Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dumme hotmail som blokkerer .exe filer... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 rename fila, og gjør .exe om til .txt eller noe annet. så må mottakeren endre det igjen. Denne metoden funker fint for Gmail hvertfall Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har dessverre ikke tid eller mulighet til det, men skal huske på det. Takk. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har dessverre ikke tid eller mulighet til det, men skal huske på det. Takk. Dæven, du må være en svært travel mann. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Dumme hotmail som blokkerer .exe filer... er det mulig?? last ned winrar fra www.rarlabs.com og pakk ned fila.. det er vel ikke så vanskelig? tar 2 sec Endret 17. oktober 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 rename fila, og gjør .exe om til .txt eller noe annet. så må mottakeren endre det igjen. Denne metoden funker fint for Gmail hvertfall Mener jeg spurte om det tidligere og svaret jeg fikk var at det ikke gikk. Kan hende det kun gjalt bilder da Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har dessverre ikke tid eller mulighet til det, men skal huske på det. Takk. Ikke tid? Holy shit - hvor mye har du på planen, egentlig? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har dessverre ikke tid eller mulighet til det, men skal huske på det. Takk. Ikke tid? Holy shit - hvor mye har du på planen, egentlig? Han er pålogget på forumet, så SÅ opptatt kan han vel ikke være? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har dessverre ikke tid eller mulighet til det, men skal huske på det. Takk. Ikke tid? Holy shit - hvor mye har du på planen, egentlig? Han er pålogget på forumet, så SÅ opptatt kan han vel ikke være? Ingen som er pålogget på forumet er opptatt. Det er det minst dugelige tingen jeg noen gang kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Marianne Aulie. <--- Clicky Hvordan kan man irritetere seg over henne? http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=2492 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan kan man irritetere seg over henne? http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=2492 Ved å la seg irritere av idioti. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hah, elevene burde heller fått bedre karakter jo mindre utringning jentene hadde ja. Vi har en slik en på skolen. Sa at en elev måtte gå å smøre inn puppene med stenstøv (En spesiel sten som kan slepes ned til støv å smøre på hendene, så de blir myke) Han er en idiot... glad jeg ikke har han i noen fag.... Sorry om jeg formulerte meg litt dårlig! Jeg snakka om utringa genser osv. Læreren jeg snakka om har oss i naturfag. En elev spurte: Hvordan lager apene barn? -"Akkurat som oss, dere kan demonstrere på kateteret" Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Traktorer på veien midt i rushtiden. Føirrbainnja! Ikke faen om de blinker ut på et busstopp eller noe før man tuter på de heller. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Irriterer meg grenseløst over alle Macbrukere som ikke vet forsjell på Windows og PC :@ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 De sitter jo pa en PC, sa de burde vite det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Genialt det, når de forklarer hvorfor PC suger Nei det glemte jeg, de har jo aldri noen argumenter EDIT: gidd post før meg da darkness| Endret 18. oktober 2007 av ze5400 Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 DEt irriterer meg at folk som ze5400 tror at en macbruker betyr alle macbrukere >.< Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Traktorer på veien midt i rushtiden. Føirrbainnja! Ikke faen om de blinker ut på et busstopp eller noe før man tuter på de heller. helt enig, kommet forsinket til skolen 3 ganger på akanskje 2uker pågrunn av de. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 DEt irriterer meg at folk som ze5400 tror at en macbruker betyr alle macbrukere >.< Generalisering altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg