Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

©rap musikk. Alt som har noe med RAP og hiphop! gud så jævlig patetisk musikk..

RAP og hiphop er for de som ikke kan ssynge men kan snakke! Rævamusikk, er faen ikke musikk engang.

Du kommer med drastiske påstander her. Har du noen gang satt deg inn i musikken? 50 cent er ikke representativt for musikken, siden han er kommers og lager det som selger og er ut neste måned.

Kanskje du misliker musikken, men å våge å kalle det ræva er ganske drastisk.

 

Hører daglig over hvor "ræva" musikk jeg hører på, men det de mangler er forståelse o g baserer sjangere på en artist, for så i tillegg til å plassere denne artisten i feil sjanger og tror det jeg hører på er likt som det.

Snakker her om folk som tror trance er det samme som hard dance mania.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Søringer som ikke kan si "kj"-lyden. "SKAL VI SJØRE PÅ SJOSKEN Å SJØPE SJØTTDEIG?". Var ei dame idag som hadde et foredrag til oss, og ho klarte ikke si kj-lyden.

 

"Vannsjildene er forsøpla" :nei:

Lenke til kommentar
©rap musikk. Alt som har noe med RAP og hiphop! gud så jævlig patetisk musikk..

RAP og hiphop er for de som ikke kan ssynge men kan snakke! Rævamusikk, er faen ikke musikk engang.

Er det mulig? Fint at du får ut litt aggresjon da :!:

 

Ok, det som irriterer meg er uttrykk som genialt, ftw, eier, osv.

Endret av computerwelt
Lenke til kommentar

Siden vi er litt inne på musikk så irriterer det meg at folk som hører på vg lista og ræva trance-musikk, sier at jeg hører på hevy metal/piggtådmusikk i samme klasse som dimmu borgir, og at jeg har dårlig musikksmak. Så hvis jeg fyrer opp ei plate med Metallica så er det rene satanmusikken ifølge de. Også AC/DC, Linkin Park, Nickelback, og mange mange flere band faller under deres kategori "piggtrådmusikk". Det er jo heller satyricon og dimmu borgir etc som er den musikken jeg forbinder med deres kategori.

Lenke til kommentar
Siden vi er litt inne på musikk så irriterer det meg at folk som hører på vg lista og ræva trance-musikk, sier at jeg hører på hevy metal/piggtådmusikk i samme klasse som dimmu borgir, og at jeg har dårlig musikksmak. Så hvis jeg fyrer opp ei plate med Metallica så er det rene satanmusikken ifølge de. Også AC/DC, Linkin Park, Nickelback, og mange mange flere band faller under deres kategori "piggtrådmusikk". Det er jo heller satyricon og dimmu borgir etc som er den musikken jeg forbinder med deres kategori.

Piggtrådmusikk? Hvor i all verden kom det uttrykket fra? Oo

 

Irriterer meg over folk som ikke vet hva de snakker om! *slå hodet i veggen*

Lenke til kommentar
Siden vi er litt inne på musikk så irriterer det meg at folk som hører på vg lista og ræva trance-musikk, sier at jeg hører på hevy metal/piggtådmusikk i samme klasse som dimmu borgir, og at jeg har dårlig musikksmak. Så hvis jeg fyrer opp ei plate med Metallica så er det rene satanmusikken ifølge de. Også AC/DC, Linkin Park, Nickelback, og mange mange flere band faller under deres kategori "piggtrådmusikk". Det er jo heller satyricon og dimmu borgir etc som er den musikken jeg forbinder med deres kategori.

Du er akkurat like ille som de du kritiserer.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Siden vi er litt inne på musikk så irriterer det meg at folk som hører på vg lista og ræva trance-musikk, sier at jeg hører på hevy metal/piggtådmusikk i samme klasse som dimmu borgir, og at jeg har dårlig musikksmak. Så hvis jeg fyrer opp ei plate med Metallica så er det rene satanmusikken ifølge de. Også AC/DC, Linkin Park, Nickelback, og mange mange flere band faller under deres kategori "piggtrådmusikk". Det er jo heller satyricon og dimmu borgir etc som er den musikken jeg forbinder med deres kategori.

 

Jeg hører mye på Linkin park, sum 41, alkaline trio, audioslave, blink 182, simple plan, millencolin, zebrahead og div. og får hele tiden hørt at det kommer under, satanmusikk,emo-musikk, og death metal.... hva faen?!

 

det nermeste metal er linkin park, og det er ikke mye death i det...

 

Er for mye hip-hop og rap i klassen... kun sanger som ikke synger...

Lenke til kommentar
Marianne Aulie.

 

:mad: <--- Clicky

Hohoho, for ei patetisk hurpe.

 

"Men de må jo kunne snakke sammen, ikke bare sparke henne. Dette er veldig umodent av P3, jeg vil si at det er månnssjåvinistisk!"

Hun fornærmer arbeidskollegaer live på radioprogrammet sitt, men å sparke henne er umodent og månnssjåvinistisk? Ta fyr.

Lenke til kommentar
jaja, selfølgelig vet jeg 50cent ikke representerer musikken helt.. Men nå snakker jeg om de mindre ukjente/oldschool som dere sikkert mener er det som kalles ordenlig "rap"

 

http://www.youtube.com/watch?v=M72zVuBNpEA

 

 

Noen jeg kommer på i farten. Hvordan kan du si at det er jævlig patetisk?

Og nei, Tupac er ikke bare for fjortisser.

Jeg kan si at jeg ikke liker musikken, selv om jeg kan forstå at noen gjør det. Likte pianoet i bakgrunnen da :)

(Vet det ikke var til meg, men uttaler meg for det).

Lenke til kommentar
Alt for gamle, firkantede, pedofile lærere som gir bedre karakter jo større utringning du har!

- Gjør det ganske håpløst for oss gutta.

Jenter med mensen som bare roper "jævla tosk" til alt og alle!

 

 

Sier seg selv. Om du bare skrivet svaret rett ut, men ikke viser utregningen eller begrunne hvorfor så er det ikke noe rart at man får mindre poeng eller karakter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...