Startfanet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skriver meg under på Batnobbit sin, og at de ikke kan lage gymsaler som er frie for kanter som gjør at jeg ødelegger hoftebeinet, ryggen og halebeinet. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kamerater i humørsvingninger. Kan jo ikke si en dritt, for alt er galt og synd... Second that! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skriver meg under på Batnobbit sin, og at de ikke kan lage gymsaler som er frie for kanter som gjør at jeg ødelegger hoftebeinet, ryggen og halebeinet. Enig, og det verste av absolutt alt det er alle de gamle som ler av alle de tørre vitsene Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvorfor må folk alltid signere med nicket sitt etter at de har sagt noe?"Bla bla bla hipp happ" -XyX ENIG! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 x2. - Thomas Hahaha, du gjorde det jo selv! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er en hersketeknikk. - Isbilen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg irriterer meg over Nidar som måtte slutte med de deilige runde marsipankulene de hadde i marsipanposene før. Og godteriposer, som jeg setter fast på hånda når jeg skal ta godteriet ut av posen. Jeg vil ikke bruke posen som vott for pøkken! Endret 14. oktober 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 I_Want_a_Wii sine linker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Holder han fortsatt på med de? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 At det skiftes vinduer på skola og det borres og bråker noe inni helvette. Høres ut som Jurassic Park vs. Chewbacca. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Folkpå dette forumet som tror de bare kan oppføre seg som drittsekker bare fordi det ikke er ansikt mot ansikt... enkelte her skulle hatt bank..."You called me sir"?Hahaha, du gjorde det jo selv! X3At det skiftes vinduer på skola og det borres og bråker noe inni helvette. Høres ut som Jurassic Park vs. Chewbacca.God sammenligning! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 At det skiftes vinduer på skola og det borres og bråker noe inni helvette. Høres ut som Jurassic Park vs. Chewbacca. Den der fikk meg til å flire. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jaha, skifter vinduer på skolen? Hos oss bytter de ut alle gulv, tak, vinduer, dører, ventilasjonsystem, vegger og i tillegg bygger de ut. Det kommer titt og ofte arbeidsfolk inn mens vi har time, for å krype opp i taket og drive med ventilasjon. Og så hører man alltid litt hamring og saging... Pågått i ett år nå, så man legger ikke merke til det Men jeg skal ikke klage. At de pusser opp er en fin ting Noe som irriterrer meg litt nå, er at skolen er begynt igjen... Og jeg som koste meg sånn i høstferien! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Så seint det hadde blitt nå. Klokka var åtte for ikke lenge siden jo. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har hatt gravemaskin 20m utenfor soveromsvinduet mitt siden kl0700, og allikavel våknet jeg ikke før nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 At meg og Ole må gå snart for å nå toget som går 10:33. Lol, vi er så sinnsykt trege at det skulle ikke vært mulig. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Irriterer meg at de driver og bygger hus fem meter fra soveromsvinduet mitt i leiligheten, og at de begynner å bråke som faen meg sprenging og gud vet hva fra kl 6 om morgenen.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Den ene naboen min snekrer fra klokken ni om morgenen til ni om kvelden, mens den andre naboen min kjører gravemaskin og lastebil rundt/forbi huset mitt fra sju om morgenen til sju om kvelden. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 At jeg er syk, og idag var det en gøy dag på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg