanke f! han tjener bra nokk. så han er glad og fårnøyd! jævla kapetalist! stresser seg igjennom trafikken med hylende fjortiser og frustrerene folk som lurer på hva faen det er som skjer! har selv vert en jævla fjortis dritt sekk på bussen! jeg vet åssend det er å skrike å lage bråk! men jeg har blitt kasta av.. og lært min lekse der.. buss skjøfører nå til dags! Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg hater folk som ikke forstår seg på sarkasme! jeg hater folk som ikke har respekt for noen andre! jeg hater folk som sier de kan ting de ikke kan! jeg hater folk som alltid skal fortelle noe kulere og bedre enn det du forteller om! jeg har ikke noe imot homofili, men hater folk som oppfører seg ekstremt homo og overfemi! jeg hater bush! jeg hater mye av den norske statens avigifts regler og budsjett! jeg hater mye mye mer! men tror mange av tingene er bedre å holde for seg selv! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg irriterrer meg litt over folk som ikke kan forskjellen mellom sarkasme og ironi... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kanskje du kan opplyse oss? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) jeg hater folk som ikke har respekt for noen andre! jeg hater bush! jeg hater mye av den norske statens avigifts regler og budsjett! Du er altså en hyklende liberalistisk høyremann? Kanskje du kan opplyse oss? Det ville tatt deg fire sekunder. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Endret 18. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg irriterrer meg litt over folk som ikke kan forskjellen mellom sarkasme og ironi... jeg iriterer meg over folk som deg! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg irriterer meg litt over meg selv noen ganger- fordi at jeg ikke klarer å holde ting tettere til brystet, og derfor forteller alt til alle. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For de som ikke gidder å trykke på linken(e) til Skarstad: Sarkasme: spydighet, spottende bemerkning; bitende hån Ironi: det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom Vil du/dere vite hvorfor? Fordi de fleste sier ironi uansett om det er sarkasme eller ironi, og det irriterrer meg litt å høre på når folk/fjortiser skriker ut "det var jo bare ironi!", eller sier til meg, "nå er du ironisk". Det er ikke noe jeg blir sur over, men lettere irritert, eller oppgitt at ingen vet forskjellen. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Når man skal pelle på en "liten" kvise i ansiktet, og plutselig ser man masse blod på fingrene, og det slutter ikke å blø heller. Og så skal man noe Jeg var på jobb også hadde jeg nettop pelt på en kvise rett over øyebrynet, og så blødde det og rant nedover så det så ut som jeg blødde rett fra øyet. Fikk tørka det bort før noen så det da. Når solen ligger lavt om morgenen og man kjører bil, det kan være litt småirriterendes noen ganger. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Haff. Det at ingen av opplysningene jeg trenger i nettbanken er tilgjengelige atm. Mongoirriterende, ffs! "Ikke tilgjengelig" meg i rumpa. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 At jeg levde lykkelig i troen om at jeg hadde fri fra jobb og skole fra idag og helt til tirsdag, men så fant jeg ut at jeg skal jobbe fredag kveld og lørdag formiddag. Baaah. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Syns det er noe irriterende når folk poster både lengre og enkle, korte tråder her på forumet, med en eller flere skrivefeil i hvert eneste ord. Når man skriver så dårlig norsk så er det ikke noe man er lykkelig uvitende om, og hvorfor da ikke bare skrive tingene først i word, for så å få en rød strek under ordet helt til det er riktig skrevet. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, eller folk som ikke klarer og dele opp teksten, slik at det blir en svær vegg med tekst. Blir både irritert og gidder veldig sjeldent å lese innlegg som er kun ett svært avsnitt. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Folk som leker kule ved å si "Jeg hater folk som tror de vet alt, azza!". Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Irriterer meg over folk som komme med en frekk komentar uansett hva jeg sier, gjør, eller ikke gjør. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, eller folk som ikke klarer og dele opp teksten, slik at det blir en svær vegg med tekst. Blir både irritert og gidder veldig sjeldent å lese innlegg som er kun ett svært avsnitt. Den kan jeg si meg enig i. Klarer ikke å lese eller følge argumentet når det er et eneste avsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg