chokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Alt for gamle, firkantede, pedofile lærere som gir bedre karakter jo større utringning du har! - Gjør det ganske håpløst for oss gutta. Jenter med mensen som bare roper "jævla tosk" til alt og alle! Sier seg selv. Om du bare skrivet svaret rett ut, men ikke viser utregningen eller begrunne hvorfor så er det ikke noe rart at man får mindre poeng eller karakter. Siterer den, sånn just in case. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ingen som skjønner hva SuKa mener med utringning? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Lulz. Vi har i alle fall en gullkornkandidat der. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) jaaaa! kommer jeg på gullkorn sida? halsåpning, hinthint;O Endret 17. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Erlend321 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Men hvorfor er det egentlig sånn da, at det nesten er bare dritt-musikk på VG-lista? Har aldri sett èn metal sang der. Er det fordi praktisk talt alle som jobber der synes det er "satans verk" osv? Endret 17. oktober 2007 av Erlend321 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) "Hvorfor er det bare drittmusikk på Wacken, egentlig? Har ikke sett en eneste hip-hop-artist der." Endret 17. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Alt for gamle, firkantede, pedofile lærere som gir bedre karakter jo større utringning du har! - Gjør det ganske håpløst for oss gutta. Jenter med mensen som bare roper "jævla tosk" til alt og alle! Den forstod jeg ikke helt... Pedofile som liker store utringninger? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hah, elevene burde heller fått bedre karakter jo mindre utringning jentene hadde ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Utringete klær, kanskje? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Alt for gamle, firkantede, pedofile lærere som gir bedre karakter jo større utringning du har! - Gjør det ganske håpløst for oss gutta. Jenter med mensen som bare roper "jævla tosk" til alt og alle! Den forstod jeg ikke helt... Pedofile som liker store utringninger? halsåpning! Har du ikke sett de gensrene eller T-skjorte som har nesten (hals)åpning helt ned til puppene?;p Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Men hvorfor er det egentlig sånn da, at det nesten er bare dritt-musikk på VG-lista?Har aldri sett èn metal sang der. Er det fordi praktisk talt alle som jobber der synes det er "satans verk" osv? Har sett en trance-sang så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Men hvorfor er det egentlig sånn da, at det nesten er bare dritt-musikk på VG-lista?Har aldri sett èn metal sang der. Er det fordi praktisk talt alle som jobber der synes det er "satans verk" osv? Har sett en trance-sang så lenge jeg kan huske. Sikkert Basshunter eller noe sånnt :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Men hvorfor er det egentlig sånn da, at det nesten er bare dritt-musikk på VG-lista?Har aldri sett èn metal sang der. Er det fordi praktisk talt alle som jobber der synes det er "satans verk" osv? Har sett en trance-sang så lenge jeg kan huske. Sikkert Basshunter eller noe sånnt :!: Sikkert ikke. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 irriterer meg når noen sier f.eks. "Duu, det er en ting jeg vil snakke med deg om" -"Hva da?" -"Nei det var ingenting.." hvis dere skjønner Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har aldri sett èn metal sang der. Er det fordi praktisk talt alle som jobber der synes det er "satans verk" osv? Du vet at VG-lista blir utarbeidet etter salgstall, ja? De som jobber der har i grunn fint lite å gjøre med akkurat hvem som havner på lista. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tror det var Pakito eller Tiesto.. Lenke til kommentar
Erlend321 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har aldri sett èn metal sang der. Er det fordi praktisk talt alle som jobber der synes det er "satans verk" osv? Du vet at VG-lista blir utarbeidet etter salgstall, ja? De som jobber der har i grunn fint lite å gjøre med akkurat hvem som havner på lista. Synes forsatt det er rart at det aldri som jeg kan huske har vært en metal sang... og rap & rnb blir mye mer omtalt i media enn andre sjangere. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fordi det selger bedre, selvfølgelig. Hvorfor det selger bedre er en annen sak. ): Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hah, elevene burde heller fått bedre karakter jo mindre utringning jentene hadde ja. Vi har en slik en på skolen. Sa at en elev måtte gå å smøre inn puppene med stenstøv (En spesiel sten som kan slepes ned til støv å smøre på hendene, så de blir myke) Han er en idiot... glad jeg ikke har han i noen fag.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg