Korpmettaren Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det som virkelig irriterer meg er sånne idioter som ikke vet at man skal stå på høyre side, og gå på venstre side i en rulletrapp.. Og spesielt de som plutselig stopper helt opp med en gang de kommer av rulletrappen. Og for ikke å snakke om de som ikke klarer å gå normalt i byen. Klarer ikke å koordinere seg gjennom folk som går i gata. >< Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det som virkelig irriterer meg er sånne idioter som ikke vet at man skal stå på høyre side, og gå på venstre side i en rulletrapp.. Ei rulletrapp er da ikke så stor. Og det er da ingen regel om hvordan man skal stå/gå i ei rulletrapp! Og jeg hater bussjåføren som holdt på å kjøre meg ned... Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Ei rulletrapp er da ikke så stor.Og det er da ingen regel om hvordan man skal stå/gå i ei rulletrapp! Det er kanskje ikke noe konkret regel om det nei, men er normalt å stå sånn. Like irriterende å løpe ned rulletrappen pga idiotiske busstider og 20stk står rolig til høyre, og en enslig kar står helt til venstre og blokkerer veien.Er faktisk flere steder det står 'stå til høyre, gå til venstre'. Opplever dette nesten hver eneste dag her i den travle oslo -.- Endret 12. oktober 2007 av conzeed Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Irriterer meg at jeg har så mye minus DKP Fy deg :!: Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det irriterer meg at folk skriver liten i til "I" i engelsk. De kan vel ta på seg bryet å skrive den stor? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 akkuratt nå er det POKER:(( *cry* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hater salg, og jeg hater i hvert fall toildagan i trondheim! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ta den på "borte", og ikke svar. Bare snakk med dem du vil Eller motsatt. Jeg har aldri brukt verken Borte eller de andre greiene, men står som pålogget uansett om jeg er der eller ei. Etter hver begynner folk å bli lei av å rope og nugde, og kontakter meg bare hvis de faktisk skal snakke om noe viktig. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Og det er da ingen regel om hvordan man skal stå/gå i ei rulletrapp! I London er det ihvertfall skilt hvor det står: "Please stand to the right/on the right side." eller noe i den duren. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) I London er det ihvertfall skilt hvor det står: "Please stand to the right/on the right side." eller noe i den duren. Det er da også i Oslo, det står klart og tydelig på rulletrappa: Venneligst stå til høyre og la forbipasserende gå til venstre eller noe lignende. Er da ganske så vanlig mener jeg, vanlig folkeskikk, selv om jeg en gang i blant klarer å glemme også Endret 12. oktober 2007 av Singh_Toor Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er kanskje ikke noe konkret regel om det nei, men er normalt å stå sånn. Like irriterende å løpe ned rulletrappen pga idiotiske busstider og 20stk står rolig til høyre, og en enslig kar står helt til venstre og blokkerer veien.Er faktisk flere steder det står 'stå til høyre, gå til venstre'. Opplever dette nesten hver eneste dag her i den travle oslo -.- Det er ikke så mange rulletrapper i Lillehammer, så her har vi ikke slike regler Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hater salg, og jeg hater i hvert fall toildagan i trondheim! Jente som hater salg? Den var frekk. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Er ikke så mange rulletrapper i Norge som tar flere minutter fra bunn til topp heller, så det er ikke så ille om noen faktisk okkuperer hele rulletrappen. Svar til: litt oppi her. Endret 12. oktober 2007 av Atald Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Irriterer meg over personer som skal sitte ytterst på setet på bussen, og så plasserer de veske/sekk på setet som er nærmest vinduet. Skjønner ikke helt logikken i det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Irriterer meg over personer som skal sitte ytterst på setet på bussen, og så plasserer de veske/sekk på setet som er nærmest vinduet. Skjønner ikke helt logikken i det. Har ikke lyst til å dele sete.. thats why;p men med egnang man spør de så flytter de på seg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dramaqueens. De kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Folkpå dette forumet som tror de bare kan oppføre seg som drittsekker bare fordi det ikke er ansikt mot ansikt... enkelte her skulle hatt bank... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Neida, vi er så snille så ! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Folkpå dette forumet som tror de bare kan oppføre seg som drittsekker bare fordi det ikke er ansikt mot ansikt... enkelte her skulle hatt bank... Spesielt mange er det av dem i de typiske "lol-2k-ftw-pwn-teenstemmeskifte"-forumene som CS og Wow - forumene. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg finner ikke en eneste strømkabel til den stasjonære PC-en min. Jeg finner heller ikke datamusa mi. Jeg aner ikke hvor noe som helst er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg