theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) I feel your pain. Jeg har vært på skolen 1,5 dag av de siste 7. Endret 16. oktober 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg irriterrer meg over at vi må rette tentamene våre... De skal være klare til fredag, og vi fikk ikke vite det før i dag Der røk den såkalte fritiden. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har prove imorgen, og burde lese. Men ops, der slo visst PC-en min seg pa. Noen som kan nuke transformatoren, sann at jeg ikke har strom pa et par uker? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Å sette sånne små fiske- bein i halsen, og å føle at det er der fortsatt.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg irriterrer meg over at vi må rette tentamene våre... De skal være klare til fredag, og vi fikk ikke vite det før i dag Der røk den såkalte fritiden. Har dere hatt tentamen? Du skrev den på noen par timer, burde ikke ta halvparten så lang tid å rette den. Lenke til kommentar
griped Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 irriterer meg over at jeg sitter for mye på dataen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 irriterer meg over at jeg sitter for mye på dataen Det gjør vi alle, så det er en selvfølge når man lager seg bruker her... Dog, jeg irriterer meg over at jeg bruker så mye tid på pc, samtidig som jeg ikke gjør NOE fornuftig. Fikk beskjed om at jeg måtte fikse en ønskeliste, så skal gjøre det nå, men vet jo ikke hva jeg ønsker meg... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Framføringer, gud som jeg hater dette.. Men jeg tror det går faktisk bra imorra. Alle de framføringene jeg har hatt i det siste har bare blitt bedre og bedre, altså mindre nervøs ogsånt;D Jeg vet hva jeg skal si, men frykter mest at jeg blir stressa, noe som da betyer at jeg glemmer hva jeg skal si! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så forbanna lei av å feile på mer og mer. Gawd! Irritert på meg sjøl -.- Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg kan ikke fordra folk som unnskylder seg for alt og ingenting, t.o.m når de IKKE har gjort noe En annen ting som irriterer meg er folk som snakker og preker om hva som er rett og galt og prøver å få deg til og leve på samme måte, som om du og den livsstilen du har valgt ikke er bra nok! Og sist men ikke minst trangsynte mennesker!! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg kan ikke fordra folk som unnskylder seg for alt og ingenting, t.o.m når de IKKE har gjort noe En annen ting som irriterer meg er folk som snakker og preker om hva som er rett og galt og prøver å få deg til og leve på samme måte, som om du og den livsstilen du har valgt ikke er bra nok! Og sist men ikke minst trangsynte mennesker!! Slik er farmor.... om hunså vidt skumper borti meg så er det like mye beklaging som når jeg mister en stein i hodet på en kompis... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Slik er farmor.... om hunså vidt skumper borti meg så er det like mye beklaging som når jeg mister en stein i hodet på en kompis...Har vi samme farmor? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 at bussen aldri kommer forskinket om morningen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 at bussen aldri kommer forskinket om morningen. Haha :!:, den var bra Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jakten på kjærligheten, arg. Må jo være djevelens verk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 at bussen aldri kommer forskinket om morningen. Flytt til bodø, da vil du aldri klage på at bussen ikke er forsinket om morgenen. 10-20 minutters forsinkelse er vel ok en gang i blandt? Lenke til kommentar
Erlend321 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Homser og metrosexuelle gutter, det irreterer meg. Spessielt når gutter nesten kler seg som jenter og om dem bruker sminke osv. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva gjør homsene deg? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 skolen.. har begynt å bli så lei i det siste, men jeg får vel bare henge i det. huff Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Homser og metrosexuelle gutter, det irreterer meg. Spessielt når gutter nesten kler seg som jenter og om dem bruker sminke osv. Kan du med hånden på hjerte si at en homofil person noen gang har gjort noe for å "ødelegge" for deg? Er man homofil, så er man homofil - so what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg